Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000930-b fc7e8bd0208c4909bcb3a40eae79b820
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Йосипівна Залевська

+380412422511 glbuh@adm.zt.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34854954
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Контактна особа: Вікторія Йосипівна Залевська
+380412422511
glbuh@adm.zt.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 5 банківських днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:53
додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
20 листопада 2019 11:53
додаток 3 Технічні вимоги.docx
20 листопада 2019 11:53
Додаток 4 Проект договору.docx
20 листопада 2019 11:52
додаток 1 Зразок тендерної пропозиції.docx
20 листопада 2019 11:52
тендерна документація сервер1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:48
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)До оцінювання допускається товар будь-якого виробника технічні характеристики якого відповідають вимогам технічного завдання. 2) Участь в торгах можуть брати учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Пропозиції, подані учасниками, є остаточними. Ціну учасники в закупівлі визначають з усіма податками та зборами, а саме якщо учасник - платник ПДВ він включає в ціну і ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ то тоді не включає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 248 982,00
UAH з ПДВ
248 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 10:45
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:43
Технічна частина.pdf
05 грудня 2019 10:43
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 10:43
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій