Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (персональні комп`ютери, ноутбуки)
Очікувана вартість
163 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001004-b 61f39427a8b64618b16ecfa18ed37558
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Олена

+380988438809 ELKZMNK007@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125289
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
Контактна особа: Кузьменко Олена
+380988438809
ELKZMNK007@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 163 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Машини для обробки даних (персональні комп`ютери, ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється протягом 7 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених видаткових накладних але не пізніше 28.12.2019 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 12:11
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:45
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - У вимогах, які викладені у Додатку 6 ТД, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару.Запропонований Учасником товар повинен відповідати усім наведеним вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або модель передбачає надання Учасником "еквіваленту", технічні характеристики якого не повинні бути гіршими ніж зазначені в ТД.
- У Додатку 6 ТД зазначено, що пропозиція Учасника повинна містити моделі товару вказані згідно технічних характеристик Замовника. Замовнник перевіряє технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі тількі після проведення аукціону і тількі пропозицію, що визначена системою найбільш економічно вигідною.
- Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних осіб-підприємців - неплатників ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Крітерієм оцінки є ціна . Таким чином, якщо Учасник не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. а сума підписаного договору не повинна відрізнятись від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 106 500,00
UAH з ПДВ
106 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 09:18
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:03
Статут (1).pdf
04 грудня 2019 15:03
Сертифікати.pdf
04 грудня 2019 15:03
Авторизаційні листи.pdf
04 грудня 2019 15:03
Цінова пропозиція .pdf
04 грудня 2019 15:03
Керівництво ноутбук.pdf
04 грудня 2019 15:03
Керівництво монітор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій