Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001783-a efbc790bffc84df58725c0cbdb2b6378
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Колодій Богдан Володимирович

380637259345 vinrajfin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Вінницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02311595
Місцезнаходження: 21016, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе будинок 17
Контактна особа: Колодій Богдан Володимирович
380637259345
vinrajfin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:07
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Папір офісний білий А4 (210x297mm) 80g/m2, 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21016, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 16:21
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-001783-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 25 листопада 2019 19:49
вимога про дискваліфікацію
Повідомляємо,що прийняте вами рішення про оголошення переможцем даної закупівлі ФОП Назаренко В.Б. є неправомірним та таким що не відповідає вимогам вашої тендерної документації, оскільки учасником не надано документи, які вимагались Додатком №3 тендерної документації, а саме::
1.Сертифікат якості (за підписом учасника) відповідно до Додатку № 1 цієї документації, натомість надано технічні характеристики товару, що жодним чином не підтверджують якість товару та не є сертифікатом якості, який ви вимагали у документації.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель «Пропозиція повина відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі» та у випадку якщо «Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі» Замовник зобов’язаний дискваліфікувати такого учасника,оскільки це є виключною та основною підставою дискваліфікації, відповідно до п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, та перейти до розгляду наступної пропозиції. Відповідно до п.6 Вашої тендерної документації, невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації також є підставою для дискваліфікації такого учасника.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який не відповідає умовам закупівлі прямо суперечать одному з основних принципів здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, прошу скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Назаренко В.Б. та перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2019 14:27
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
1. Учасник ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА", підписавши Додаток 1 Тендерної документації одночасно заявив про те, що предмет закупівлі відповідає усім якісним вимогам наведеним у додатку. Про це свідчить сканкопія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/26376 від 18.08.2017 року, що розміщена у системі електронних закупівель файлами «Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022.jpg» та «Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022-1.jpg» (експортовано 22.11.2019 в 14:29:29). Згідно технічних характеристик наданих Учасником ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" папір офісний Crystal PRO80 відповідає технічним вимогам вказаних у Додатку 1 Тендерної документації. Паперові вироби згідно чинного законодавства України не підлягають обов’язковій сертифікації.
2. Сканкопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань розміщено Учасником ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" у системі електронних закупівель файлом «витяг_єдрпоу.pdf» (експортовано 22.11.2019 в 14:29:29).
Розгорнути Згорнути
Вимогу відхилено. Відповідь надано.

Документи

26 листопада 2019 14:01
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" 2 136,00
UAH з ПДВ
2 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 2 373,12
UAH з ПДВ
2 373,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 14:29
Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022.jpg
22 листопада 2019 14:29
PRO80.jpg
22 листопада 2019 14:29
тех_завдання.pdf
22 листопада 2019 14:29
пропозиція.pdf
22 листопада 2019 14:29
погоджений_проект_договору.pdf
22 листопада 2019 14:29
код_паспорт.pdf
22 листопада 2019 14:29
відомості_про_учасника.pdf
22 листопада 2019 14:29
витяг_рпєп.pdf
22 листопада 2019 14:29
витяг_єдрпоу.pdf
22 листопада 2019 14:29
виписка_єдрпоу.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 11:21
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:06
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 11:06
Сертифікат.pdf
22 листопада 2019 11:06
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"
#2989604740
Переможець 2 136,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:01

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"
#2989604740
2 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Укладений договір.pdf укладений
02 грудня 2019 13:00