Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30192700-8 канцелярські товари
Очікувана вартість
6 170,00 UAH
UA-2019-11-20-001356-a 56762bf755f5465d83bb71163aac1c9e
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дробот Ірина Борисівна

380442545668 tmf-museum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей театрального, музичного та кіномистецтва України
Код ЄДРПОУ: 32071418
Вебсайт: http://www.tmf-museum.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 24
Контактна особа: Дробот Ірина Борисівна
380442545668
tmf-museum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 6 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Доставка здійснюється за рахунок учасника (входить у вартість товару). Якщо доставка здійснюється кур'єрською службою, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ПОПЕРЕДИТИ ЗАМОВНИКА ЗА ОДИН РОБОЧИЙ ДЕНЬ ДО ДАТИ ПОСТАВКИ ТА НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДЕРЖАВНІ НОМЕРИ ТА ТИП КУЗОВУ АВТОМОБІЛЯ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕПУСТКИ НА В'ЇЗД АВТОТРАНСПОРТУ НА ТЕРИТОРІЮ ЗАМОВНИКА.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
475 штуки
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лаврська,9 корпус 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару придбання для загального користування працівників Музею, а саме: канцелярські товари Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 15:06
ДОГОВІР .doc товари.docx
20 листопада 2019 15:06
ДОКУМЕНТАЦІЯ - МУЗЕЙ канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:19
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ розглядаємо. ціна залишається остаточною, без ПДВ. Модель закупівлі вказана у вимогах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 5 844,00
UAH з ПДВ
5 844,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 16:51
КАМРАДОН РЕКВІЗИТИ.pdf
27 листопада 2019 16:51
КомПроп_Музей_27.11.19.pdf
27 листопада 2019 16:51
Витяг ЄДР 040418.pdf
27 листопада 2019 16:51
Статут ТОВ_КАМРАДОН 3mb.pdf
27 листопада 2019 16:51
Виписка з ЄДР_ТОВ_КАМРАДОН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМРАДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
Переможець 5 844,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:14

Документи

28 листопада 2019 14:13
протокол №34 IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
5 844,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 14:13
протокол №34 IMG_0001.pdf