Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
141 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001019-a ● 52e3dd4c44bd44969f15003f70728aa6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188795 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., Київ, Міська 2 |
Контактна особа: |
Кріва Любов Миколаївна 080444019372,380954320699, Pv_pni@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 141 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 705,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Меблі згідно оголошення. Адресна доставка та розвантаження за рахунок постачальника протягом 2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Меблі згідно оголошення. Адресна доставка та розвантаження за рахунок постачальника протягом 2019р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, місто Київ, Київ, вул.Міська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 12:03 |
оголошення меблі.doc |
25 листопада 2019 12:03 |
оголошення меблі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість
Дата подання: 21 листопада 2019 10:16
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:31
Доброго дня! Внесіть будь-ласка уточнення щодо вартості закупівлі. Цифрами прописана сума 140,000грн, а письмово 120,000грн.
Відповідь: Доброго дня. Внесли. Дякую.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:29
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не прописував конкретну марку чи модель, а прописав розміри та колір. До участі допускаються всі учасники. ПДВ до суми не додаватимемо.
Товар
Дата подання: 21 листопада 2019 12:11
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:35
Доброго дня !Чи буде можливість постачання всього обсягу товару однією партією?
Відповідь: Так це має бути одноразова поставка.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-001019-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 22 листопада 2019 13:42
Вимога про усунення порушень (в порядку визначеному п. 3 ст. 17 Закону)
Пунктом 9.5. Тендерної документації Замовником зазначена "Довідка з ДПІ оригінал дійсна на момент торгів подана в ціновій пропозиції", що є порушенням п.3 ст.17 Закону а саме: "Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Оскільки надання оригіналу довідки з ДПІ вимагається від переможця процедури закупівлі, вимагаємо привести тедерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 16:02
Дана закупівля не підлягає другому і третьому абзацу пункту 1, статті 2 Закону України «Про пулічні закупівлі» , але не порушив принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Повідомляємо, що замовник, при створенні закупівлі через електронну систему, керувався пунктом 2 розділу 2 Наказу №10 від 19.03.2019року та Наказу №11 від 20.03.2019року ДП "Прозорро", а саме: «Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.».
Повідомляємо, що замовник, при створенні закупівлі через електронну систему, керувався пунктом 2 розділу 2 Наказу №10 від 19.03.2019року та Наказу №11 від 20.03.2019року ДП "Прозорро", а саме: «Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
99 720,00
UAH з ПДВ
|
92 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
92 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" |
106 020,00
UAH з ПДВ
|
95 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
111 060,00
UAH з ПДВ
|
105 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дебют-центр |
112 971,60
UAH з ПДВ
|
105 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
134 640,00
UAH з ПДВ
|
128 995,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА |
138 600,00
UAH з ПДВ
|
134 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" #42977517 |
Переможець |
92 880,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
грудень меблі.pdf | укладений |
06 грудня 2019 09:54
|