Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
5 135 847,00 UAH
UA-2019-11-20-000942-c fb4396b200104059ae950941502cd611
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
1 квітня 2019 року було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі». З переможцем процедури ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» укладено Договір № 94/5 від 11.05.2019. Під час виконання робіт виникла необхідність додаткових робіт, які не можливо було передбачити первинним договором. Оскільки частина робіт уже виконана і технологічно пов’язана з роботами, які плануються, а саме: - влаштування газону; - завершення робіт із підключення до мереж водопостачання та каналізування; - встановлення елементів навігації на вхідних групах парку та інформаційної таблички; - завершення робіт із улаштування освітлення парку; - завершення робіт улаштування поливо-зрошувальної системи. Окрім того варто зазначити факт того, що додаткові обсяги робіт є продовженням уже замовлених та розпочатих робіт і будуть здійснюватися на тій же території. Тому існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, дотримання технологічних правил виконання робіт, підвищення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт, дані додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Підстава: Позитивний експертний звіт № 1255-18/ПРОЕКСП від 26.11.2018

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 16:04
Оскарження наміру укласти договір: 01 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Перемога» у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

20 листопада 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
#41086629
Переможець 5 135 847,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:04

Документи

20 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:01
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
#41086629
5 135 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:01
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:49
ДУ 1.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:27
договір укладений
11 грудня 2019 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.12.2019 № 2187 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п. 1.1., 2.1 Договору та викласти у новій редакції. Викладено у новій редакції п.п. 12.1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 262/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 443 814,05
UAH (в тому числі ПДВ 740 635,67 UAH)