Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
367 800,00 UAH
UA-2019-11-20-002036-a e8bcab38be25433fb57870d4d51ac128
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудник Оксана Олександрівна

+380414374006 dudoksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський Палац культури імені Шабельника Олексія Андрійовича
Код ЄДРПОУ: 03002136
Вебсайт: http://mpk-berdychiv.com.ua/
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, площа Мистецька,1
Контактна особа: Дудник Оксана Олександрівна
+380414374006
dudoksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:41
Очікувана вартість: 367 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


очікувана вартість з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 21:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 21:12
ПД МПК.doc
20 листопада 2019 21:12
ТД МПК.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-002036-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39577504
Дата подання: 19 грудня 2019 10:35
Перегляд рішення замовника щодо переможця торгів
Шановний Замовнику, згідно пункту 2 Вашої тендерної документації:
2. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі:
Для учасників – юридичних осіб:
- у випадку, якщо документи тендерної пропозиції учасника засвідчені керівником установи учасника, що діє на підставі установчих документів, та правомочний вчиняти такі дії без довіреності – копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників (щодо призначення/обрання керівником), тощо, а також копія установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту) - статут, засновницький договір, установчий акт, тощо.
- у випадку, якщо документи тендерної пропозиції учасника засвідчені особою, уповноваженою представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи тендерної пропозиції, та яка не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, засвідчена підписом керівника учасника, що має містити інформацію про повноваження такої особи на підписання документів тендерної пропозиції.
В пропозиції учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" надано постанову «Про видачу ліцензій» №748 від 08.06.2017 року завірену Н. Г. Козаченко. В пакеті документів довіреності на підписання тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" відсутня довіреність на право підписання документів пропозиції Н. Г. Козаченко.
Таку ж постанову «Постанова про видачу ліцензії» №748 від 08.06.2017 року учасник ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" підвантажив разом з документами переможця 16.12.2019 року, і уже, з підписом уповноваженої особи Н.М. Рождественської.
Але цей документ подано після закінчення строку подачі пропозицій. А неналежно посвідчений документ пропозиції не може бути врахований, як наданий документ.
На основі вищевикладеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" просить Замовника «Міський Палац культури імені Шабельника Олексія Андрійовича» переглянути рішення про переможця через те, що в складі тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" була відсутня постанова про видачу ліцензії, а отже тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Якщо рішення Замовника не буде змінено протягом доби, ТОВ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" відправить скаргу на рішення Замовника по закупівлі UA-2019-11-20-002036-a в Антимонопольний комітет.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2019 18:15
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 186 417,00
UAH з ПДВ
184 417,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" 204 224,72
UAH з ПДВ
185 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" 231 000,00
UAH з ПДВ
231 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
16 грудня 2019 19:06
5 Довідка ДФС.pdf
16 грудня 2019 19:06
4 Довідка МВС.pdf
16 грудня 2019 19:06
3 ч.2ст.17.pdf
16 грудня 2019 19:06
2 п.6ч.1ст.17.pdf
04 грудня 2019 19:47
Електронний підпис
04 грудня 2019 19:47
23 Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
26 листопада 2019 11:18
9 Уповноважена особа.pdf
26 листопада 2019 11:18
8 Ст. 17.pdf
26 листопада 2019 11:17
6 Постанова про ліцензію.pdf
26 листопада 2019 11:17
3 Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2019 11:17
23 Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 11:17
22 Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2019 11:17
21 Згода з проектом договору.pdf
26 листопада 2019 11:17
20 Проект договору.pdf
26 листопада 2019 11:17
2 Витяг ЄДР.pdf
26 листопада 2019 11:17
19 Фізико-хімічні показники.pdf
26 листопада 2019 11:17
18 Договір транспортування.pdf
26 листопада 2019 11:17
14 Довідка захисту довкілля.pdf
26 листопада 2019 11:17
10 Гарантійний лист ДСТУ.pdf
26 листопада 2019 11:17
1 Статуту+опис (копія).pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 14:54
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:51
АКТИ ЗОШ_8 2018.pdf
04 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:23
СТАТУТ новий (копія).pdf
04 грудня 2019 14:23
паспорт Базун +ІК.pdf
04 грудня 2019 14:23
Додаток 1 ДОГОВІР.pdf
04 грудня 2019 14:23
Постанова на ліцензію.pdf
04 грудня 2019 14:23
ГЛ ст 17.pdf
04 грудня 2019 14:23
Постанова 527.pdf
04 грудня 2019 14:23
ВИТЯГ З ПДВ копія.pdf
04 грудня 2019 14:23
Л-Р ліцензія.pdf
04 грудня 2019 14:23
Довідка про МТЗ.pdf
04 грудня 2019 14:23
Довідка право підпису.pdf
04 грудня 2019 14:23
Л-П довкілля.pdf
04 грудня 2019 14:23
Підтвердження ТС.pdf
04 грудня 2019 14:23
ІЛ Ліцензія.pdf
04 грудня 2019 14:23
Довідка потужність.pdf
04 грудня 2019 14:23
ГЛ-страх запас.pdf
04 грудня 2019 14:23
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2019 14:23
ГЛ якість ПГ.pdf
04 грудня 2019 14:23
ГЛ 100% забезпечення.pdf
04 грудня 2019 14:23
ГЛ укр мова.pdf
04 грудня 2019 14:23
ГЛ істотні умови.pdf
04 грудня 2019 14:23
Довідка працівники.pdf
04 грудня 2019 14:23
ГЛ 90 днів.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 19:28
Електронний підпис
05 грудня 2019 19:27
Електронний підпис
05 грудня 2019 19:26
Електронний підпис
05 грудня 2019 19:26
Технічний опис.pdf
05 грудня 2019 19:26
Технічне завдання.pdf
05 грудня 2019 19:26
Технічна специфікація.pdf
05 грудня 2019 19:26
Статут 30.10.2019.pdf
05 грудня 2019 19:26
Сертифікат ISO.pdf
05 грудня 2019 19:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 грудня 2019 19:26
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 19:25
Захист довкілля.pdf
05 грудня 2019 19:25
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2019 19:25
Гарантійний лист ст. 17.pdf
05 грудня 2019 19:25
Витяг 26.11.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 184 417,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 18:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 18:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
184 417,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:40
Дод угода 8 природний газ.pdf зміни до договору
18 січня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 18:16
Дод угода7.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 18:12
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 10:31
Додаткова угода 6 прир газ.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 10:14
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 18:15
Додаткова угода 5 газ.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 18:38
Додаткова угода 4 газ.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 18:33
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:14
Дод угода 3 газ.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 11:13
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 квітня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 23:49
ДУ 1.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 23:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 21:59
Договір 17-155 19.pdf укладений
28 грудня 2019 21:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 15.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 15.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 5 від 21.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 6 від 17.11.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №7 від 14.12.2020 року п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №8 від 18.01.2021 року . Сума договору після внесення змін: 221300.40 грн. в т.ч. ПДВ 36883.4грн. В зв’язку з технічними обмеженням майданчика ДУ №8 від 18.01.2021 року на 20 % вважати дісним до 31.03.2021 року. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-155/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 221 300,40
UAH (в тому числі ПДВ 36 883,40 UAH)