Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
925 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001387-b b0932ce51648494da9152b71438b4192
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сергіївна Денисюк

+380412227372
+380683114482
pansionat12415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188487
Місцезнаходження: 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
Контактна особа: Ольга Сергіївна Денисюк
+380412227372,+380683114482
pansionat12415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:57
Очікувана вартість: 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12415, Україна, Житомирська область, с. Іванівка, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 21:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 21:04
ПД ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖОР.doc
20 листопада 2019 21:04
ТД ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖОР.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-001387-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 11 січня 2020 15:27
Вимога
Вимога на рішення тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2020 21:14
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
З приводу наданої вимоги зазначаємо, що відповідно до пункту 5.1. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору з постачання природного газу. Пунктом 5.1.1. цієї ж частини цього ж розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію аналогічного договору* щодо постачання природного газу; - копію документу (або документів), що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору** (постачання учасником природного газу), копія якого надана у складі тендерної пропозиції – акт приймання-передачі природного газу (або інший аналогічний документ, складений сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджує приймання-передачу природного газу – видаткова накладна, акт звірки взаєморозрахунків, тощо), або відгук від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датований, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Примітки. * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідне неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг поставленого природного газу та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору.
При оцінці тендерним комітетом тендерної пропозиції учасника закупівлі (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"), який запропонував найнижчу ціну, було встановлено,що тендерна пропозиція учасника відповідає всім вимогам тендерної документації в тому числі в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так, на підтвердження відповідності даному критерію зазначеним учасником було надано копію аналогічного договору № 17-34/18 про постачання природного газу від 11 січня 2019 року; копії Актів № 034 прийому-передачі природного газу від 31 січня 2019 року, № 59 від 28 лютого 2019 року (Акти до договору № 17-34/18 від 11 січня 2019 року, складені сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджують приймання-передачу природного газу) та, як наслідок в повному обсязі та належним чином підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відсутність наданого відгуку до вищезазначеного договору не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника, оскільки вимога тендерної передбачала альтернативу при поданні підтверджуючих документів та містила словосполучення «або».
Враховуючи вищезазначене, Ваші зауваження, які викладені у зазначеній вимозі є безпідставними та, як наслідок, вимога не підлягає задоволенню.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!

Документи подані скаржником

11 січня 2020 15:27
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 275 481,00
UAH з ПДВ
275 481,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" 353 970,00
UAH з ПДВ
338 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" 352 751,80
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 10:21
Електронний підпис
10 січня 2020 10:20
МВС 13.12.pdf
10 січня 2020 10:20
ДФС 08.01.pdf
05 грудня 2019 19:17
Електронний підпис
05 грудня 2019 19:17
Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2019 16:12
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:12
Технічна специфікація (1).pdf
27 листопада 2019 16:12
Статут + опис.pdf
27 листопада 2019 16:12
Ст. 17.pdf
27 листопада 2019 16:12
Роз'яснення до ліцензії.pdf
27 листопада 2019 16:12
Реєстр ЛТД.pdf
27 листопада 2019 16:12
Проект договора (1).pdf
27 листопада 2019 16:12
довідка щодо якості газу.pdf
27 листопада 2019 16:12
довідка довкілля.pdf
27 листопада 2019 16:12
Гарантійний лист щодо ДСТУ.pdf
27 листопада 2019 16:12
Витяг з ПДВ.pdf
27 листопада 2019 16:12
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 21:59
Електронний підпис
03 грудня 2019 20:12
Електронний підпис
03 грудня 2019 20:12
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 20:12
Технічний опис.pdf
03 грудня 2019 20:12
Технічне завдання.pdf
03 грудня 2019 20:12
Технічна специфікація.pdf
03 грудня 2019 20:12
Статут 30.10.2019.pdf
03 грудня 2019 20:12
Сертифікат ISO.pdf
03 грудня 2019 20:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 грудня 2019 20:12
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 20:12
Паспорт керівника.pdf
03 грудня 2019 20:12
Захист довкілля.pdf
03 грудня 2019 20:11
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2019 20:11
Гарантійний лист ст. 17.pdf
03 грудня 2019 20:11
Витяг 26.11.2019.pdf
03 грудня 2019 20:11
Баланс на 30.09.2019р..pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 14:26
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:21
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:17
СТАТУТ новий (копія).pdf
04 грудня 2019 15:17
Паспорт ФХП 13.11.2019.pdf
04 грудня 2019 15:17
Договір оренди майна.pdf
04 грудня 2019 15:17
Договір оренди авто.pdf
04 грудня 2019 15:17
ВИТЯГ з ЄДР копія.pdf
04 грудня 2019 15:17
ВИТЯГ З ПДВ копія.pdf
04 грудня 2019 15:17
довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 275 481,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 12:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
275 481,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 18:21
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 09:48
ДУ9.jpg зміни до договору
22 січня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:45
ДУ8.jpg зміни до договору
21 січня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:50
ДУ7.jpg зміни до договору
14 грудня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 10:37
ДУ6.rar зміни до договору
13 листопада 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 17:38
ДУ 5.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 10:08
Изображение 925.jpg зміни до договору
15 жовтня 2020 19:16
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:07
дод.угода.jpg зміни до договору
23 вересня 2020 14:55
дод.угода 2.jpg зміни до договору
23 вересня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 11:41
Додаткова угода 2 на газ.zip зміни до договору
17 квітня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 17:32
ДУ 1.pdf зміни до договору
27 січня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 17:20
ДОГОВІР ГАЗ 2020.pdf укладений
27 січня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей електронного майданчика підставу внесення змін читаи в редакції згідно додаткової угоди №1 від 27.01.2020 р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 16.04.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в договір №17-272/19 від 27.01.2020 р. в зв'язку з підвищенням ціни на природний газ на ринку згідно дод.угоди №3 від 23.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 13.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №6 від 13.11.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №7 від 14.12.2020 року п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №8 від 21.01.2021 року.Сума договору після внесення змін:330577.2 грн. в т.ч. ПДВ 55096.2 .Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №9 від 22.01.2021 року. Сума договору після внесення змін:.Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17-272/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 330 577,20
UAH (в тому числі ПДВ 55 096,20 UAH)