Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій формату А3, Принтер формату А1, Багатофункціональний пристрій формату А4
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001526-a 357c4d757a814ee69a525d92d44242f1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шибко Крістіна Андріївна

+380487732556 tairove.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Шибко Крістіна Андріївна
+380487732556
tairove.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій формату А3, Принтер формату А1, Багатофункціональний пристрій формату А4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій формату А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Принтер формату А1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
42 шт
Багатофункціональний пристрій формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:26
Перелік змін до ТД.pdf
21 листопада 2019 17:26
Додаток 4.docx
21 листопада 2019 17:26
Додаток 3.docx
21 листопада 2019 17:26
Додаток 2.docx
21 листопада 2019 17:26
Додаток 1.docx
21 листопада 2019 17:26
Тендерна документація (Принтери) зі змінами.pdf
21 листопада 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:26
Перелік змін до ТД.pdf
21 листопада 2019 17:26
Додаток 4.docx
20 листопада 2019 15:34
Додаток 4.docx
21 листопада 2019 17:26
Додаток 3.docx
20 листопада 2019 15:34
Додаток 3.docx
21 листопада 2019 17:26
Додаток 2.docx
20 листопада 2019 15:34
Додаток 2.docx
21 листопада 2019 17:26
Додаток 1.docx
20 листопада 2019 15:34
Додаток 1.docx
21 листопада 2019 17:26
Тендерна документація (Принтери) зі змінами.pdf
20 листопада 2019 15:34
Тендерна документація (Принтери).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 22 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації - 1.3. Гарантійний лист, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення) повинні здійснюватися за рахунок продавця (Учасника). Місце поставки: - 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27. Так потрібно.
Вимоги
Дата подання: 25 листопада 2019 18:39
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:19
Шановний тендерний комітет, просимо вас повідомити та чітко зазначити чи вірно ми вивчили ваші зміни до документації. Нижче наводимо ваші встановлені вимоги: 1. Тендерна пропозиція за додатком 1 2. Документи передбачені додатком 2 3. Підписаний додаток 3 4. Документи, що підтверджують повноваження посад. особи учасника на підписання тендерної пропозиції та укладання договору (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатом проведеної процедури підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (один із таких документів за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної документації). Питання – за змістом вашої тендерної документації вимагається декілька разів дана вимога. Учаснику як поступати в даній ситуації? Двічі/тричі надавати ці документи? 5. Інформація в довільній формі про форму оподаткування учасника 6. Копія свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 7. копію статуту, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань» 8. у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України; *Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно перевіряє дані щодо наявності інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 9. довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: ЄДРПОУ, місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма; 10. Для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі, останні повинні надати гарантійний лист про відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі. 11. Тендерна пропозиція повинна бути підписання шляхом накладання ЕЦП. У разі якщо ми маємо КЕП. Як бути в цій ситуації? Або внесіть зміни до документації або надайте вашу думку з цього приводу 12. Гарантійний лист, що зазначена інформація за тендерною документацією є чинною, автентичною оригіналам документів та достовірною. 13. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відповідний гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції 90 робочих днів. 14. Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, чи інше) – для юридичних осіб 15. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається у складі пропозиції в довільній формі, у вигляді довідок, що містять чітке пояснення по кожному пункту окремо та посилання на дані норми закону (пункт, частину, статтю) 16. Що є аналогічним договором? Поставка принтеру чи принтерів чи комп’ютерного обладнання 17. Довідка про досвід повинна містити інформацію про яку кількість аналог договорів? Як вбачається із змісту документації не менше двох? Вірно? 18. Яка кількість аналогічних договорів повинно бути надано учасником в складі пропозиції? 19. Вважаємо, що вами зроблений дискримінаційних підхід до учасників, які мають досвід у виконанні договорів з покупцями які є приватною структурою. Вимагаємо внести зміни до документації та вилучити вимогу : Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. 20. Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі 21. Інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі. 22. Всі документи, окрім оригіналів і нотаріально засвідчених копій, виданих іншими установами (організаціями), повинні бути завірені власною печаткою Учасника (підписом Учасника - фізичної особи), якщо інше не передбачено чинним законодавством України.». У разі як учасник веде без печатки як бути? 23. Гарантійний лист про те, під час виробництва та транспортування товару застосовуються заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України з коротким описом таких заходів; 24. Гарантійний лист про відповідність запропонованого товару технічним вимогам встановлених тендерною документацію згідно Додатку №3 та 25. наданого технічного опису. 26. Постачальник гарантує високу якість комп’ютерної техніки протягом гарантійного строку зазначеного заводом виробником. Предмети закупівлі повинні комплектуватися фірмовими комплектуючими. 27. Учасники повинні гарантувати письмово у складі тендерної пропозиції відповідним окремим документом про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі. 28. Якщо ми надамо документи в jpeg? Ви відхилите ? 29. В окремому файлі повинно бути надано: довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua); 30. Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та документ, який підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду (номеру) такій особі; 31. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 30 Закону. 32. довідка про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю. 33. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів 34. У складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати інформацію (довідку довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Саме договорів чи договору? 35. Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер). 36. Довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, та довідка з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. 37. Довідка від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника. 38. Лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені вище, завірений підписом та печаткою Учасника, що наведений вище. 39. Довідки які повинен надати учасник переможець повинні бути діючі на який момент саме довідка з МВСУ та яка форма оригінал чи копія. 40. Додатковий комплект оригінальних картриджів – яка кількість повинна бути. 41. Гарантійний лист, що обладнання є новим (таким, що не було в експлуатації), і надаватиметься у комплекті з керівництвами з експлуатації українською (російською) мовою, гарантійними талонами, тощо. 42. Гарантійний лист, що всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється. 43. Гарантійний лист, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення) повинні здійснюватися за рахунок продавця (Учасника). 44. Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в цьому Додатку. 45. Гарантійний лист, що товар повинен бути доставлений за адресою Замовника 46. Гарантійний лист, що в комплекті з Товаром подається: паспорт, інструкція по експлуатації Товару, гарантійний талон від постачальника. 47. Гарантійний лист, що Гарантія на комп'ютерне обладнання - 24 місяці з моменту поставки та прийняття Замовником. При виявлені гарантійного випадку, Постачальник повинен надати сервісного спеціаліста протягом 1 робочого дня з моменту інформування Постачальника про виявлення проблеми. Якщо проблему не можливо вирішити на місці, перевезення обладнання для здійснення гарантійного ремонту здійснюється силами та за рахунок Постачальника. На час проведення гарантійного ремонту, Постачальник повинен надати Замовнику в тимчасове користування обладнання з подібними характеристиками для забезпечення безперебійної роботи структурних підрозділів Замовника. 48. Наявність сервісного центру на території Одеської області. Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням територіального розташування сервісного центра та контактних реквізитів. До довідки додається діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування сервісним центром (договір оренди), або оригінал листа від сервісного центра, який гарантує підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. 49. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на що учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійного листа. 50. Проект договору надавати заповнений з боку учасника? 51. Як відтермінування може бути до 60 днів (пункт 4.1 проекту) 52. Місце поставки Товару: Вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, про що учасником повинен бути наданий гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Ми вірно вивчили ваші вимоги? Чи щось пропустили? У разі якщо пропустили просимо зазначити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
У тендерній документації встановлені вимоги для підготовки Учасників
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.12.2019 року
отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру;
електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу;
тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Неолоджик" 288 999,12
UAH з ПДВ
288 999,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:56
25. Додаток 4 договір.PDF
05 грудня 2019 15:56
24. гарантія 24 міс..PDF
05 грудня 2019 15:56
22. Гарантія доставки.PDF
05 грудня 2019 15:56
21. транспортні послуги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Неолоджик"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій