Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 246 253 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231 266,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7387596 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2019 18:54 |
Enquiries until: | 31 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 246 253 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 231 266 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти АТ "Укрзалізниця" | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2020 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2020 15:44 |
3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx | |
02 січня 2020 15:44 |
Зміни до тендеру_3436_02.01.2020.doc | |
26 грудня 2019 15:57 |
Зміни до тендеру_3436_26.12.2019.doc | |
19 грудня 2019 15:45 |
Зміни до тендеру_3436_19.12.2019.doc | |
20 листопада 2019 18:51 |
Додаток №7.docx |
02 січня 2020 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 січня 2020 15:44 |
3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx
|
|||||||||
02 січня 2020 15:44 |
Зміни до тендеру_3436_02.01.2020.doc
|
|||||||||
26 грудня 2019 15:57 |
Зміни до тендеру_3436_26.12.2019.doc
|
|||||||||
19 грудня 2019 15:45 |
Зміни до тендеру_3436_19.12.2019.doc
|
|||||||||
20 листопада 2019 18:51 |
Додаток №7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує наявність технічної описки в документі "Дані на товар", однак звертає Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасником також надано документ "Гарантійний лист 236-с" Вих. № 2129 від 06 грудня 2019 року в якому зазначено в пункті 1, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" гарантує, що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 року, що підтверджує технічну описку в документі "Дані на товар" та підтверджує готовність постачати товар відповідно до усіх умов тендерної документації у тому числі вимогам встановленим у Додатку 4 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року.
Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; - інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року. Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку, також на те, що документ довідковий та не впливає на оцінку тендерної пропозиції та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 січня 2020 15:08
Дата подання: 31 січня 2020 15:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000060 ● 6902d5f2182f41438d131e7188ef0274
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 12:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.12.2020 № 259
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-11-20-001236-c, 20.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-20-001236-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 25 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-001236-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення норм пункту 2 Наказу № 490, порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону, порушення вимог частини 2 статті 23 Закону, порушення норм пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-001236-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу « 3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3436_02.01.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_26.12.2019.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 2. Щодо порушення норм пункту 2 Наказу № 490 Замовник не погоджується та повідомляє наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана. 3. Щодо порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. У висновку ДАСУ зазначено, що «на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено електронну адресу особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками». Зазначаємо, що пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у разі закупівлі робіт – тендерна документація повинна вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Дана норма не містить жодних вимог, що зазначені у згаданій частині висновку ДАСУ. Отже, Замовник не може надати заперечення в цій частині через відсутність предмету заперечення. 4. Щодо порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Умовами договору передбачено, що ціна товару, зазначена у Специфікації(ях), та сума договору переглядається (перераховується) у випадку зміни курсу іноземних валют, показників Platts, які застосовуються в цьому договорі, у встановленому в умовах договору порядку. Відповідно до пункту 7 частини четвертої статті 36 передбачено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Даною нормою Закону не обмежено відсоткове значення зміни ціни. Відповідно до умов договору зміни до договору (зміна ціни) вносились на підставі пункту 7 частини четвертої статті 36, про що зазначено в повідомленні про внесення змін до договору, яке оприлюднене в електронній системі закупівель. Зважаючи на вище викладене, при укладанні додаткової угоди на зміну ціни, Замовником дотримано вимогу пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону та умов договору.
2021-01-29 13:05:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЗТРІМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПАТ "Укртатнафта" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
246 000 000,00
UAH з ПДВ
|
209 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРУМ |
244 900 000,00
UAH з ПДВ
|
212 758 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
245 640 000,00
UAH з ПДВ
|
212 758 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЗТРІМ" |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
213 989 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "Укртатнафта" |
245 820 000,00
UAH з ПДВ
|
213 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
221 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
223 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
225 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Переможець |
209 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 15:22
|
ЦЗВ-14-00620-01.pdf | укладений |
25 березня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 14:33
|
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 21:05
|
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 21:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 15:22
|
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 15:29
|
ПЗД_ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2020 16:09
|
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2020 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 16:34
|
ЦЗВ-14-00620-01.pdf | укладений |
20 березня 2020 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-00620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |