Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір формату А4 (Джерело фінансування(загальний, спеціальний фонд))
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001668-b ff2f88a5038740b4a4829d67ebded693
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Шумова

+380512424805 lyudmyla.shumova@nuos.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КОРАБЛЕБУДУВАННЯ ІМЕНІ АДМІРАЛА МАКАРОВА
Код ЄДРПОУ: 02066753
Місцезнаходження: 54025, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Героїв України, буд. 9
Контактна особа: Людмила Шумова
+380512424805
lyudmyla.shumova@nuos.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 14:52
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пачка
Папір формату А4 (Джерело фінансування(загальний, спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54025, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Героїв України, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування(загальний, спеціальний фонд) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:36
Додаток 3.pdf
20 листопада 2019 14:36
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 21 листопада 2019 11:01
Дата відповіді: 25 листопада 2019 18:59
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Більшість техніки, яка використовується в робочому процесі Університету, старого зразку. Тому, товар який закуповується повинен відповідати технічним вимогам зазначеним в додатку 2 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-001668-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 11 грудня 2019 17:11
Відповідність кварліфікаційним критеріям та технічному завданню
Доброго дня, Шановний Замовнику.
Переглянувши документи до пропозиції учасника ТОВ Сантарекс, ми помітили наступні відхилення від завлених критерів оцінки, а саме:
1) Кваліфікаційні вимоги до учасника: Виконання аналогічних договорів - Договір та відгук відрізняються по сумі, а саме - у Дог.№40 від 29.11.18р. сума 76525,20грн. ,а Відгук на суму 76525,02грн., також Відгук підписано третьою особою, що не є уповноваженою особою замовника. Видаткована накладна, що від 8.11.18р. на суму 23749,20грн. не містить інформації про відвантаження товару за договором №40 від 29.11.18р.
Висновок: за поданими документами не можливо перевірити повноту виконання аналогічного договору.
2) Сертифікат, що подано, не відповідає технічному завданню тендерної документації, а саме в пунуті про відсутність шкідливих речовин.
У сертифікаті якості Учасника в пункті "тип відбілювання паперу" зазначено :"без елементарного хлору" - означає, що папір було відбілено з допомогою звичайного хлору, що є шкідливою речовиною - це суперечить технічному завданню Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 13:52
Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Загальна сума договору у відгуку зазначена як цифрами так і прописом. Сума прописом співпадає з сумою зазначеною в договорі наданому в складі тендерної пропозиції як аналогічний. Таким чином ця помилка є технічною, а саме друкарська помилка.
2. Відгук не повинен підписуватись уповноваженою особою Учасника, оскільки видається іншою організацією, а саме контрагентом Учасника.
3. Щодо повноти виконання договору. Факт повного виконання договору підтверджується як видатковими накладними так і листом відгуком від отримувача товару, які входять до складу тендерної пропозиції.
4. В гарантійному листі №2988/19 від 03.12.19 Учасник гарантує відповідність запропонованого товару технічним вимогам наведеним в тендерній документації та в листі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД" 344 100,00
UAH з ПДВ
329 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 348 000,00
UAH з ПДВ
333 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 435 000,00
UAH з ПДВ
334 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 364 060,00
UAH з ПДВ
364 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:30
Статут ОБТ.pdf
05 грудня 2019 15:30
Призначення.pdf
05 грудня 2019 15:30
Лист рекомендація.pdf
05 грудня 2019 15:30
Договір папір Шіпош.pdf
05 грудня 2019 15:30
ОБТ ст Закону.pdf
05 грудня 2019 15:30
ОБТ пропозиція.pdf
05 грудня 2019 15:30
ОБТ контактні.pdf
05 грудня 2019 15:30
ОБТ персональні.pdf
05 грудня 2019 15:30
ОБТ сертифікат.pdf
05 грудня 2019 15:30
ОБТ захист довкілля.pdf
05 грудня 2019 15:30
Витяг.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 13:09
документи переможця
05 грудня 2019 11:00
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:58
тех завдання0003.PDF
05 грудня 2019 10:58
СЕС Стора (Новий).pdf
05 грудня 2019 10:58
представник.PDF
05 грудня 2019 10:58
дов ст 170013.PDF
05 грудня 2019 10:58
дов санкції0008.PDF
05 грудня 2019 10:58
дов персон дані.PDF
05 грудня 2019 10:58
дов аналог0022.PDF
05 грудня 2019 10:58
гарант лист товар.PDF
05 грудня 2019 10:58
гарант лист довкілля.PDF
05 грудня 2019 10:58
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
05 грудня 2019 10:58
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
05 грудня 2019 10:58
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 13:23
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2019 16:32
Сертифікат якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД"
#41535039
Відхилено 329 100,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 12:41
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 333 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
333 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:34
Договір.pdf укладений
23 грудня 2019 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 333 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 500,00 UAH)