Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярськы товари
Очікувана вартість
31 300,00 UAH
UA-2019-11-20-001596-a ● f85dc93178774b2ca7da4d2399bdf274
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 23516367 |
Вебсайт: | http://ksli.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46 |
Контактна особа: |
Бондар Наталія Сергіївна 380444080030 kcli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 31 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками :
Христюк Анна Миколаївна, головний бухгалтер, тел. (044) 408-00-38
Бондар Наталія Сергіївна, бухгалтер, тел. (044)-408-00-30.
Христюк Анна Миколаївна, головний бухгалтер, тел. (044) 408-00-38
Бондар Наталія Сергіївна, бухгалтер, тел. (044)-408-00-30.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1693 штуки
Канцелярськы товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, місто Київ, Київ, Бульвар Вацлава Гавела -46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 15:47 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ Канцтовари 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:03
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник буде розглядати на торгах товар технічні характеристики якого будуть відповідати технічним характеристикам зазначених в технічному завданні замовника Переможець буде визначатися першочергово по найнижчій ціні незалежно від системи оподаткування.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
17 953,50
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
204 ДОГОВІР.PDF | укладений |
06 грудня 2019 15:56
|