Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
diesel fuel
Очікувана вартість
246 253 200,00 UAH
UA-2019-11-20-001236-c 2db4715d00894c48b7664f55c8a39639
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 11:45
Очікувана вартість: 246 253 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 231 266,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7387596 UAH
Publication date: 20 листопада 2019 18:54
Enquiries until: 31 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 246 253 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 231 266 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо
diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 т
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Власні кошти АТ "Укрзалізниця" Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 15:44
3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx
02 січня 2020 15:44
Зміни до тендеру_3436_02.01.2020.doc
26 грудня 2019 15:57
Зміни до тендеру_3436_26.12.2019.doc
19 грудня 2019 15:45
Зміни до тендеру_3436_19.12.2019.doc
20 листопада 2019 18:51
Додаток №7.docx
02 січня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 15:44
3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx
26 грудня 2019 15:57
3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_26.12.2019.docx
19 грудня 2019 15:45
3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_19.12.2019.docx
20 листопада 2019 18:51
3436 ТД дизельне паливо.docx
02 січня 2020 15:44
Зміни до тендеру_3436_02.01.2020.doc
26 грудня 2019 15:57
Зміни до тендеру_3436_26.12.2019.doc
19 грудня 2019 15:45
Зміни до тендеру_3436_19.12.2019.doc
20 листопада 2019 18:51
Додаток №7.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-001236-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 28 січня 2020 18:00
Щодо допущення до аукціону ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій розміщеному 28.01.2019 ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" не допущено до аукціону у зв’язку з тим, що тендерна документація не відповідає вимогам тендерної документації згідно з листом Департаменту локомотивного господарства від 28.01.2020 №ЦТ-09/194 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") надано документ "Дані на товар", в якому зазначено дата виготовлення продукції не раніше 01.05.2019, що не відповідає вимогам Додатку №4 до тендерної документації.
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує наявність технічної описки в документі "Дані на товар", однак звертає Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасником також надано документ "Гарантійний лист 236-с" Вих. № 2129 від 06 грудня 2019 року в якому зазначено в пункті 1, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" гарантує, що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 року, що підтверджує технічну описку в документі "Дані на товар" та підтверджує готовність постачати товар відповідно до усіх умов тендерної документації у тому числі вимогам встановленим у Додатку 4 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року.
Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 11:12
Замовник вважає рішення стосовно відхилення пропозиції учасника правомірним. Також зазначаємо, що вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції може бути подана до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001236-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 29 січня 2020 10:23
Щодо допущення до аукціону ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій розміщеному 28.01.2019 ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" не допущено до аукціону у зв’язку з тим, що тендерна документація не відповідає вимогам тендерної документації згідно з листом Департаменту локомотивного господарства від 28.01.2020 №ЦТ-09/194 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") надано документ "Дані на товар", в якому зазначено дата виготовлення продукції не раніше 01.05.2019, що не відповідає вимогам Додатку №4 до тендерної документації. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує наявність технічної описки в документі "Дані на товар", однак звертає Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасником також надано документ "Гарантійний лист 236-с" Вих. № 2129 від 06 грудня 2019 року в якому зазначено в пункті 1, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" гарантує, що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 року, що підтверджує технічну описку в документі "Дані на товар" та підтверджує готовність постачати товар відповідно до усіх умов тендерної документації у тому числі вимогам встановленим у Додатку 4 до тендерної документації. Звертаємо Вашу Увагу, що Відповідно до підпункту 6 пункту 3 Додатку №2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону) Тендерної документації затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» від «02» січня 2020 вимагалось надати документ дані на товар згідно з додатком №4 (Примітка: Довідковий документ. Зміст не впливає на оцінку тендерної пропозиції.)
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; - інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року. Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку, також на те, що документ довідковий та не впливає на оцінку тендерної пропозиції та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 січня 2020 10:23
Причина: нова скарга

Документи подані скаржником

28 січня 2020 18:00
Гарантійний лист 236-c.pdf
29 січня 2020 10:23
Електронний підпис

Документи подані скаржником

29 січня 2020 10:23
Гарантійний лист 236-c.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-20-001236-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 31 січня 2020 15:08
Щодо допущення до аукціону ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій розміщеному 28.01.2019 ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" не допущено до аукціону у зв’язку з тим, що тендерна документація не відповідає вимогам тендерної документації згідно з листом Департаменту локомотивного господарства від 28.01.2020 №ЦТ-09/194 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") надано документ "Дані на товар", в якому зазначено дата виготовлення продукції не раніше 01.05.2019, що не відповідає вимогам Додатку №4 до тендерної документації. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує наявність технічної описки в документі "Дані на товар", однак звертає Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасником також надано документ "Гарантійний лист 178-b" Вих. № 2122 від 06 грудня 2019 року в якому зазначено в пункті 1, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" гарантує, що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 року, що підтверджує технічну описку в документі "Дані на товар" та підтверджує готовність постачати товар відповідно до усіх умов тендерної документації у тому числі вимогам встановленим у Додатку 4 до тендерної документації. Звертаємо Вашу Увагу, що Відповідно до підпункту 6 пункту 3 Додатку №2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону) Тендерної документації затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» від «02» січня 2020 вимагалось надати документ дані на товар згідно з додатком №4 (Примітка: Довідковий документ. Зміст не впливає на оцінку тендерної пропозиції.) Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; - інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року. Вимагаємо: звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку, також на те, що документ довідковий та не впливає на оцінку тендерної пропозиції та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: нова скарга
Дата: 31 січня 2020 15:08
рішення від 04.02.2020 № 2103.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 19:24
Номер скарги: UA-2019-11-20-001236-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 31 січня 2020 15:10
Щодо допущення до аукціону ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій розміщеному 28.01.2019 ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" не допущено до аукціону у зв’язку з тим, що тендерна документація не відповідає вимогам тендерної документації згідно з листом Департаменту локомотивного господарства від 28.01.2020 №ЦТ-09/194 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") надано документ "Дані на товар", в якому зазначено дата виготовлення продукції не раніше 01.05.2019, що не відповідає вимогам Додатку №4 до тендерної документації. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує наявність технічної описки в документі "Дані на товар", однак звертає Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасником також надано документ "Гарантійний лист 236-с" Вих. № 2129 від 06 грудня 2019 року в якому зазначено в пункті 1, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" гарантує, що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 року, що підтверджує технічну описку в документі "Дані на товар" та підтверджує готовність постачати товар відповідно до усіх умов тендерної документації у тому числі вимогам встановленим у Додатку 4 до тендерної документації. Звертаємо Вашу Увагу, що Відповідно до підпункту 6 пункту 3 Додатку №2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону) Тендерної документації затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» від «02» січня 2020 вимагалось надати документ дані на товар згідно з додатком №4 (Примітка: Довідковий документ. Зміст не впливає на оцінку тендерної пропозиції.) Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; - інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року. Вимагаємо: звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку, також на те, що документ довідковий та не впливає на оцінку тендерної пропозиції та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 19:25
рішення від 04.02.2020 № 2102 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 19:25
рішення від 20.02.2020 № 3301 .pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 19:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 20.02.2020 № 3301-р/пк-пз - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» та допущено його пропозицію до аукціону за процедурою закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо) (код ЄЗС 09130000-9) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-11-20-001236-c).
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2020 16:39

Документи подані скаржником

31 січня 2020 15:07
Гарантійний лист 236-c.pdf
31 січня 2020 15:07
Дані на товар 234.pdf
31 січня 2020 15:08
СКАРГА 236-c.pdf

Документи Органу Оскарження

04 лютого 2020 19:24
рішення від 04.02.2020 № 2103.pdf

Документи подані скаржником

31 січня 2020 15:10
Гарантійний лист 236-c.pdf
31 січня 2020 15:10
Дані на товар 234.pdf
31 січня 2020 15:10
СКАРГА 236-c.pdf
31 січня 2020 15:10
Електронний підпис

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000060 ● 6902d5f2182f41438d131e7188ef0274
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.12.2020 № 259

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-11-20-001236-c, 20.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-20-001236-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 25 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-001236-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення норм пункту 2 Наказу № 490, порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону, порушення вимог частини 2 статті 23 Закону, порушення норм пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-001236-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу « 3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3436_02.01.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3436 ТД дизельне паливо_нова редакція_26.12.2019.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 2. Щодо порушення норм пункту 2 Наказу № 490 Замовник не погоджується та повідомляє наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана. 3. Щодо порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. У висновку ДАСУ зазначено, що «на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено електронну адресу особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками». Зазначаємо, що пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у разі закупівлі робіт – тендерна документація повинна вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Дана норма не містить жодних вимог, що зазначені у згаданій частині висновку ДАСУ. Отже, Замовник не може надати заперечення в цій частині через відсутність предмету заперечення. 4. Щодо порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Умовами договору передбачено, що ціна товару, зазначена у Специфікації(ях), та сума договору переглядається (перераховується) у випадку зміни курсу іноземних валют, показників Platts, які застосовуються в цьому договорі, у встановленому в умовах договору порядку. Відповідно до пункту 7 частини четвертої статті 36 передбачено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Даною нормою Закону не обмежено відсоткове значення зміни ціни. Відповідно до умов договору зміни до договору (зміна ціни) вносились на підставі пункту 7 частини четвертої статті 36, про що зазначено в повідомленні про внесення змін до договору, яке оприлюднене в електронній системі закупівель. Зважаючи на вище викладене, при укладанні додаткової угоди на зміну ціни, Замовником дотримано вимогу пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону та умов договору.

2021-01-29 13:05:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2020
UA-2019-11-20-001236-c2db4715d00894c48b7664f55c8a39639
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЗТРІМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРУМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПАТ "Укртатнафта" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону

Документи

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 08:47
Електронний підпис
10 січня 2020 08:47
Електронний підпис
10 січня 2020 08:45
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
10 січня 2020 08:45
banking_licence_ПУМБ.pdf
02 січня 2020 13:13
Електронний підпис
02 січня 2020 13:13
Електронний підпис
02 січня 2020 13:11
Проект договору.zip
02 січня 2020 13:11
Наказ та АКП.zip
02 січня 2020 13:11
Копія статуту.zip
02 січня 2020 13:11
Довідка ст. 17 ЗУ.zip
02 січня 2020 13:11
Довідка код доступу.zip
02 січня 2020 13:11
Дані на товар.zip
02 січня 2020 13:11
Гарантійний лист.zip
02 січня 2020 13:11
Витяг ПДВ.zip
02 січня 2020 13:11
banking_license_ПУМБ.pdf
02 січня 2020 13:11
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
02 січня 2020 13:11
Довідка тех_ні хар_ки.zip

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 09:40
Електронний підпис
10 січня 2020 09:40
Електронний підпис
09 січня 2020 18:56
Guarantee_zminy_7 387 596_1236-c.pdf
09 січня 2020 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір+Акти.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір 65.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір 65 акти.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір 38.pdf
09 січня 2020 16:57
Акти 38 договір.pdf
09 січня 2020 16:57
6)статут ОК.PDF
09 січня 2020 16:57
6)Рішення ОК.pdf
09 січня 2020 16:57
6)Дані на товар Дод 4.pdf
09 січня 2020 16:57
5) Рішення власника.pdf
09 січня 2020 16:57
1)Досвід Виконання.pdf
09 січня 2020 16:57
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 16:57
banking_licence_ПУМБ.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 19:17
Довіреність Щербань.7z
09 січня 2020 19:17
Гарантія 341-18-71 (1).7z
09 січня 2020 19:17
10.Торум - протокол_1236.pdf
09 січня 2020 19:17
9.Дані на товар.pdf
09 січня 2020 19:17
8. Наказ завір.pdf
09 січня 2020 19:17
7. Виписка ПДВ.pdf
09 січня 2020 19:17
6. Протокол завір.pdf
09 січня 2020 19:17
3.Договір_05-д.rar

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 22:41
Електронний підпис
09 січня 2020 22:41
Електронний підпис
09 січня 2020 22:07
Електронний підпис
09 січня 2020 22:07
Електронний підпис
09 січня 2020 22:06
Електронний підпис
09 січня 2020 22:06
Електронний підпис
09 січня 2020 22:04
СТАТУТ.pdf
09 січня 2020 22:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 січня 2020 22:04
СВІДОЦТВО ПДВ копія.pdf
09 січня 2020 22:04
ОПИС.pdf
09 січня 2020 22:04
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
09 січня 2020 22:04
Доручення.pdf
09 січня 2020 22:04
ДОГОВР АГРО НВ.pdf
09 січня 2020 22:04
ДОГОВОР УЗ + АКТЫ.pdf
09 січня 2020 22:04
Довіреність.pdf
09 січня 2020 22:04
Довідка код доступу.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ СЕРПЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ ЖОВТЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ ВЕРЕСЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:03
Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИТЯГ ЄДР 07112019.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИПИСКА ЄДР.pdf
09 січня 2020 22:03
Гарантійний лист 236-c.pdf
09 січня 2020 22:03
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 січня 2020 22:03
Dovidka pro nazvu.zip
09 січня 2020 20:28
Dovirenist_Savchenko.zip
09 січня 2020 20:28
Bankivska Licenzia.zip
09 січня 2020 20:27
201991_19_49_11_7 387 596,00.zip

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 21:09
Електронний підпис
09 січня 2020 21:09
Електронний підпис
09 січня 2020 21:01
16735-19 Зміни.7z
09 січня 2020 21:01
16735-19.7z
09 січня 2020 21:01
Баланс.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 21:01
Статут.pdf.p7s.p7s

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 21:14
Копія статуту.rar
09 січня 2020 21:14
Копія опису.rar
09 січня 2020 21:14
Копія виписки.rar
09 січня 2020 21:14
Витяг ПДВ.rar
09 січня 2020 21:14
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 21:14
banking_licence_ПУМБ.pdf
09 січня 2020 21:14
Amend 2 _ KIEG284182728_001236-c.pdf
09 січня 2020 21:14
Amend 1 KIEG284182728.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 21:14
Amend 1 KIEG284182728.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 22:41
Електронний підпис
09 січня 2020 22:41
Електронний підпис
09 січня 2020 22:07
Електронний підпис
09 січня 2020 22:07
Електронний підпис
09 січня 2020 22:06
Електронний підпис
09 січня 2020 22:06
Електронний підпис
09 січня 2020 22:04
СТАТУТ.pdf
09 січня 2020 22:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 січня 2020 22:04
СВІДОЦТВО ПДВ копія.pdf
09 січня 2020 22:04
ОПИС.pdf
09 січня 2020 22:04
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
09 січня 2020 22:04
Доручення.pdf
09 січня 2020 22:04
ДОГОВР АГРО НВ.pdf
09 січня 2020 22:04
ДОГОВОР УЗ + АКТЫ.pdf
09 січня 2020 22:04
Довіреність.pdf
09 січня 2020 22:04
Довідка код доступу.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ СЕРПЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ ЖОВТЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ ВЕРЕСЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:03
Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИТЯГ ЄДР 07112019.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИПИСКА ЄДР.pdf
09 січня 2020 22:03
Гарантійний лист 236-c.pdf
09 січня 2020 22:03
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 січня 2020 22:03
Dovidka pro nazvu.zip
09 січня 2020 20:28
Dovirenist_Savchenko.zip
09 січня 2020 20:28
Bankivska Licenzia.zip
09 січня 2020 20:27
201991_19_49_11_7 387 596,00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЗТРІМ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія

ТОВ ТОРУМ

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ПАТ "Укртатнафта"

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 246 000 000,00
UAH з ПДВ
209 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРУМ 244 900 000,00
UAH з ПДВ
212 758 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 245 640 000,00
UAH з ПДВ
212 758 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЗТРІМ" 246 253 200,00
UAH з ПДВ
213 989 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Укртатнафта" 245 820 000,00
UAH з ПДВ
213 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 246 253 200,00
UAH з ПДВ
221 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія 246 253 200,00
UAH з ПДВ
223 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 246 253 200,00
UAH з ПДВ
225 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 21:14
Копія статуту.rar
09 січня 2020 21:14
Копія опису.rar
09 січня 2020 21:14
Копія виписки.rar
09 січня 2020 21:14
Витяг ПДВ.rar
09 січня 2020 21:14
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 21:14
banking_licence_ПУМБ.pdf
09 січня 2020 21:14
Amend 2 _ KIEG284182728_001236-c.pdf
09 січня 2020 21:14
Amend 1 KIEG284182728.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 21:14
Amend 1 KIEG284182728.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 19:17
Довіреність Щербань.7z
09 січня 2020 19:17
Гарантія 341-18-71 (1).7z
09 січня 2020 19:17
10.Торум - протокол_1236.pdf
09 січня 2020 19:17
9.Дані на товар.pdf
09 січня 2020 19:17
8. Наказ завір.pdf
09 січня 2020 19:17
7. Виписка ПДВ.pdf
09 січня 2020 19:17
6. Протокол завір.pdf
09 січня 2020 19:17
3.Договір_05-д.rar

Публічні документи

09 січня 2020 22:41
Електронний підпис
09 січня 2020 22:41
Електронний підпис
09 січня 2020 22:07
Електронний підпис
09 січня 2020 22:07
Електронний підпис
09 січня 2020 22:06
Електронний підпис
09 січня 2020 22:06
Електронний підпис
09 січня 2020 22:04
СТАТУТ.pdf
09 січня 2020 22:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 січня 2020 22:04
СВІДОЦТВО ПДВ копія.pdf
09 січня 2020 22:04
ОПИС.pdf
09 січня 2020 22:04
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
09 січня 2020 22:04
Доручення.pdf
09 січня 2020 22:04
ДОГОВР АГРО НВ.pdf
09 січня 2020 22:04
ДОГОВОР УЗ + АКТЫ.pdf
09 січня 2020 22:04
Довіреність.pdf
09 січня 2020 22:04
Довідка код доступу.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ СЕРПЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ ЖОВТЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:04
ВН АГРО НВ ВЕРЕСЕНЬ.pdf
09 січня 2020 22:03
Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИТЯГ ЄДР 07112019.pdf
09 січня 2020 22:03
ВИПИСКА ЄДР.pdf
09 січня 2020 22:03
Гарантійний лист 236-c.pdf
09 січня 2020 22:03
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 січня 2020 22:03
Dovidka pro nazvu.zip
09 січня 2020 20:28
Dovirenist_Savchenko.zip
09 січня 2020 20:28
Bankivska Licenzia.zip
09 січня 2020 20:27
201991_19_49_11_7 387 596,00.zip

Публічні документи

10 січня 2020 08:47
Електронний підпис
10 січня 2020 08:47
Електронний підпис
10 січня 2020 08:45
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
10 січня 2020 08:45
banking_licence_ПУМБ.pdf
02 січня 2020 13:13
Електронний підпис
02 січня 2020 13:13
Електронний підпис
02 січня 2020 13:11
Проект договору.zip
02 січня 2020 13:11
Наказ та АКП.zip
02 січня 2020 13:11
Копія статуту.zip
02 січня 2020 13:11
Довідка ст. 17 ЗУ.zip
02 січня 2020 13:11
Довідка код доступу.zip
02 січня 2020 13:11
Дані на товар.zip
02 січня 2020 13:11
Гарантійний лист.zip
02 січня 2020 13:11
Витяг ПДВ.zip
02 січня 2020 13:11
banking_license_ПУМБ.pdf
02 січня 2020 13:11
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
02 січня 2020 13:11
Довідка тех_ні хар_ки.zip

Публічні документи

09 січня 2020 21:09
Електронний підпис
09 січня 2020 21:09
Електронний підпис
09 січня 2020 21:01
16735-19 Зміни.7z
09 січня 2020 21:01
16735-19.7z
09 січня 2020 21:01
Баланс.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 21:01
Статут.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

10 січня 2020 09:40
Електронний підпис
10 січня 2020 09:40
Електронний підпис
09 січня 2020 18:56
Guarantee_zminy_7 387 596_1236-c.pdf
09 січня 2020 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір+Акти.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір 65.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір 65 акти.pdf
09 січня 2020 16:57
Договір 38.pdf
09 січня 2020 16:57
Акти 38 договір.pdf
09 січня 2020 16:57
6)статут ОК.PDF
09 січня 2020 16:57
6)Рішення ОК.pdf
09 січня 2020 16:57
6)Дані на товар Дод 4.pdf
09 січня 2020 16:57
5) Рішення власника.pdf
09 січня 2020 16:57
1)Досвід Виконання.pdf
09 січня 2020 16:57
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 січня 2020 16:57
banking_licence_ПУМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ТОВ ТОРУМ

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЗТРІМ"

ПАТ "Укртатнафта"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
Переможець 209 900 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
209 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:22
ЦЗВ-14-00620-01.pdf укладений
25 березня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 14:33
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 21:05
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 21:05
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:22
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:29
ПЗД_ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 16:09
ЦЗВ-14-00620-01 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 16:34
ЦЗВ-14-00620-01.pdf укладений
20 березня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 214 080 675,07
UAH (в тому числі ПДВ 35 680 112,51 UAH)