Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
372 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001814-a 2e717ed724ba4ea4a41022ea1c43b69d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 23:59
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:10
Очікувана вартість: 372 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,34%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комп"ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Незалежності 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція Пiсляоплата 6 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 22:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 22:43
ТЗ комп обладнання хотин 4 (1).docx
29 листопада 2019 22:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 22:43
ТЗ комп обладнання хотин 4 (1).docx
20 листопада 2019 16:29
ТЗ комп обладнання хотин 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:57
Дата відповіді: 21 листопада 2019 21:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся інформація щодо закупівлі міститься в тендерні дкументації. Відповіді на ваші запитання там є.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-11-000011 ● 7f8d665e0e3749baadb27e7a6c11f615
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020 10:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.02.2020 № 5

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.02.2020 року № 5
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2019-11-20-001814-a від 20.11.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-11 12:31:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комп’ютерне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-20-001814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи укладено договір з переможцем торгів Приватним підприємством «Комтехсервіс» за результатами даної закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-02-24 12:32:41

пояснення

В звʹязку з неможливістю виправленням помилок, реагуючи на звернення ограну контролю, прийнято рішення відмінити відкриті торги.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В звʹязку з неможливістю виправленням помилок, реагуючи на звернення ограну контролю, прийнято рішення відмінити відкриті торги.

2020-02-24 12:32:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-03-02 09:04:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 192 831,00
UAH
192 831,00
UAH
Документи
ТОВ "ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 205 010,00
UAH
205 010,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 16:12
Лист_Відмова.pdf
12 грудня 2019 16:33
Довідка_ДФС_оригінал.jpg
11 грудня 2019 10:51
Довідка МВС.jpg
11 грудня 2019 10:51
Довідка_Корупція.pdf
11 грудня 2019 10:51
Довідка Банкруцтво.pdf
06 грудня 2019 17:52
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:50
Статут_2018.pdf
06 грудня 2019 17:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 грудня 2019 17:50
Паспорт_Шматов.pdf
06 грудня 2019 17:50
Лист про ліцензування.pdf
06 грудня 2019 17:50
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 грудня 2019 17:50
Інструкція проектор.pdf
06 грудня 2019 17:50
Інструкція екран.pdf
06 грудня 2019 17:50
Ідентиф_номер.pdf
06 грудня 2019 17:50
Висновок СЕС проектор.pdf
06 грудня 2019 17:50
Висновок СЕС екрани.pdf
06 грудня 2019 17:50
Авторизація проектори.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 20:03
Електронний підпис
06 грудня 2019 20:01
Довідки 061219.pdf
06 грудня 2019 20:01
Договора.rar
06 грудня 2019 20:01
Сертифікати.rar
06 грудня 2019 20:01
Пропозиція ВІПРО 061219.pdf
06 грудня 2019 20:01
Статут ВІПРО.pdf
06 грудня 2019 20:01
Проект договора 061219.pdf
06 грудня 2019 20:01
Довіреність 12.pdf
06 грудня 2019 20:01
Відомість ВІПРО 061219.pdf
06 грудня 2019 20:01
Лист Згода 061219.pdf
06 грудня 2019 20:01
авторизація МТІ.pdf
06 грудня 2019 20:01
Документи ТОВ.pdf
06 грудня 2019 20:01
Авторизація OfficeTime.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 192 831,00
UAH
09 грудня 2019 18:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
192 831,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 лютого 2020 12:34
Коментар щодо відміни: В звʹязку з неможливістю виправленням помилок, прийнято рішення відмінити відкриті торги.