Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі різні)
Очікувана вартість
487 244,00 UAH
UA-2019-11-20-001244-a 2c596172314448b48d070294a9880cbf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+38 099 758 91 15 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+38 099 758 91 15
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 487 244,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 436,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 шт
Тумба мобільна з замком в верхній ящик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
40 шт
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
38 шт
Вішалка-стійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
37 шт
Пенал платтяний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
48 шт
Банкетка 3-х місна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 шт
Стіл комп'юте- рний безтумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі ХVI цього Договору, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем за видатковою накладною та/або Актом, але не раніше реєстрації податкової накладної, та на підставі виставленого рахунку. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). 7.2. Оплата за кожну поставлену партію Товару по цьому Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:42
Договір (офісні меблі).doc
20 листопада 2019 14:42
ТД оффісні меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 21 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:27
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що учасник торгів має право запропонувати «еквівалент» - товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі.
Будь який учасник має право прийняти участь в процедурі закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з положень Закону України «Про публічні закупівлі» учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ згідно з чинним законодавством України, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА" 482 100,00
UAH з ПДВ
482 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:31
Титульна4.pdf
05 грудня 2019 15:31
Титульна3.pdf
05 грудня 2019 15:31
Титульна2.pdf
05 грудня 2019 15:31
Титульна1.pdf
05 грудня 2019 15:31
стаття 17.pdf
05 грудня 2019 15:31
техничні вимоги 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій