Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 — Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
279 625,00 UAH
UA-2019-11-20-001622-b a628a186cddc4b2fb32bc676b01d16ed
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вікторівна Буберенко

+380513191468 bratska_likarnja986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Братська центральна районна лікарня" Братської районної ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 01998331
Місцезнаходження: 55401, Україна , Миколаївська обл., смт Братське, вул. Чернишевського, 49
Контактна особа: Інна Вікторівна Буберенко
+380513191468
bratska_likarnja986@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:23
Очікувана вартість: 279 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 388,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


30210000-4 — Персональний комп’ютер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55401, Україна, Миколаївська область, смт. Братське, вулиця Чернишевського, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставленого товару згідно договору, накладної та рахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 09:56
ТД ЗМІНЕНА .docx
05 грудня 2019 09:56
Перелік змін .docx
05 грудня 2019 09:56
ТД НОВА .docx
20 листопада 2019 14:29
ТД .docx
20 листопада 2019 14:29
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
20 листопада 2019 14:29
Додаток 4 проект договору.doc
20 листопада 2019 14:29
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
20 листопада 2019 14:29
Додаток 3 технічні вимоги.doc
05 грудня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 09:56
ТД ЗМІНЕНА .docx
05 грудня 2019 09:56
Перелік змін .docx
05 грудня 2019 09:56
ТД НОВА .docx
20 листопада 2019 14:29
ТД .docx
20 листопада 2019 14:29
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
20 листопада 2019 14:29
Додаток 4 проект договору.doc
20 листопада 2019 14:29
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
20 листопада 2019 14:29
Додаток 3 технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 листопада 2019 21:48
Дата відповіді: 05 грудня 2019 10:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник виклав у додатку 3 до тендерної документації технічні вимоги до предмету закупівлі.
Документація
Дата подання: 20 листопада 2019 21:48
Дата відповіді: 27 листопада 2019 08:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Задовільнить поставка товару.
Документація
Дата подання: 21 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 27 листопада 2019 08:24
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано: "6.3.5.Продавець зобов’язаний надати висновок метрологічнолї експертизи на товар протягом 10-ти днів з дня підписання договору". Поясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі під цим та як це стосується закупівлі, предметом якої є персональні комп'ютери? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Висновок метрологічнолї експертизи непотрібно.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 05 грудня 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник виклав у додатку 3 до тендерної документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі (далі учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа- підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-001622-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 грудня 2019 13:12
не відповідає вимогам ТЗ
Звертаємо увагу, що замовником вимагався корпус з технічними характеристиками:
Корпус з блоком живлення
Типорозмір корпусу - Miditower;
Розміри: висота 400-440 мм × ширина 190-220 мм × довжина 410-500 мм;
Підтримка форм-факторів материнської плати - АТХ, Micro-ATX;
Кількість зовнішніх відсіків 5,25″ – не менше 1;
Кількість внутрішніх відсіків 3,5″ – не менше 2;
Кількість відсіків 2,5″ – не менше 2;
Кількість слотів розширення – не менше 7;
Роз’єми на передній панелі для USB -2.0, роз'єми для навушників і мікрофона.
Сумарна потужність блока живлення – не менше 400 Вт;
У свою чергу ТОВ Сантарекс у своїй тендерній пропозиції пропонує корпус GAMEMAX MT-301-450W, який не відповідає вимогам ТЗ по багатьом параметрам, а саме:
Тип корпусу Mini Tower (менший ніж вимагалось ТЗ)
Тип материнської плати micro-ATX (немає підтримки АТХ, як вимагалось в ТЗ)
Габарити (ВхШхГ), мм 368 х 173 х 365 (менше ніж вимагалось ТЗ «висота 400-440 мм × ширина 190-220 мм × довжина 410-500 мм»)
Взагалі відсутні (Кількість відсіків 2,5″ – не менше 2)
Кількість слотів розширення – 4 (менше ніж вимагалось ТЗ «не менше 7»)

Вважаючи численні порушення, вимагаємо визначити пропозицію ТОВ Сантарекс, як таку, що не відповідає вимогам замовника та підлягає дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 257 148,00
UAH з ПДВ
231 962,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 268 880,04
UAH з ПДВ
239 742,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 266 868,00
UAH з ПДВ
257 147,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:14
оновлена пропозиція
14 грудня 2019 17:11
Електронний підпис
14 грудня 2019 16:30
документи пропозиції.pdf
14 грудня 2019 16:30
витяг сантарекс 30 11 2019.pdf
14 грудня 2019 16:30
авториз лист комп 4042_001.pdf
14 грудня 2019 16:30
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
14 грудня 2019 16:30
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
14 грудня 2019 16:30
Philips_SanGig 2018.pdf
14 грудня 2019 16:30
Declaration_NV_Philips-2019-2_signed.pdf
14 грудня 2019 16:30
Declaration_NV_Philips-2019-1_signed.pdf
14 грудня 2019 16:30
Declaration_NV_Philips-2018-2_signed.jpg
14 грудня 2019 16:30
Declaration_NV_Philips-2018-1_signed.jpg
14 грудня 2019 16:30
Declaration_EMS_Philips-2019-2_signed.pdf
14 грудня 2019 16:30
Declaration_EMS_Philips-2019-1_signed.pdf
14 грудня 2019 16:30
Declaration_EMS_Philips-2018-2_signed.jpg
14 грудня 2019 16:30
Declaration_EMS_Philips-2018-1_signed.jpg

Публічні документи

16 грудня 2019 00:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 231 962,40
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
231 962,40
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2019 11:25
Коментар щодо відміни: Узвязку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару.
Документи:
20 грудня 2019 11:25
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:29
протокол 17.pdf