Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001783-a ● efbc790bffc84df58725c0cbdb2b6378
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Вінницької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02311595 |
Місцезнаходження: | 21016, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе будинок 17 |
Контактна особа: |
Колодій Богдан Володимирович 380637259345 vinrajfin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Папір офісний білий А4 (210x297mm) 80g/m2, 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21016, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 16:21 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001783-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 25 листопада 2019 19:49
вимога про дискваліфікацію
Повідомляємо,що прийняте вами рішення про оголошення переможцем даної закупівлі ФОП Назаренко В.Б. є неправомірним та таким що не відповідає вимогам вашої тендерної документації, оскільки учасником не надано документи, які вимагались Додатком №3 тендерної документації, а саме::
1.Сертифікат якості (за підписом учасника) відповідно до Додатку № 1 цієї документації, натомість надано технічні характеристики товару, що жодним чином не підтверджують якість товару та не є сертифікатом якості, який ви вимагали у документації.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель «Пропозиція повина відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі» та у випадку якщо «Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі» Замовник зобов’язаний дискваліфікувати такого учасника,оскільки це є виключною та основною підставою дискваліфікації, відповідно до п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, та перейти до розгляду наступної пропозиції. Відповідно до п.6 Вашої тендерної документації, невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації також є підставою для дискваліфікації такого учасника.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який не відповідає умовам закупівлі прямо суперечать одному з основних принципів здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, прошу скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Назаренко В.Б. та перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником.
Розгорнути
Згорнути
1.Сертифікат якості (за підписом учасника) відповідно до Додатку № 1 цієї документації, натомість надано технічні характеристики товару, що жодним чином не підтверджують якість товару та не є сертифікатом якості, який ви вимагали у документації.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель «Пропозиція повина відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі» та у випадку якщо «Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі» Замовник зобов’язаний дискваліфікувати такого учасника,оскільки це є виключною та основною підставою дискваліфікації, відповідно до п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, та перейти до розгляду наступної пропозиції. Відповідно до п.6 Вашої тендерної документації, невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації також є підставою для дискваліфікації такого учасника.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який не відповідає умовам закупівлі прямо суперечать одному з основних принципів здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, прошу скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Назаренко В.Б. та перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2019 14:27
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
1. Учасник ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА", підписавши Додаток 1 Тендерної документації одночасно заявив про те, що предмет закупівлі відповідає усім якісним вимогам наведеним у додатку. Про це свідчить сканкопія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/26376 від 18.08.2017 року, що розміщена у системі електронних закупівель файлами «Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022.jpg» та «Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022-1.jpg» (експортовано 22.11.2019 в 14:29:29). Згідно технічних характеристик наданих Учасником ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" папір офісний Crystal PRO80 відповідає технічним вимогам вказаних у Додатку 1 Тендерної документації. Паперові вироби згідно чинного законодавства України не підлягають обов’язковій сертифікації.
2. Сканкопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань розміщено Учасником ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" у системі електронних закупівель файлом «витяг_єдрпоу.pdf» (експортовано 22.11.2019 в 14:29:29).
Розгорнути
Згорнути
1. Учасник ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА", підписавши Додаток 1 Тендерної документації одночасно заявив про те, що предмет закупівлі відповідає усім якісним вимогам наведеним у додатку. Про це свідчить сканкопія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/26376 від 18.08.2017 року, що розміщена у системі електронних закупівель файлами «Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022.jpg» та «Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022-1.jpg» (експортовано 22.11.2019 в 14:29:29). Згідно технічних характеристик наданих Учасником ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" папір офісний Crystal PRO80 відповідає технічним вимогам вказаних у Додатку 1 Тендерної документації. Паперові вироби згідно чинного законодавства України не підлягають обов’язковій сертифікації.
2. Сканкопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань розміщено Учасником ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" у системі електронних закупівель файлом «витяг_єдрпоу.pdf» (експортовано 22.11.2019 в 14:29:29).
Вимогу відхилено. Відповідь надано.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" #2989604740 |
Переможець |
2 136,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Укладений договір.pdf | укладений |
02 грудня 2019 13:00
|