Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза, (хлорид заліза (II) рідкий (з вмістом основної речовини 10,3%)
Очікувана вартість
3 544 680,46 UAH
UA-2019-11-20-001170-c 73ffcc8395f94951af8ed57f6946247f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 17:29
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 17:29
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:44
Очікувана вартість: 3 544 680,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
386 т
ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза, (хлорид заліза (II) рідкий (з вмістом основної речовини 10,3%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04077, Україна, м. Київ, місто, вул. Дніпроводська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку-фактури наданого Постачальником, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату за Товар (часткову або повну). Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал» Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:24
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТОУНСЕНД 3 428 861,16
UAH з ПДВ
3 001 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 257 840,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІМСЕРВІСГРУП" 3 544 406,40
UAH з ПДВ
3 253 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 3 544 680,46
UAH з ПДВ
3 544 680,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:14
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:13
тех.частина.PDF
06 грудня 2019 17:13
ст17 Закону.PDF
06 грудня 2019 17:13
пропозиція.PDF
06 грудня 2019 17:13
копія опис_статут.PDF
06 грудня 2019 17:13
копія витяг ПДВ.PDF
06 грудня 2019 17:13
квал.частина.PDF

Публічні документи

06 грудня 2019 09:28
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:26
Інші документи.rar
06 грудня 2019 09:26
Банківська гарантія.rar
06 грудня 2019 09:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:01
22 Технічні умови.pdf
06 грудня 2019 16:01
21 висновок.pdf
06 грудня 2019 16:01
20 зміни до ту.pdf
06 грудня 2019 16:01
19 паспорт безпеки.pdf
06 грудня 2019 16:01
18 сертифікат якості.pdf
06 грудня 2019 16:01
16 тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 16:01
15 довідка про санкції.pdf
06 грудня 2019 16:01
14 проект договору.pdf
06 грудня 2019 16:01
11 лист про персон дані.pdf
06 грудня 2019 16:01
9 довідка про поставку.pdf
06 грудня 2019 16:01
7 обладнання.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:25
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:23
Пропозиція 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТОУНСЕНД

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ХІМСЕРВІСГРУП"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТОУНСЕНД
#41769323
Переможець 3 001 536,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТОУНСЕНД
#41769323
3 001 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:55
Звіт виконання договору Стоунсенд 1861.docx укладений
15 вересня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:48
ПОВІДОМЛЕННЯ Стоунсенд 1861.docx зміни до договору
27 грудня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:09
Договір укладений
26 грудня 2019 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 450 230,40 (чотириста п’ятдесят тисяч двісті тридцять грн. 40 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 3 001 536,00 (три мільйони одна тисяча п’ятсот тридцять шість грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 2 501 280,00 (два мільйони п’ятсот одна тисяча двісті вісімдесят грн 00 коп.), ПДВ – 500 256,00 (п’ятсот тисяч двісті п’ятдесят шість грн 00 коп.), укладеному в 2019 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Загальна сума даного Договору (з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені) складає 3 451 766,40 (три мільйони чотириста п’ятдесят одна тисяча сімсот шістдесят шість грн. 40 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 2 876 472,00 (два мільйони вісімсот сімдесят шість тисяч чотириста сімдесят дві грн. 00 коп.), ПДВ – 575 294,40 (п’ятсот сімдесят п’ять тисяч двісті дев’яносто чотири грн. 40 коп.)» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1861/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 555 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 259 200,00 UAH)