Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», програмне забезпечення
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001196-c ● ea3241d4c1194ed99e224308d3cc349f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 34984907 |
Вебсайт: | http://obljust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А |
Контактна особа: |
Неубауер Наталія Валеріївна +380562467014 obljust@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 17:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 17:51 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 комплекти
ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», програмне забезпечення (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару не пізніше 5 (п'яти) днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 17:31 |
ЗМІНИ ПК в комплекті 25.11.2019.docx | |
25 листопада 2019 17:31 |
ТД ПК в комплекті 20.11.2019 виправлена.doc |
25 листопада 2019 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2019 17:31 |
ЗМІНИ ПК в комплекті 25.11.2019.docx
|
|||
25 листопада 2019 17:31 |
ТД ПК в комплекті 20.11.2019 виправлена.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:38
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Товар може бути будь-якої марки, але повністю відповідати вимогам Замовника, а саме: технічні параметри, функції, розміри та інші встановлені у специфікації показники, що в свою чергу і є «еквівалентом».
2. п.1.4. Додатку 3 Тендерної документації передбачено, зокрема: "Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку №3. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару."
3.До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі взяти участь у торгах. Замовник торгів розглядатиме всі цінові пропозиції як остаточні з ПДВ чи без ПДВ. Замовник розглядатиме ціну ФО-П не платника ПДВ як остаточну.
1. Товар може бути будь-якої марки, але повністю відповідати вимогам Замовника, а саме: технічні параметри, функції, розміри та інші встановлені у специфікації показники, що в свою чергу і є «еквівалентом».
2. п.1.4. Додатку 3 Тендерної документації передбачено, зокрема: "Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку №3. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару."
3.До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі взяти участь у торгах. Замовник торгів розглядатиме всі цінові пропозиції як остаточні з ПДВ чи без ПДВ. Замовник розглядатиме ціну ФО-П не платника ПДВ як остаточну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001196-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 16 грудня 2019 18:02
Дискваліфікація пропозиції
Шановний Замовнику, звертається до Вас ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» стосовно відхилення Нашої пропозиції в закупівлі UA-2019-11-20-001196-c.
Уважно ознайомившись з протоколом № 12/12 засідання тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області звертаю Вашу увагу на наступне: в Таблиці №1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону) зазначено, що Учасник повинен надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору та накладної. У інформаційній довідці вказати інформацію про відсутність договорів, укладених Учасником із невиконаними та/або порушеними умовами та обов’язками. У свою чергу, ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовником зазначається, що Пропозиція ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, через відсутність інформації про відсутність укладених Учасником договорів із невиконаними та/або порушеними умовами та обов’язками. Що в свою чергу суперечить вимогам ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, дане рішення про невідповідність кваліфікаційним вимогам є невірним, адже не має законодавчого обґрунтування. Також, інформація про відсутність укладених Учасником договорів із невиконаними та/або порушеними умовами та обов’язками, згідно ч. 2 ст. 505 ЦК України відноситься до «комерційної таємниці» та не підлягає розголошенню, згідно чинного законодавства України.
Також, в протоколі № 12/12 засідання тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області зазначено наступне: «Крім того, п. 7 Таблиці 2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність можливості у постачальника у терміни визначені умовами Договору, згідно додатку 4 тендерної документації у повній мірі поставити товар Замовнику. Однак, в пропозиції, яка була надана ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», відсутня вищезазначена довідка, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.». Слід врахувати, що вищезазначена довідки була завантажена Нами у тендерній пропозиції до закінчення терміну подачу пропозицій, під назвами:
- Довідка про можливість поставки;
- Довідка про погодження з проектом договору;
- Довідка про погодження з істотними умовами умовами поставки товару;
- Проект договору;
- Довідка про погодження з істотними умовами проекту договору.
Даний факт можна перевірити в інтерфейсі майданчику та в Додатку 1 до оскарження. Той факт, що Замовник не звернув на це увагу суперечить п.5 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також, в протоколі № 12/12 засідання тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області зазначено наступне: «До того ж, п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» до Документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних, заповнений та підписаний Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Однак, в пропозиції, яка була надана ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», відсутній вищевказаний лист-згода, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації. Слід врахувати, що вищезазначений лист-згода був завантажений Нами у тендерній пропозиції до закінчення терміну подачу пропозицій, під назвою Лист-згода на обробку персональних даних, що можна перевірити в інтерфейсі майданчику та в Додатку 1 до оскарження. Той факт, що Замовник не звернув на це увагу суперечить п.5 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЮ на засіданні тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області скасувати рішення, щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» та об’єктивно розглянути пропозицію ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» із висвітленням відповідного протоколу засідання тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись з протоколом № 12/12 засідання тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області звертаю Вашу увагу на наступне: в Таблиці №1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону) зазначено, що Учасник повинен надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору та накладної. У інформаційній довідці вказати інформацію про відсутність договорів, укладених Учасником із невиконаними та/або порушеними умовами та обов’язками. У свою чергу, ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовником зазначається, що Пропозиція ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, через відсутність інформації про відсутність укладених Учасником договорів із невиконаними та/або порушеними умовами та обов’язками. Що в свою чергу суперечить вимогам ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, дане рішення про невідповідність кваліфікаційним вимогам є невірним, адже не має законодавчого обґрунтування. Також, інформація про відсутність укладених Учасником договорів із невиконаними та/або порушеними умовами та обов’язками, згідно ч. 2 ст. 505 ЦК України відноситься до «комерційної таємниці» та не підлягає розголошенню, згідно чинного законодавства України.
Також, в протоколі № 12/12 засідання тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області зазначено наступне: «Крім того, п. 7 Таблиці 2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність можливості у постачальника у терміни визначені умовами Договору, згідно додатку 4 тендерної документації у повній мірі поставити товар Замовнику. Однак, в пропозиції, яка була надана ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», відсутня вищезазначена довідка, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.». Слід врахувати, що вищезазначена довідки була завантажена Нами у тендерній пропозиції до закінчення терміну подачу пропозицій, під назвами:
- Довідка про можливість поставки;
- Довідка про погодження з проектом договору;
- Довідка про погодження з істотними умовами умовами поставки товару;
- Проект договору;
- Довідка про погодження з істотними умовами проекту договору.
Даний факт можна перевірити в інтерфейсі майданчику та в Додатку 1 до оскарження. Той факт, що Замовник не звернув на це увагу суперечить п.5 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також, в протоколі № 12/12 засідання тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області зазначено наступне: «До того ж, п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» до Документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних, заповнений та підписаний Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Однак, в пропозиції, яка була надана ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», відсутній вищевказаний лист-згода, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації. Слід врахувати, що вищезазначений лист-згода був завантажений Нами у тендерній пропозиції до закінчення терміну подачу пропозицій, під назвою Лист-згода на обробку персональних даних, що можна перевірити в інтерфейсі майданчику та в Додатку 1 до оскарження. Той факт, що Замовник не звернув на це увагу суперечить п.5 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЮ на засіданні тендерного комітету Головного управління територіального управління юстиції у Дніпропетровській області скасувати рішення, щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» та об’єктивно розглянути пропозицію ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» із висвітленням відповідного протоколу засідання тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 16:21
Відхилити вимогу (скаргу), яка надійшла від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-20-001196-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 21 грудня 2019 16:05
Дата подання: 21 грудня 2019 16:05
Неправомірна дискваліфікація пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" не згоден з діями Замовника щодо дискваліфікації нашої компанії. Скарга з додатками завантажена у вигляді файлів
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2019 19:23
Рішення від 24.12.2019 №19220.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 19:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2020 №766.pdf
Дата публікації: 15 січня 2020 17:26
Рішення від 14.01.2020 №766.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 21:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
1 110 240,00
UAH з ПДВ
|
1 102 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" |
1 317 600,00
UAH з ПДВ
|
1 109 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" |
1 205 820,00
UAH з ПДВ
|
1 205 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 263 718,80
UAH з ПДВ
|
1 256 963,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
1 285 200,00
UAH з ПДВ
|
1 263 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" |
1 336 500,00
UAH з ПДВ
|
1 336 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Відхилено |
1 102 194,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 18:39
|
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" #24613411 |
Відхилено |
1 109 700,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 18:41
|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Переможець |
1 205 820,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 18:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 січня 2020 16:22 |
Коментар щодо відміни: | Ч.1 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
27 січня 2020 16:22
|
Рішення |