Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
176 400,00 UAH
UA-2019-11-20-001217-a 1989e4a616aa4413a5b1da1fdb1a415e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чешко Ольга Федорівна

380444513081 kgp_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21462905
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, Бударіна, 11
Контактна особа: Чешко Ольга Федорівна
380444513081
kgp_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:21
Очікувана вартість: 176 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 882,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


М'які крісла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
М'які крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, Київ, Бударіна.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 14:38
Проект договору товар.doc
20 листопада 2019 14:38
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах зазначено тип товару, але товар не повинен відрізнятися від вимог Замовника за якісними критеріями та технічними характеристиками, зазначеними в документації. До участі допускаються всі учасники, незалежно від того, являється він платником ПДВ чи ні. Ціна пропозиції ФОП є остаточною, без накрутки ПДВ.
износостойкость ткани
Дата подання: 25 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:03
Уточните, пожалуйста, требования к кожезаменителю. Они сформулированы не очень коректно. Кожезаменитель "Arena Glossy" имеет класс износостойкости 50 000 циклов, К тому же данная коллекция уже не завозится в Украину, допродаются остатки. Вот ссылка на сайт по продаже этой обивки, там есть описание технических характеристик данной ткани: https://intstyle.com.ua/katalog-tkanej/kozhzam-mebelnyj/kozhzam-arena-glossy Максимальную износостойкость из поставляемых в Украину обивок-кожезаменителей имеет коллекция Rodeo (90 000 циклов). Самая популярная обивка Madras - 50 000 циклов. Оба варианта ("Rodeo" и "Madras") отлично ведут себя в эксплуатации и имеют широкую палитру оттенков. Для обивки мягкой мебели в общественных заведениях (регулярное, частое и не бережное использование) рекомендуют обивки с износостойкостью 30 000 циклов +. Можно ли заменить кожезаменитель "Arena Glossy" на кожезаменители "Rodeo" или "Madras"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надавати Пропозиції товару згідно технічних вимог
Шкірозамінник
Дата подання: 25 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:03
Уточніть, будь ласка, вимоги до шкірозамінника. Вони сформульовані не дуже коректно. Шкірозаменник "Arena Glossy" має клас зносостійкості 50 000 циклів, До того ж дана колекція вже не імпортується в Україну, допродують залишки. Ось посилання на сайт з продажу цієї оббивки, там є опис технічних характеристик даної тканини: https://intstyle.com.ua/katalog-tkanej/kozhzam-mebelnyj/kozhzam-arena-glossy Максимальну зносостійкість з оббивок-шкірзамінників, поставляються в Україну, має колекція Rodeo (90 000 циклів). Найпопулярніша оббивка Madras - 50 000 циклів. Обидва варіанти ( "Rodeo" і "Madras") відмінно поводяться в експлуатації і мають широку палітру відтінків. Для оббивки м'яких меблів в громадських закладах (регулярне, часте і не дбайливе використання) рекомендують оббивки з зносостійкість 30 000 + циклів. Чи можна замінити шкірзамінник "Arena Glossy" на шкірзамінник "Rodeo" або "Madras"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Насайті шкірвиробника було зазначено Шкірозамінник "Arena Glossy" має клас зносостійкості 100 000 циклів
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ" 151 200,00
UAH з ПДВ
127 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 157 920,00
UAH з ПДВ
127 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:44
Виписка з ЄДР.pdf
27 листопада 2019 14:44
Витяг ЄДР ТОВ МУРАЛ.pdf
27 листопада 2019 14:44
Витяг платника ПДВ.pdf
27 листопада 2019 14:44
Висновок ДСЕЕ шкірзамінник.pdf
27 листопада 2019 14:44
Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
27 листопада 2019 14:44
Висновок ДСЕЕ клей.pdf
27 листопада 2019 14:44
Відомості про Учасника.pdf
27 листопада 2019 14:44
Довідка про висновки ДСЕЕ.pdf
27 листопада 2019 14:44
Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 14:44
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 14:44
Згода з умовами закупівлі.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 22:57
Електронний підпис
26 листопада 2019 22:56
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 22:56
Технічні характеристики.pdf
26 листопада 2019 22:56
СЕС фурнітура.pdf
26 листопада 2019 22:56
СЕС тканина 1.pdf
26 листопада 2019 22:56
СЕС ППУ.pdf
26 листопада 2019 22:56
СЕС Кіспрі.pdf
26 листопада 2019 22:56
СЕС ДСП Кроноспан.pdf
26 листопада 2019 22:56
Сертифікат Кіспрі.pdf
26 листопада 2019 22:56
Проект Договору.pdf
26 листопада 2019 22:56
Лист-роз_яснення про статут.pdf
26 листопада 2019 22:56
Лист-погодження договір.pdf
26 листопада 2019 22:56
Лист-згода про обробку ПД.pdf
26 листопада 2019 22:56
Лист гарантія товар.pdf
26 листопада 2019 22:56
Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 22:56
Документ_ЄДР_1005950873.zip
26 листопада 2019 22:56
Док. ФО-П.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка8.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка7.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка6.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка5.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка4.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка3.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка2.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка1.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка товар 2019р..pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка про компанію.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка походження товару.pdf
26 листопада 2019 22:56
Довідка неліцензування.pdf
26 листопада 2019 22:56
Гарантійний лист якість.pdf
26 листопада 2019 22:56
Гарантійний лист упаковка.pdf
26 листопада 2019 22:56
Гарантійний лист поставка 2.pdf
26 листопада 2019 22:56
гарантійний лист поставка.pdf
26 листопада 2019 22:56
Гарантійний лист заміна.pdf
26 листопада 2019 22:56
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
26 листопада 2019 22:56
Гарантійний лист доставка.pdf
26 листопада 2019 22:56
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2019 22:56
аналогічний договір №2.pdf
26 листопада 2019 22:56
аналогічний договір №1.pdf
26 листопада 2019 22:56
аналог договори.pdf
26 листопада 2019 22:56
1-реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"
#41860013
Переможець 127 680,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 09:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"
#41860013
127 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
04 грудня 2019 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 грудня 2019
Сума оплати за договором: 127 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 280,00 UAH)