Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання трактора ZOOMLION RK504 з кабіною (або еквівалент), лопата комунальна, машина для посипання доріг піском та відсівом, розподілювач протиожеледних матеріалів, грунтофреза, щітка комунальна навісна)
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001121-a 60efd4c966494a87936a593a2575733a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лабич Наталія Степанівна

+380509378455 b.if@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Благоустрій
Код ЄДРПОУ: 42796175
Місцезнаходження: 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Залізнична,22
Контактна особа: Лабич Наталія Степанівна
+380509378455
b.if@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 14:25
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 14:25
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:31
Очікувана вартість: 995 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
CPV ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання трактора ZOOMLION RK504 з кабіною (або еквівалент), лопата комунальна, машина для посипання доріг піском та відсівом, розподілювач протиожеледних матеріалів, грунтофреза, щітка комунальна навісна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Залізнична, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по даному Договору проводиться шляхом перерахування Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця коштів у сумі відповідно до п. 2.1 даного договору, терміном до 30 – ти календарних днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:20
Проект договору.doc
20 листопада 2019 14:20
Тендерна документація.doc
20 листопада 2019 14:20
Технічне завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-18-000008 ● f98e5b69dd8b49669d9056c8b0f7546b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.12.2019 № 68

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2019 №68


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-11-20-001121-a 20.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновком про результати моніторингу закупівлі, проведеного на підставі наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від Н А К А З 18.12.2019 № 68, встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, Замовник у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Вивчивши зміст даного висновку повідомляємо наступне. Щодо визначення питомої ваги критерію оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до п. 9 ч. 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Частина 3 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює що у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Замовник у п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V Оцінка тендерної пропозиції, Тендерної документації, визначив що критерієм оцінки є «ціна». Ціна зазначається з ПДВ. Якщо учасник не платник ПДВ, то зазначається без ПДВ. Таким чином Замовником виконано вимоги п. 9 ч. 2 статті 22 Закону, оскільки зазначення питомої ваги критеріїв передбачається у випадках коли крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, в той час як Замовник у Тендерній документації визначив що критерієм оцінки є «ціна» та не встановив інші критерії оцінки, окрім цінового.

2019-12-26 14:48:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" 979 200,00
UAH з ПДВ
979 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОТЕХНІКА МИРГОРОД" 989 010,00
UAH з ПДВ
989 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 09:54
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:27
Довідка ДПІ.pdf
11 грудня 2019 13:32
Довідка МВС.pdf
09 грудня 2019 12:46
Електронний підпис
09 грудня 2019 12:44
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 15:53
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:51
Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2019 15:51
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2019 15:51
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 15:51
Довідка повноваження.pdf
05 грудня 2019 15:51
Довідка санкції.pdf
05 грудня 2019 15:51
Технічна частина.pdf
05 грудня 2019 15:51
Лист-згода перс.дані.pdf
05 грудня 2019 15:51
Довідка ст.17.pdf
05 грудня 2019 15:51
Довідка бенеф. власник.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:57
nakaz1.JPG
05 грудня 2019 16:57
Statut_23102019.PDF
05 грудня 2019 16:57
витяг_ПДВ_Агротехніка.JPG
05 грудня 2019 16:56
vitjag_AGROTEHNIKA.08.2019.rtf
05 грудня 2019 16:56
Договір 2310.PDF
05 грудня 2019 16:56
договір _ 40.PDF
05 грудня 2019 16:56
tender (28).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (27).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (26).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (25).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (24).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (23).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (22).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (21).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (20).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (19).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (18).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (17).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (16).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (15).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (14).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (13).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (12).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (11).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (10).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (9).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (8).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (7).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (6).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (5).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (4).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (3).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (2).JPG
05 грудня 2019 16:56
tender (1).JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС"

ТОВ "АГРОТЕХНІКА МИРГОРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС"
#41384234
Переможець 979 200,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС"
#41384234
979 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 08:52
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 08:27
дод уг 113 1.pdf зміни до договору
24 січня 2020 08:25
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:47
договір 113.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 979 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 200,00 UAH)