Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
природний газ
Очікувана вартість
367 800,00 UAH
UA-2019-11-20-002036-a ● e8bcab38be25433fb57870d4d51ac128
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський Палац культури імені Шабельника Олексія Андрійовича |
Код ЄДРПОУ: | 03002136 |
Вебсайт: | http://mpk-berdychiv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, площа Мистецька,1 |
Контактна особа: |
Дудник Оксана Олександрівна +380414374006 dudoksana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:41 |
Очікувана вартість: | 367 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
очікувана вартість з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 21:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 21:12 |
ПД МПК.doc | |
20 листопада 2019 21:12 |
ТД МПК.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002036-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39577504
Дата подання: 19 грудня 2019 10:35
Перегляд рішення замовника щодо переможця торгів
Шановний Замовнику, згідно пункту 2 Вашої тендерної документації:
2. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі:
Для учасників – юридичних осіб:
- у випадку, якщо документи тендерної пропозиції учасника засвідчені керівником установи учасника, що діє на підставі установчих документів, та правомочний вчиняти такі дії без довіреності – копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників (щодо призначення/обрання керівником), тощо, а також копія установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту) - статут, засновницький договір, установчий акт, тощо.
- у випадку, якщо документи тендерної пропозиції учасника засвідчені особою, уповноваженою представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи тендерної пропозиції, та яка не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, засвідчена підписом керівника учасника, що має містити інформацію про повноваження такої особи на підписання документів тендерної пропозиції.
В пропозиції учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" надано постанову «Про видачу ліцензій» №748 від 08.06.2017 року завірену Н. Г. Козаченко. В пакеті документів довіреності на підписання тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" відсутня довіреність на право підписання документів пропозиції Н. Г. Козаченко.
Таку ж постанову «Постанова про видачу ліцензії» №748 від 08.06.2017 року учасник ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" підвантажив разом з документами переможця 16.12.2019 року, і уже, з підписом уповноваженої особи Н.М. Рождественської.
Але цей документ подано після закінчення строку подачі пропозицій. А неналежно посвідчений документ пропозиції не може бути врахований, як наданий документ.
На основі вищевикладеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" просить Замовника «Міський Палац культури імені Шабельника Олексія Андрійовича» переглянути рішення про переможця через те, що в складі тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" була відсутня постанова про видачу ліцензії, а отже тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Якщо рішення Замовника не буде змінено протягом доби, ТОВ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" відправить скаргу на рішення Замовника по закупівлі UA-2019-11-20-002036-a в Антимонопольний комітет.
Розгорнути
Згорнути
2. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі:
Для учасників – юридичних осіб:
- у випадку, якщо документи тендерної пропозиції учасника засвідчені керівником установи учасника, що діє на підставі установчих документів, та правомочний вчиняти такі дії без довіреності – копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників (щодо призначення/обрання керівником), тощо, а також копія установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту) - статут, засновницький договір, установчий акт, тощо.
- у випадку, якщо документи тендерної пропозиції учасника засвідчені особою, уповноваженою представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи тендерної пропозиції, та яка не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, засвідчена підписом керівника учасника, що має містити інформацію про повноваження такої особи на підписання документів тендерної пропозиції.
В пропозиції учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" надано постанову «Про видачу ліцензій» №748 від 08.06.2017 року завірену Н. Г. Козаченко. В пакеті документів довіреності на підписання тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" відсутня довіреність на право підписання документів пропозиції Н. Г. Козаченко.
Таку ж постанову «Постанова про видачу ліцензії» №748 від 08.06.2017 року учасник ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" підвантажив разом з документами переможця 16.12.2019 року, і уже, з підписом уповноваженої особи Н.М. Рождественської.
Але цей документ подано після закінчення строку подачі пропозицій. А неналежно посвідчений документ пропозиції не може бути врахований, як наданий документ.
На основі вищевикладеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" просить Замовника «Міський Палац культури імені Шабельника Олексія Андрійовича» переглянути рішення про переможця через те, що в складі тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" була відсутня постанова про видачу ліцензії, а отже тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Якщо рішення Замовника не буде змінено протягом доби, ТОВ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" відправить скаргу на рішення Замовника по закупівлі UA-2019-11-20-002036-a в Антимонопольний комітет.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2019 18:15
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
186 417,00
UAH з ПДВ
|
184 417,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
204 224,72
UAH з ПДВ
|
185 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
231 000,00
UAH з ПДВ
|
231 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Переможець |
184 417,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 18:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 16:40
|
Дод угода 8 природний газ.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 18:16
|
Дод угода7.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 10:31
|
Додаткова угода 6 прир газ.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 18:15
|
Додаткова угода 5 газ.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 18:38
|
Додаткова угода 4 газ.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 15:14
|
Дод угода 3 газ.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 11:13
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 23:49
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 23:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 21:59
|
Договір 17-155 19.pdf | укладений |
28 грудня 2019 21:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 15.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 15.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 5 від 21.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 6 від 17.11.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №7 від 14.12.2020 року п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №8 від 18.01.2021 року . Сума договору після внесення змін: 221300.40 грн. в т.ч. ПДВ 36883.4грн. В зв’язку з технічними обмеженням майданчика ДУ №8 від 18.01.2021 року на 20 % вважати дісним до 31.03.2021 року. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-155/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |