Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет, блоки безперебійного живлення, переносний зовнішній пристрій ssd, комп’ютерні колонки, USB флеш- носії, миша бездротова, жорсткий диск зовнішній
Очікувана вартість
44 350,00 UAH
UA-2019-11-20-001965-a c356118d35464881978d0746ff9f9a3f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мураховська Анжела Анатоліївна

+380442785609 Angela@comin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Код ЄДРПОУ: 00013936
Вебсайт: http://comin.kmu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул.Прорізна, 2
Контактна особа: Мураховська Анжела Анатоліївна
+380442785609
Angela@comin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 17:07
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 17:07
Очікувана вартість: 44 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 222,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Киів, Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
блоки безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Киів, Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
переносний зовнішній пристрій ssd
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Киів, Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
комп’ютерні колонки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Киів, Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
USB флеш -носії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Киів, Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
миша бездротова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Киів, Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
жорсткій диск зовнішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Киів, Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:03
Додаток 5-Тендерна пропозиц_я.doc
20 листопада 2019 17:03
__даток 4 - проект Договору.docx
20 листопада 2019 17:03
Додаток 3.docx
20 листопада 2019 17:03
Додаток 2.docx
20 листопада 2019 17:03
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx
20 листопада 2019 17:03
ТД планшет.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 3 до тендерної документації зазначені технічні характеристики предмета закупівлі .Конкретна назва торгової марки чи моделі в тендерній документації не вказано.
2.В додатку 5 до тендерної документації визнано спосіб подачі тендерних пропозицій.
3.До торгів допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна.
Запитання
Дата подання: 21 листопада 2019 16:30
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:52
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Відповідно до п.1 роздилу ІІІ Тендерної документації, затвердженної рішенням засідання тендерного комітету Протокол № 65 від 20.11.2019
"Тендерні пропозиції (або окремі додаткові документи), подані учасником після закінчення строку їх подання (кінцева дата подачі пропозицій) не розглядаються Замовником".
2.В додатку 5 до тендерної документації визнано спосіб подачі тендерних пропозицій.

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 17:07
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій