Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
925 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001387-b ● b0932ce51648494da9152b71438b4192
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03188487 |
Місцезнаходження: | 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Сергіївна Денисюк +380412227372,+380683114482 pansionat12415@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 925 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12415, Україна, Житомирська область, с. Іванівка, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 21:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 21:04 |
ПД ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖОР.doc | |
20 листопада 2019 21:04 |
ТД ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖОР.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001387-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 11 січня 2020 15:27
Вимога
Вимога на рішення тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2020 21:14
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
З приводу наданої вимоги зазначаємо, що відповідно до пункту 5.1. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору з постачання природного газу. Пунктом 5.1.1. цієї ж частини цього ж розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію аналогічного договору* щодо постачання природного газу; - копію документу (або документів), що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору** (постачання учасником природного газу), копія якого надана у складі тендерної пропозиції – акт приймання-передачі природного газу (або інший аналогічний документ, складений сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджує приймання-передачу природного газу – видаткова накладна, акт звірки взаєморозрахунків, тощо), або відгук від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датований, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Примітки. * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідне неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг поставленого природного газу та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору.
При оцінці тендерним комітетом тендерної пропозиції учасника закупівлі (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"), який запропонував найнижчу ціну, було встановлено,що тендерна пропозиція учасника відповідає всім вимогам тендерної документації в тому числі в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так, на підтвердження відповідності даному критерію зазначеним учасником було надано копію аналогічного договору № 17-34/18 про постачання природного газу від 11 січня 2019 року; копії Актів № 034 прийому-передачі природного газу від 31 січня 2019 року, № 59 від 28 лютого 2019 року (Акти до договору № 17-34/18 від 11 січня 2019 року, складені сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджують приймання-передачу природного газу) та, як наслідок в повному обсязі та належним чином підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відсутність наданого відгуку до вищезазначеного договору не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника, оскільки вимога тендерної передбачала альтернативу при поданні підтверджуючих документів та містила словосполучення «або».
Враховуючи вищезазначене, Ваші зауваження, які викладені у зазначеній вимозі є безпідставними та, як наслідок, вимога не підлягає задоволенню.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
З приводу наданої вимоги зазначаємо, що відповідно до пункту 5.1. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору з постачання природного газу. Пунктом 5.1.1. цієї ж частини цього ж розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію аналогічного договору* щодо постачання природного газу; - копію документу (або документів), що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору** (постачання учасником природного газу), копія якого надана у складі тендерної пропозиції – акт приймання-передачі природного газу (або інший аналогічний документ, складений сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджує приймання-передачу природного газу – видаткова накладна, акт звірки взаєморозрахунків, тощо), або відгук від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датований, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Примітки. * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідне неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг поставленого природного газу та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору.
При оцінці тендерним комітетом тендерної пропозиції учасника закупівлі (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"), який запропонував найнижчу ціну, було встановлено,що тендерна пропозиція учасника відповідає всім вимогам тендерної документації в тому числі в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так, на підтвердження відповідності даному критерію зазначеним учасником було надано копію аналогічного договору № 17-34/18 про постачання природного газу від 11 січня 2019 року; копії Актів № 034 прийому-передачі природного газу від 31 січня 2019 року, № 59 від 28 лютого 2019 року (Акти до договору № 17-34/18 від 11 січня 2019 року, складені сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджують приймання-передачу природного газу) та, як наслідок в повному обсязі та належним чином підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відсутність наданого відгуку до вищезазначеного договору не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника, оскільки вимога тендерної передбачала альтернативу при поданні підтверджуючих документів та містила словосполучення «або».
Враховуючи вищезазначене, Ваші зауваження, які викладені у зазначеній вимозі є безпідставними та, як наслідок, вимога не підлягає задоволенню.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
275 481,00
UAH з ПДВ
|
275 481,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
353 970,00
UAH з ПДВ
|
338 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
352 751,80
UAH з ПДВ
|
342 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Переможець |
275 481,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 12:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 18:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 09:48
|
ДУ9.jpg | зміни до договору |
22 січня 2021 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 11:45
|
ДУ8.jpg | зміни до договору |
21 січня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 12:50
|
ДУ7.jpg | зміни до договору |
14 грудня 2020 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 10:37
|
ДУ6.rar | зміни до договору |
13 листопада 2020 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:38
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 10:08
|
Изображение 925.jpg | зміни до договору |
15 жовтня 2020 19:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 15:07
|
дод.угода.jpg | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:55
|
дод.угода 2.jpg | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2020 11:41
|
Додаткова угода 2 на газ.zip | зміни до договору |
17 квітня 2020 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 17:32
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 17:20
|
ДОГОВІР ГАЗ 2020.pdf | укладений |
27 січня 2020 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням технічних можливостей електронного майданчика підставу внесення змін читаи в редакції згідно додаткової угоди №1 від 27.01.2020 р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 16.04.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в договір №17-272/19 від 27.01.2020 р. в зв'язку з підвищенням ціни на природний газ на ринку згідно дод.угоди №3 від 23.09.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 13.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №6 від 13.11.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №7 від 14.12.2020 року п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №8 від 21.01.2021 року.Сума договору після внесення змін:330577.2 грн. в т.ч. ПДВ 55096.2 .Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №9 від 22.01.2021 року. Сума договору після внесення змін:.Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17-272/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |