Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи різні
Очікувана вартість
77 100,00 UAH
UA-2019-11-20-002051-a f20612e5411a4dbe946c9fc04b71f199
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 77 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Столи різні
Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Столи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:29
Проект_договору_185.doc
20 листопада 2019 17:27
ТД__185.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:40
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи різні) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації. У разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи різні) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару, його технічних характеристик, марки/бренду.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
характкристики товару
Дата подання: 21 листопада 2019 16:32
Дата відповіді: 22 листопада 2019 16:33
Доброго дня!Поз. 3 та 4 - це столи приставні або ті, що стоять окремо? Якщо ті, що стоять окремо яка опора має бути? Прохання додати фото для більш точного підбору товару.Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Поз. 3 та 4 - це столи що стоять окремо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 74 400,00
UAH з ПДВ
74 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:48
Паспорт ФОП Чобур О.В..pdf
06 грудня 2019 17:48
Витяг 10.09.2019.pdf
06 грудня 2019 17:48
7Довідка працівники.pdf
06 грудня 2019 17:48
7Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 17:48
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій