Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
14 886,00 UAH
UA-2019-11-20-001437-b c951e36b46614c1eaf7b695b21a73a04
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кондратюк Людмила Володимирівна

+380334233200 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 «Вишиванка» Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила Володимирівна
+380334233200
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 15:30
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:16
Очікувана вартість: 14 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Товар має відповідати стандартам, мати сертифікати якості (на кожну партію), декларації виробника, оформлені відповідно до вимог законодавства України. Ціна за одиницю товару, що надана в складі цінової пропозиції не повинна перевищувати середньостатистичну вартість товару встановлену Державною службою статистики України на дату електронних торгів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Миючий засіб «Бджілка» (полімерна каністра без дозатора), 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
15 шт
Мило рідке «Бджілка» (полімерна каністра без дозатора), 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
13 шт
Рідкий засіб для миття туалетів «Бджілка» (полімерна каністра без дозатора) або еквівалент для використання в ДНЗ, що мають позитивний висновок держсанепідемслужби, 5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
4 шт
Пральний порошок «Ушастий нянь», (автомат) 9 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
20 шт
Мило господарське (72%), 0,3 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
30 шт
Білизна, 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
500 шт
Папір туалетний «Обухів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
300 шт
Серветки паперові, 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
50 шт
Губка для посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
30 шт
Скребок кухонний стальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
40 шт
Серветки віскозні універсальні «Фрекен БОК», 3 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
30 шт
Мішки для сміття 35л, міцні (товщина від 10 мм), 30 шт в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
20 шт
Рукавиці нітрилові «Фрекен БОК» (10 шт, розмір М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
10 шт
Засіб дезінфікуючий "Доместос" 500мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
15 шт
Сода харчова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
15 шт
Засіб для миття вікон "Mr Muscle" запасний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту одержання Товару за цінами, вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-001437-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бондарук Валерій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2565515215
Дата подання: 28 листопада 2019 14:46
Порушення технічних вимог Замовника
Просимо розглянути вимогу, яка знаходиться у вкладенні та надати відповідь у найближчий час.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2019 14:07
Дискваліфікувати учасника:
ТОВ «Ромус-Поліграф» відповідно до п.4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001437-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бондарук Валерій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2565515215
Дата подання: 02 грудня 2019 14:54
Порушення вимог Замовника
Прошу розглянути вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл вимога Вишиванка (2).docx) та надати відповідь у найближчий час. Завчасно дякую!
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 11:37
Вимога розглянута тендерним комітетом. Згідно ч.3 ст.22 закону Закону "Про публічні закупівлі", зазначені недоліки визнані формальними помилками.
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001437-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бондарук Валерій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2565515215
Дата подання: 03 грудня 2019 12:19
Непослідовність у рішеннях
Шановний Замовнику! Визнання переможцем закупівлі учасника ФОП Свередюк А.І. категорично суперечить усім принципам публічних закупівель. На надані мною факти порушення зі сторони даного учасника, Ви надали відповідь «Згідно ч.3 ст.22 закону Закону "Про публічні закупівлі", зазначені недоліки визнані формальними помилками».
Згідно статті 22 Закону "Про публічні закупівлі", частини 3, зазначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
1) Відсутність відомостей про виробника на позиції №5 – Мило господарське (72%), 300; №6 – Білизна, 1л; №8 – Серветки паперові, 100шт; №9 – Губки для посуду; №10 – Скребок кухонний стальний; №12 – Мішки для сміття; №15 – Сода харчова 500г.
Як Ви можете розглядати пропозицію учасника, який не зазначив виробника товару, який пропонує. Ваша установа закуповує миючі засоби, які використовуються у дитячих навчальних закладах, а отже нехтувати якістю Ви не маєте права! Саме Ваш тендерний комітет встановив вимогу щодо зазначення виробника товарів і тепер Ви називаєте це «формальною помилкою»?
2) Невірно оформлена довідка з банківської установи, яка теж суперечить вимозі Тендерної документації (Оригінал або копія довідки з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів). Це не може бути формальною помилкою або опискою. Технічною помилкою було б надання довідки у невірному форматі або з неякісним зображенням усієї інформації.
Я буду вимушений звернутись до наглядових органів, зокрема Dozorro, так як при формуванні рішення Ви знехтували принципами публічних закупівель, серед яких прозорість і відкритість на усіх стадіях закупівлі, неупереджена та об’єктивна оцінка пропозицій усіх учасників, недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 11:06
У відповідності до ст.3 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник при здійсненні допорогових закупівель керується принципом максимальної економії та ефективності. Замовник при визначенні формальних помилок учасників торгів враховує, чи є можливим отримати повну і вичерпну інформацію для себе про товар з інших документів, що подані Учасником. Саме цими факторами керувався Замовник при оцінці і вибору переможця даної закупівлі. Погоджуємося з тим, що в Україні запроваджено міжнародний номер банківського рахунку за стандартом IBAN. З 05.08.2019 р. усі банки відкривають клієнтам нові рахунки лише за стандартом IBAN, а діючі рахунки поступово (до 31.10.2019 р.) змінюють відповідно до вимог цього стандарту. Разом з тим у зв’язку зі зверненням Державної казначейської служби України для забезпечення виконання бюджетних програм у повному обсязі Нацбанк ухвалив рішення про продовження до 12.01.2020 р. можливості заповнення пари реквізитів у документах на переказ коштів.
Тобто включно до 12.01.2020 р. банки прийматимуть до виконання документи на переказ коштів, у яких заповнено або пара реквізитів «Код банку» та «Рахунок», або рахунок за стандартом IBAN, а з 13.01.2020 р. — виключно рахунок за стандартом IBAN.
Таке рішення передбачено постановою Правління Нацбанку від 26.09.2019 р. № 118 «Про внесення зміни до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162», що набирає чинності 02.10.2019 р.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник залишає рішення про визнання переможця даної закупівлі без змін.
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001437-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Свередюк А.І., Код ЄДРПОУ:3417409322
Дата подання: 03 грудня 2019 14:58
Щодо вимоги ФОП Бондарук В.О.
Щодо не вказаного виробника: у файлі "Довідка товар" детально розписано, хто виробник товару. Тому не "придумуйте" вигадані причини для дискваліфікації учасників, аби дійшли саме до Вас "ФОП Бондарук В.О.". Хоча самі подаєте висновок на харчову соду, де виробником виступає Російська Федерація.Хоча в описі вказуєте, що виробником є заявник експертизи. Що є порушенням у сфері здійснення закупівель. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації' ЗАБОРОНЕНО ввозити товари,які походять з РФ. До того всього він ще й не якісному форматі та протермінований висновок на соду харчову.
Щодо довідки про відкриття рахунку, то включно до 12.01.2020 р. банки прийматимуть до виконання документи на переказ коштів, у яких заповнено або пара реквізитів «Код банку» та «Рахунок», або рахунок за стандартом IBAN, а з 13.01.2020 р. — виключно рахунок за стандартом IBAN. Тому використання старих рахунків дозволено до 12.01.2020 р. включно. Тому тендерна пропозиція ФОП Свередюк А.І. відповідає вимогам тендерної документації та не суперечить закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 15:44
Пропозицію учасника закупівлі ФОП Свередюк А.І. визнати такою, що відповідає умовам Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001437-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бондарук Валерій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2565515215
Дата подання: 03 грудня 2019 16:37
Відповідь
Щодо пояснення з приводу довідки про відкриття рахунку, щиро дякую за інформацію, прикро що не Замовник особисто надав чітку відповідь з цього питання.
Далі, що стосується Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації. Звідки у Вас, шановний учаснику, інформація що усі товари ЗАБОРОНЕНО ввозити з території РФ. Якщо Ви вже посилаєтесь на такі документи, то, будь ласка, озвучуйте інформацію у повній мірі. Згідно даної постанови є перелік товарів, які ЗАБОРОНЕНІ на ввіз з території Російської Федерації. Покажіть, будь ласка, пункт у додатку до даної постанови, у якому зазначено код УКТЗЕД (Код соди харчової – 2836300000), який заборонено на ввіз з Російської Федерації. Посилання на текст ПОВНОЇ ВЕРСІЇ постанови надаю: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1147-2015-%D0%BF.
Якщо наданий мною Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи протерміновий і його зображення є не чітким, значить моя пропозиція також підлягає відхиленню. Вимоги щодо визнання мене переможцем закупівлі не було, читайте, будь ласка, уважно текст вимоги.
З приводу того, що в учасника ФОП Свередюк А.І. повністю відображена інформація по товару: найменування, виробник, вид розфасовки. Як видно з пояснювальної записки (файл Довідка товар.pdf), вид розфасовки на позиції №7, 9, 10, 16 відсутні, що є порушенням вимог Замовника. Також окремо повинен був наданий документ з вказаним найменуванням товару, виробника, ціни, кількості та загальної суми. Як видно з Цінової пропозиції учасника ФОП Свередюк А.І. (файл Цінова пропозиція.pdf), інформація щодо виробника товару у ній відсутня, що є також порушенням вимог Замовника.
Звертаюсь до Тендерного комітету, своєю швидкою відповіддю на вимогу від ФОП Свередюк А.І. та ігноруванням моєї повторної вимоги, Ви ще раз підтвердили, що у Вашому тендерному комітеті усе не просто так. Так як дана закупівля зібрала чималу кількість вимог, я дуже надіюсь що наглядові органи приймуть її до уваги і проведуть ретельну перевірку Тендерного комітету Комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 «Вишиванка»» Володимир-Волинської міської ради.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 11:07
У відповідності до ст.3 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник при здійсненні допорогових закупівель керується принципом максимальної економії та ефективності. Замовник при визначенні формальних помилок учасників торгів враховує, чи є можливим отримати повну і вичерпну інформацію для себе про товар з інших документів, що подані Учасником. Саме цими факторами керувався Замовник при оцінці і вибору переможця даної закупівлі. Погоджуємося з тим, що в Україні запроваджено міжнародний номер банківського рахунку за стандартом IBAN. З 05.08.2019 р. усі банки відкривають клієнтам нові рахунки лише за стандартом IBAN, а діючі рахунки поступово (до 31.10.2019 р.) змінюють відповідно до вимог цього стандарту. Разом з тим у зв’язку зі зверненням Державної казначейської служби України для забезпечення виконання бюджетних програм у повному обсязі Нацбанк ухвалив рішення про продовження до 12.01.2020 р. можливості заповнення пари реквізитів у документах на переказ коштів.
Тобто включно до 12.01.2020 р. банки прийматимуть до виконання документи на переказ коштів, у яких заповнено або пара реквізитів «Код банку» та «Рахунок», або рахунок за стандартом IBAN, а з 13.01.2020 р. — виключно рахунок за стандартом IBAN.
Таке рішення передбачено постановою Правління Нацбанку від 26.09.2019 р. № 118 «Про внесення зміни до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162», що набирає чинності 02.10.2019 р.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник залишає рішення про визнання переможця даної закупівлі без змін.

Документи подані скаржником

28 листопада 2019 14:45
вимога Вишиванка.docx
28 листопада 2019 14:45
Додаток.pdf

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 14:53
вимога Вишиванка (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 12 223,86
UAH з ПДВ
11 296,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Свередюк А.І. 13 437,00
UAH з ПДВ
11 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондарук Валерій Олександрович 14 427,00
UAH з ПДВ
11 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:07
Domestos.pdf
27 листопада 2019 14:07
Ушастий нянь.pdf
27 листопада 2019 14:07
Сода харчова.pdf
27 листопада 2019 14:07
Серветки.pdf
27 листопада 2019 14:07
Серветки (2).pdf
27 листопада 2019 14:07
Рукавички.pdf
27 листопада 2019 14:07
Рукавички (2).pdf
27 листопада 2019 14:07
Пуся.pdf
27 листопада 2019 14:07
Посуд.pdf
27 листопада 2019 14:07
Папір туалетний.pdf
27 листопада 2019 14:07
Пакети.pdf
27 листопада 2019 14:07
Мило-рідке.pdf
27 листопада 2019 14:07
Мило господарське.pdf
27 листопада 2019 14:07
М. Мускул.pdf
27 листопада 2019 14:07
Засоби для відбілювання.pdf
27 листопада 2019 14:07
Документи.pdf
27 листопада 2019 14:07
Для посуду.pdf
27 листопада 2019 14:07
Губки.pdf
27 листопада 2019 14:07
ч.2 ст17.pdf
27 листопада 2019 14:06
ст17 ст28.pdf
27 листопада 2019 14:06
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 листопада 2019 14:06
Протокол.pdf
27 листопада 2019 14:06
Наказ.pdf
27 листопада 2019 14:06
МТБ.pdf
27 листопада 2019 14:06
загальні відомості.pdf
27 листопада 2019 14:06
Довідка щодо оподаткування.pdf
27 листопада 2019 14:06
Довідка ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2019 14:06
дов_дка санцкц_ї.pdf
27 листопада 2019 14:06
дов_дка про субп_дрядник_в.pdf
27 листопада 2019 14:06
дов_дка про довк_лля.pdf
27 листопада 2019 14:06
гарант_я якост_.pdf
27 листопада 2019 14:06
Витяг ПДВ Ромус.pdf
27 листопада 2019 14:06
витяг 5.11.2019.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 21:13
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 21:12
Сертифікати.pdf
26 листопада 2019 21:12
Копія паспорту та ІПН.pdf
26 листопада 2019 21:12
Інформація про учасника.pdf
26 листопада 2019 21:12
Довідка товар.pdf
26 листопада 2019 21:12
Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2019 21:12
довідка сертифікація.pdf
26 листопада 2019 21:12
Довідка про санкції.pdf
26 листопада 2019 21:12
Довідка право підпису.pdf
26 листопада 2019 21:12
Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2019 21:12
Витяг єдиний податок.PDF
26 листопада 2019 21:12
Виписка Свередюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП Свередюк А.І.

ФОП Бондарук Валерій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 11 296,02
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:40
ФОП Свередюк А.І.
#3417409322
Переможець 11 300,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:44

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Свередюк А.І.
#3417409322
11 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:05
договір.PDF укладений
13 грудня 2019 13:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 300,00
UAH