Сміттєвоз
Очікувана вартість
1 540 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001763-a 3f8ea21419f64a7e88211187212d66c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Андрушівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 24706710
Місцезнаходження замовника: 13400, Україна, Житомирська обл., Андрушівка, пл. Т.Г. Шевченка, 7
Контактна особа замовника: Кучерява Наталія Павлівна
380978467618
mis_rada@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:09
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:09
Очікувана вартість: 1 540 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Сміттєвози
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, пл. Т.Г. Шевченка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34144510-6 — Сміттєвози

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000014 ● 625ff0a68a40487390a9afc1ec6a020f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-24 16:23:13
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.12.2019
№ 66

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2019 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-11-20-001763-a від 20.11.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Андрушівська міська рада, 24706710, Україна, Андрушівка, пл. Т.Г. Шевченка, 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сміттєвози, 1540000UAH, 34144510-6, ДК021, 1, Одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: 3f8ea21419f64a7e88211187212d66c3, 2019-11-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 24 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, правильність заповнення форм затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиції учасника ТОВ «РІКДОМ», тендерна пропозицію переможця ТОВ «ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «АВТОТРАНСПОРТНИК», протокол засідання тендерного комітету від 13.12.2019 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2019 року та укладений договір від 26.12.2019 року № 1/2019. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Андрушівської міської ради (далі – Замовник) законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії відповідного сертифікату завіреного оригінальною печаткою заводу-виробника продукції, який підтверджує, що робочі органи керування обладнання встановлені згідно норм безпеки EN 1501. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «АВТОТРАНСПОРТНИК» відсутня копія вказаного сертифікату завіреного оригінальною печаткою заводу-виробника продукції, що не відповідає умовам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 тендерної документації. Проте, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «АВТОТРАНСПОРТНИК», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Крім цього, моніторингом установлено, що Замовником договір про закупівлю від 26.12.2019 року № 1/2019 укладено раніше, а ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (термін подання скарги до уповноваженого органу оскарження, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників згідно частини 2 статті 18 Закону № 922), чим не дотримано вимоги частини 2 статті 32 Закону № 922. Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону № 922., 11 січня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «АВТОТРАНСПОРТНИК», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини 2 статті 32 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКДОМ" 1 397 300,00
UAH з ПДВ
1 397 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 1 520 010,00
UAH з ПДВ
1 448 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" 1 489 000,00
UAH з ПДВ
1 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 1 539 500,00
UAH з ПДВ
1 450 014,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 1 540 000,00
UAH з ПДВ
1 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 18:21
9.PDF
10 грудня 2019 18:21
8.PDF
10 грудня 2019 18:21
7.PDF
10 грудня 2019 18:21
6.PDF
10 грудня 2019 18:21
5.PDF
10 грудня 2019 18:21
4.PDF
10 грудня 2019 18:21
3.PDF
10 грудня 2019 18:21
тх.PDF
10 грудня 2019 18:10
Виписка.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 13:47
sign.p7s
10 грудня 2019 13:46
14.Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 13:46
13.Документи на керів..pdf
10 грудня 2019 13:46
12.Копія балансу.pdf
10 грудня 2019 13:46
11.Протокол №3 ЗЗУ.pdf
10 грудня 2019 13:46
10.Протокол ЗЗУ №2.pdf
10 грудня 2019 13:46
09.Наказ про директора.pdf
10 грудня 2019 13:46
07.Статут.pdf
10 грудня 2019 13:46
06.Пакет переможця.pdf
10 грудня 2019 13:46
05.Лист МАЗ.PDF
10 грудня 2019 13:46
03.Технічні.pdf
10 грудня 2019 13:46
02.Кваліфікаційні.pdf
10 грудня 2019 13:46
01.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 17:23
sign.p7s
10 грудня 2019 17:22
31. Висновок ТПП.pdf
10 грудня 2019 17:22
29. Зображення мікро Б.pdf
10 грудня 2019 17:22
22. Проект договору.pdf
10 грудня 2019 17:22
19. Копія Статуту.pdf
10 грудня 2019 17:22
17. Копія витягу ПДВ.pdf
10 грудня 2019 17:22
15. ч.2 ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:22
14. п.6. ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:22
13. п.4. ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:22
12. п.3. ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:22
10. Копія коду Володіна.pdf
10 грудня 2019 17:22
02. Технічне завдання.pdf
10 грудня 2019 17:22
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 11:56
sign.p7s
09 грудня 2019 11:55
Протокол ТД БШМ-95.pdf
06 грудня 2019 11:40
sign.p7s
06 грудня 2019 11:38
Проект Договору.pdf
06 грудня 2019 11:38
Копія статуту.pdf
06 грудня 2019 11:38
Протокол ТД БШМ-95.pdf
06 грудня 2019 11:38
Витяг з ЄДР.pdf
06 грудня 2019 11:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:48
sign.p7s
06 грудня 2019 16:45
06 Інші документи.pdf
06 грудня 2019 16:45
03 Стаття 17.pdf
06 грудня 2019 16:45
Довідка.zip
06 грудня 2019 16:45
02 Кваліфікація.pdf
06 грудня 2019 16:45
01 Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКДОМ"
#41228906
Відхилено 1 397 300,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 08:40
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"
#20572715
Переможець 1 448 994,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 08:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"
#20572715
1 448 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2019 11:28
sign.p7s укладений
27 грудня 2019 08:17
Договір 1⁄2019.pdf укладений
27 грудня 2019 08:12

Актуальні тендери

До пошуку