Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень, що здійснюються працівниками охоронних служб
Очікувана вартість
561 666,00 UAH
UA-2019-11-20-000974-a ● a83031cd3aa94599aa6d7aaa187fd3c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ізюмський міськрайонний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 22683353 |
Місцезнаходження: | 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, вул.Соборна, 56 |
Контактна особа: |
Плішань Людмила Василівна +380574328648 2033@khcz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 13:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 13:38 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 561 666,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,18% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13062 людино-год.
Послуги з охорони приміщень, що здійснюються працівниками охоронних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64300, Україна, Харківська область, м. Ізюм, вул. Соборна, буд. 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом щомісячної оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг та після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 13:34 |
тендер охорона.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 25 листопада 2019 15:36
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:51
Транспорт в учасника має бути власний? Чи можливе використання орендованого транспорту або за договором реагування?
Відповідь: Добрий день!
Ст. 6 п.1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено заходи суб’єктів охоронної діяльності, за допомогою яких забезпечується охорона майна та фізичних осіб та відповідно до п.п.5 п.1 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності має право використовувати транспорт реагування. У разі залучення учасником до виконання охоронних послуг транспорту реагування його наявність підтверджується наданням документів, зазначених у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Ст. 6 п.1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено заходи суб’єктів охоронної діяльності, за допомогою яких забезпечується охорона майна та фізичних осіб та відповідно до п.п.5 п.1 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності має право використовувати транспорт реагування. У разі залучення учасником до виконання охоронних послуг транспорту реагування його наявність підтверджується наданням документів, зазначених у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-000974-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 18 грудня 2019 15:26
Вимога на скасування Переможця
Текст Вимоги додається...
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 грудня 2019 14:11
Додаток 2
до протоколу
від 23 грудня 2019 року № 8/ТК
Тендерним комітетом Ізюмського міськрайонного центру зайнятості було розглянуто вимогу учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЩИТ-1», щодо проведеної процедури закупівлі – відкриті торги код за ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень, що здійснюються працівниками охоронних служб) ідентифікатор закупівлі в системі «PROZORRO» UA-2019-11-20-000974-a за результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тендерним комітетом згідно п.2 ст. 16 Закону було перевірено довідки кожного учасника, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, нажаль жоден із учасників в складі своєї тендерної пропозиції, крім учасника/переможця ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» не надав достовірної інформації в частині підтвердження інформації про кількість, кваліфікацію та досвід роботи працівників.
Тендерною документацією передбачено «учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника», учасником ТОВ ««ЩИТ-1» у своїй тендерній пропозиції не надав інформації/роз’яснення, щодо працівників охорони, які перебувають у резерві та у разі визначення ТОВ ««ЩИТ-1» переможцем, готові приступити до виконання договору.
2. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, тендерним комітетом було ретельно розглянуто документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору кожного учасника. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі досвіду виконання аналогічного договору наданий ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» свідчить про відповідність учасника/переможця встановленим кваліфікаційним критеріям. Лист відгук про належне виконання аналогічного договору надається в довільній формі на розсуд замовника послуг, тому тендерний комітет не несе відповідальності за зміст наданого листа-відгука ДОЧІРНЬОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС»
3. Тендерною документацією передбачено «допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст».
Керуючись зазначеним вище відсутність реєстрації на документах учасника/переможця ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» тендерним комітетом віднесено до Формальними (несуттєвими) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
4. Згідно з п. 2.6. додатка 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям надається «оригінали або завірені печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього (періодичного) психіатричних оглядів і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду персоналом охорони (охоронників) учасника, для надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до інформації наведеної учасником дійсні на момент подання». Учасник/переможець ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» надав зазначені довідки та за власним бажанням надав додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам, а саме висновки медичних комісій.
Стосовно достовірності Сертифіката про проходження профілактичного наркологічного огляду Муковоз В.М., тендерний комітет зазначає, що відповідальність за недостовірність та чинність документів (або їх завірених копій), наданих у складі тендерної пропозиції, несе Учасник згідно чинного законодавства України.
Голова тендерного комітету Л.В.Плішань
Секретар тендерного комітету Т.І.Шевченко
до протоколу
від 23 грудня 2019 року № 8/ТК
Тендерним комітетом Ізюмського міськрайонного центру зайнятості було розглянуто вимогу учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЩИТ-1», щодо проведеної процедури закупівлі – відкриті торги код за ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень, що здійснюються працівниками охоронних служб) ідентифікатор закупівлі в системі «PROZORRO» UA-2019-11-20-000974-a за результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тендерним комітетом згідно п.2 ст. 16 Закону було перевірено довідки кожного учасника, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, нажаль жоден із учасників в складі своєї тендерної пропозиції, крім учасника/переможця ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» не надав достовірної інформації в частині підтвердження інформації про кількість, кваліфікацію та досвід роботи працівників.
Тендерною документацією передбачено «учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника», учасником ТОВ ««ЩИТ-1» у своїй тендерній пропозиції не надав інформації/роз’яснення, щодо працівників охорони, які перебувають у резерві та у разі визначення ТОВ ««ЩИТ-1» переможцем, готові приступити до виконання договору.
2. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, тендерним комітетом було ретельно розглянуто документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору кожного учасника. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі досвіду виконання аналогічного договору наданий ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» свідчить про відповідність учасника/переможця встановленим кваліфікаційним критеріям. Лист відгук про належне виконання аналогічного договору надається в довільній формі на розсуд замовника послуг, тому тендерний комітет не несе відповідальності за зміст наданого листа-відгука ДОЧІРНЬОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС»
3. Тендерною документацією передбачено «допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст».
Керуючись зазначеним вище відсутність реєстрації на документах учасника/переможця ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» тендерним комітетом віднесено до Формальними (несуттєвими) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
4. Згідно з п. 2.6. додатка 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям надається «оригінали або завірені печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього (періодичного) психіатричних оглядів і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду персоналом охорони (охоронників) учасника, для надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до інформації наведеної учасником дійсні на момент подання». Учасник/переможець ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА» КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС» надав зазначені довідки та за власним бажанням надав додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам, а саме висновки медичних комісій.
Стосовно достовірності Сертифіката про проходження профілактичного наркологічного огляду Муковоз В.М., тендерний комітет зазначає, що відповідальність за недостовірність та чинність документів (або їх завірених копій), наданих у складі тендерної пропозиції, несе Учасник згідно чинного законодавства України.
Голова тендерного комітету Л.В.Плішань
Секретар тендерного комітету Т.І.Шевченко
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
515 818,38
UAH з ПДВ
|
515 818,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
544 816,02
UAH з ПДВ
|
539 635,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС" |
559 666,00
UAH з ПДВ
|
539 816,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" #42952309 |
Відхилено |
515 818,38
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 10:28
|
|
ТОВ "ЩИТ-1" #36957425 |
Відхилено |
539 635,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 13:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС" #38001970 |
Переможець |
539 816,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 11:33
|
Додпткова угода _3.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:02
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 15:24
|
Дод угода _1.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:19
|
Договір | укладений |
27 грудня 2019 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 0054Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 0054Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 0054Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |