Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відеореєстратори
Очікувана вартість
143 400,00 UAH
UA-2019-11-20-001270-c 628ac23777a24782bcef16f2a497ce1a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотний Сергій Сергійович

+380472630527 ck-oblsanupr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 40333440
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул.Смілянська буд. 120
Контактна особа: Заболотний Сергій Сергійович
+380472630527
ck-oblsanupr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 00:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 143 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 717,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Відеореєстратори, відповідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Відеореєстратори, відповідно специфікації (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Смілянська буд. 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 20:19
ОГОЛОШЕННЯ відеореєстратори.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 21 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:46
Шановний Замовнику, вказали конкретні моделі закупівлі. Чи буде здійснена закупівля аналогів, що за своїми характеристиками такі самі або кращі?
Відповідь: Вимоги до предмета закупівлі зазначені в пп. 3.2. п. 3 оголошення.
Комплектація
Дата подання: 21 листопада 2019 12:40
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:56
Шановний Замовнику, з тендерної документації не зрозуміла комплектація. Ви можете конкретно написати, що повинно входити в комплект до камери?
Відповідь: відеореєстратори в стандартній комплектації:
B5: відеореєстратор, USB кабель, пристрій для заряджання, інструкція, кліпса кріплення, CD з програмним забезпеченням
DMT9: відеореєстратор, USB кабель, пристрій для заряджання, інструкція, кліпса кріплення, CD з програмним забезпеченням, зовнішня камера.
Технічні вимоги
Дата подання: 21 листопада 2019 12:45
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:47
Шановний Замовнику, згідно вимог, повинна бути функція одночасного запису з відеореєстратора і додаткової камери. Ця вимога не може бути виконана оскільки у DMT-9 і у відеообладнання інших Виробник відсутня технічна можливість одночасного такого запису. Ви можете видалити цю вимогу і внести зміни до тендерної документації?
Відповідь: Дякуємо за уточнення!
Функція одночасного запису з відеореєстратора і додаткової камери не є обов'язковою.
Абсурдність вимоги
Дата подання: 21 листопада 2019 16:07
Дата відповіді: 21 листопада 2019 19:23
Шановний Замовнику, ви написали: " може бути замінений на аналогічний або не гірший за технічними характеристиками товар в межах тендерної пропозиції при умові погодження Замовника на дану заміну в період уточнень." Ви вимагаєте погодження аналогічної моделі на етапі обговорення, що означає неприйняття аналогічного товару в період торгів. Видаліть фразу: "...при умові погодження Замовника на дану заміну в період уточнень". Внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Погодження аналогічного товару на етапі періоду уточнень не означає прийняття або неприйняття пропозиції Учасника та ніяким чином не впливає на етап електронного аукціону, оскільки етап електронного аукціону призначається автоматично електронною системою закупівель. Замовник ніяким чином не впливає на його результат. Замовник в оголошенні зазначає ту інформацію, яку вважає за потрібне. Умова узгодження аналогічного товару передбачає вивчення інформації про запропонований аналогічний товар (модель, технічні характеристики, комплектацію, відгуки тощо). На етапі формування оголошення нами були обрані дані моделі відеореєстраторів, запропонуйте аналогічні – ми надамо відповідь щодо прийняття його як аналогічний чи ні – в період уточнень. У разі, якщо запит буде сформований завтра 22.11.2019 після 14-00 – аналогічний товар розглядатися не буде на етапі розгляду пропозиції, у зв’язку з відсутністю можливості вивчення інформації про товар.
Запит на погодження анагогічного товару
Дата подання: 22 листопада 2019 15:54
Дата відповіді: 22 листопада 2019 22:24
Шановний Замовнику, звертаємося до Вас з проханням розглянути можливість погодження аналогічного мобільного відеореєстратору марки TECSAR BDC-53-02 (12 од. та 12 од. з додатковою зовнішньою камерою). Детальні порівняльні характеристики були направлені Вам на електронну адресу та будуть надані в складі тендерної пропозиції, завірені підписом та печаткою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: сьогодні установа працює до 15-45, нажаль на час подання Вами запиту фахівці, які можуть надати кваліфіковану відповідь вже закінчили робочий день. Напередодні нами було попереджено всіх бажаючих, надати аналоги, про дану обставину…
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Мега Стайл" 142 776,00
UAH з ПДВ
142 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 11:07
Сертифікати.pdf
26 листопада 2019 11:07
Авторизаційний лист.pdf
26 листопада 2019 11:07
Гарантійні листи.pdf
26 листопада 2019 11:07
Установчі документи.pdf
26 листопада 2019 11:07
Довідка.pdf
26 листопада 2019 11:07
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фірма "Мега Стайл"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фірма "Мега Стайл"
#22803544
Переможець 142 776,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 19:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 19:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Мега Стайл"
#22803544
142 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:49
Договір - відеореєстратори.pdf укладений
11 грудня 2019 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 142 776,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 796,00 UAH)