Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного прибирання в КП ГІОЦ
Очікувана вартість
1 180 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001979-a 657fd62435494f4c9e3c1a4976bb6342
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380442388017
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:28
Очікувана вартість: 1 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,27%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання в КП ГІОЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за даним Договором здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця щомісячно протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після отримання Замовником рахунку-фактури від Виконавця на оплату послуг. Оплата повинна здійснюватися Замовником в повному обсязі за розрахунковий місяць за фактично надані послуги, що підтверджені підписаними актами приймання-передачі наданих послуг. Фінансування закупівлі здійснюється при наявності коштів у Замовника. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 13:51
Змiни_до_ТД.pdf
28 листопада 2019 13:49
ТД прибирання_2020 зм.pdf
29 листопада 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 13:51
Змiни_до_ТД.pdf
28 листопада 2019 13:49
ТД прибирання_2020 зм.pdf
20 листопада 2019 17:06
ТД прибирання_2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація в форматі word
Дата подання: 29 листопада 2019 12:52
Дата відповіді: 29 листопада 2019 14:07
Просимо надати тендерную документацію в форматі word. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Згідно ч. 5 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Уповноважений орган забезпечує оприлюднення інформації про закупівлі, зазначеної у частині першій цієї статті, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Окрім цього, відповідно до наказу МЕРТУ від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Враховуючи, що тендерна документація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з дотриманням вимог вищезазначених чинних законодавчих та підзаконних актів України, а Законом України «Про публічні закупівлі» замовників не зобов’язано оприлюднювати інформацію про закупівлю, в тому числі тендерну документації в форматі «.doc», відсутні підстави викладати усю тендерну документацію у форматі (.doc).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 1 050 192,00
UAH з ПДВ
1 050 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ» 1 179 000,00
UAH з ПДВ
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 1 179 936,00
UAH з ПДВ
1 179 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 14:57
Копія статуту.pdf
09 грудня 2019 14:57
Висновки СЕС.pdf
09 грудня 2019 14:57
21. Довідки з банку.pdf
09 грудня 2019 14:57
16. Рішення власника.pdf
09 грудня 2019 14:57
13. Лист-згода Рішення.pdf
09 грудня 2019 14:57
5. лист-згода Додаток 6.pdf
09 грудня 2019 14:57
3.4. Лист-відгук НАУ.pdf
09 грудня 2019 14:57
3.3.5. Відповідність ст 17.pdf
09 грудня 2019 14:57
2.1.3. Штатний розпис.pdf
09 грудня 2019 14:57
2.1.1. Довідка про накази.pdf
09 грудня 2019 14:57
2. Калькуляція.pdf
09 грудня 2019 14:57
1.1. Довідка МТБ.pdf
09 грудня 2019 14:57
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 15:56
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:36
31. Сертифікати.pdf
06 грудня 2019 14:36
30. Копії трудових книг.pdf
06 грудня 2019 14:36
28. Витяг ПДВ за 19.03.2019.pdf
06 грудня 2019 14:36
27. Висновки_Хлорел_.pdf
06 грудня 2019 14:36
26. Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2019 14:36
24. ISO 14001 2015 Екологія.pdf
06 грудня 2019 14:36
21. Акти до договору 2017.pdf
06 грудня 2019 14:36
16. Довідка довкілля.pdf
06 грудня 2019 14:36
12. Довідка ст 17.pdf
06 грудня 2019 14:36
11. Довідка субпідряд.pdf
06 грудня 2019 14:36
8. Фінансова звітність.pdf
06 грудня 2019 14:36
7. Проект договору.pdf
06 грудня 2019 14:36
1. Форма ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»

ТОВ " І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Відхилено 1 050 192,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:22
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»
#35378338
Переможець 1 179 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»
#35378338
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 18:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:48
Додаткова угода 1 до Договору 4750.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:49
4750 Прибирання.pdf укладений
03 січня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 4750
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 11 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 414 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 235 800,00 UAH)