Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Благоустрій |
Код ЄДРПОУ: | 42796175 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Залізнична,22 |
Контактна особа: |
Лабич Наталія Степанівна +380509378455 b.if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 14:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 14:25 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 995 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по даному Договору проводиться шляхом перерахування Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця коштів у сумі відповідно до п. 2.1 даного договору, терміном до 30 – ти календарних днів з дати поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 14:20 |
Проект договору.doc | |
20 листопада 2019 14:20 |
Тендерна документація.doc | |
20 листопада 2019 14:20 |
Технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-18-000008 ● f98e5b69dd8b49669d9056c8b0f7546b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2019 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.12.2019 № 68
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2019 №68
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-11-20-001121-a 20.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком про результати моніторингу закупівлі, проведеного на підставі наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від Н А К А З 18.12.2019 № 68, встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, Замовник у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Вивчивши зміст даного висновку повідомляємо наступне. Щодо визначення питомої ваги критерію оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до п. 9 ч. 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Частина 3 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює що у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Замовник у п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V Оцінка тендерної пропозиції, Тендерної документації, визначив що критерієм оцінки є «ціна». Ціна зазначається з ПДВ. Якщо учасник не платник ПДВ, то зазначається без ПДВ. Таким чином Замовником виконано вимоги п. 9 ч. 2 статті 22 Закону, оскільки зазначення питомої ваги критеріїв передбачається у випадках коли крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, в той час як Замовник у Тендерній документації визначив що критерієм оцінки є «ціна» та не встановив інші критерії оцінки, окрім цінового.
2019-12-26 14:48:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" |
979 200,00
UAH з ПДВ
|
979 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГРОТЕХНІКА МИРГОРОД" |
989 010,00
UAH з ПДВ
|
989 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" #41384234 |
Переможець |
979 200,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 08:27
|
дод уг 113 1.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:47
|
договір 113.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |