Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти меблів для обладнання переговорних та приймальних приміщень, приміщень господарського призначення та зони очікування за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4
Очікувана вартість
2 410 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001456-a df4a2cfbec3a4ab49c7b1c63321db635
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Тетяна Миколаївна

380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40214227
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан КонституціїЇ , будинок 7
Контактна особа: Ільченко Тетяна Миколаївна
380577253120
depreestr_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 11:28
Очікувана вартість: 2 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172 штуки
Комплекти меблів для обладнання переговорних та приймальних приміщень, приміщень господарського призначення та зони очікування за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за Договором протягом 15 банківських днів, на підставі видаткових накладних, на умовах 100% післяоплати, з моменту надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника, з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО" 2 379 872,76
UAH з ПДВ
2 367 822,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 379 871,76
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРМАТО"

ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Переможець 2 367 822,75
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 18:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
2 367 822,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:40
Дод.угода №2 28.12.19 (дог.№79).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 11:45
Дод. угода №1 до договору №79 від 20.12.19.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:35
Договір №79 від 20.12.19.PDF укладений
21 грудня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII щодо узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) Сторони дійшли згоди зменшити вартість договору на 0 грн. 03 коп. (нуль гривень 03 копійки) з врахуванням ПДВ 20% та викласти п.2.1 Договору в новій редакції: «2.1. Сума цього Договору становить: 1 973 185,60 грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят три тисячі сто вісімдесят п’ять гривень 60 коп.), крім того ПДВ – 394 637,12 грн. (триста дев’яносто чотири тисячі шістсот тридцять сім гривень 12 коп.), що разом складає 2 367 822,72 грн. (два мільйони триста шістдесят сім тисяч вісімсот двадцять дві гривні 72 коп.)», а тому - внести зміни в Додаток 1 до Договору №79 від 20.12.2019 р. "Специфікація товару" та викласти Специфікацію в новій редакції. На підставі пункту 12.6. Сторони дійшли згоди доповнити Договір Додатком 2 до Договору №79 від 20.12.2019 р. "Технічні характеристики".
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 12.3.4 Договору та згідно з п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII щодо зміни істотних умов закупівлі у випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, враховуючи лист Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради № 03-2995 від 24.12.2019 стосовно продовження робіт з реконструкції (реабілітації) будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, до кінця 2020 року, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, продовживши строк його дії до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 367 822,72
UAH (в тому числі ПДВ 394 637,12 UAH)