Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери в зборі; ноутбук
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000880-c 612dceb67602433b8f889f5d0df4bc46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шибко Крістіна Андріївна

+380487732556 tairove.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Шибко Крістіна Андріївна
+380487732556
tairove.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 13:24
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери в зборі; ноутбук)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Комп’ютер в зборі (комплектація 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
35 шт
Комп’ютер в зборі (комплектація 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Комп’ютер в зборі (комплектація 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Комп’ютер в зборі (комплектація 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:22
Перелік змін до ТД.pdf
21 листопада 2019 17:22
Додаток 4.docx
21 листопада 2019 17:22
Додаток 3.docx
21 листопада 2019 17:22
Додаток 2.docx
21 листопада 2019 17:22
Додаток 1.docx
21 листопада 2019 17:22
Тендерна документація (Компютери) зі змінами.pdf
21 листопада 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:22
Перелік змін до ТД.pdf
21 листопада 2019 17:22
Додаток 4.docx
20 листопада 2019 15:26
Додаток 4.docx
21 листопада 2019 17:22
Додаток 3.docx
20 листопада 2019 15:26
Додаток 3.docx
21 листопада 2019 17:22
Додаток 2.docx
20 листопада 2019 15:26
Додаток 2.docx
21 листопада 2019 17:22
Додаток 1.docx
20 листопада 2019 15:26
Додаток 1.docx
21 листопада 2019 17:22
Тендерна документація (Компютери) зі змінами.pdf
20 листопада 2019 15:26
Тендерна документація (Компютери).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Територіальна дискримінація учасників
Дата подання: 21 листопада 2019 16:11
Дата відповіді: 21 листопада 2019 17:43
Шановний Замовнику! Згідно розділу. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника, щодо наявності у учасника сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування в Одеський області (зазначено в Додатку №3 до тендерної документації п.6) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. З урахуванням вимоги тендерної документації щодо гарантійного ремонту «доставка обладнання в сервісний центр для ремонту та Покупцю з ремонту здійснюється силами та за рахунок Постачальник» не несе ніяких додаткових витрат на доставку/забір обладнання на весь гарантійний термін. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що вимога Замовника викладена в Додатку №3 до тендерної документації п.6, стосовно інформації про наявність сервісного центру в Одеский області є дискримінаційною та необґрунтованою. Враховуючи викладене вимагаємо внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Стосовно вимоги за Додатком 3 - 6.Наявність сервісного центру на території Одеської області. Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням територіального розташування сервісного центра та контактних реквізитів. До довідки додається діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування сервісним центром (договір оренди), або оригінал листа від сервісного центра, який гарантує підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, договорів оренди, та всіх інших необхідних документів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. У Учасника який бажає прийняти участь у закупівлі не повинно бути проблем із заключення договору на права користування сервісним центром в Одеської області, для швидкого та постійного обслуговування Замовника на протязі гарантійного терміну. Замовник не погоджується що вимога стосовно сервісного центру в Одеської області суттєво обмежує коло учасників.
Вимога стосовно Одеської області не може обмежувати конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Про інши витрати: монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення
Дата подання: 22 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:14
Шановний Замовнику! Предметом державної закупівлі у даному тендері є персональні комп’ютери в зборі, який класифікуються в Єдиному державному класифікаторі Україні Згідно з Наказом від 23.12.2015 № 1749 «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» під кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), але замовник в Додатку 3 до тендерної документації у розділі «Технічні вимоги до предмету закупівлі» п.1.3 зазначено що учасник повинен надати гарантійний лист про те «що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення) повинні здійснюватися за рахунок продавця.» Під поняттям «інші витрати» замовник має на увазі: монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення комп’ютерів. Але згідно з розділом 51000000-9 Наказу від 23.12.2015 «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» послуги із встановлення комп’ютерної техніки та обладнання для обробки інформації має зовсім інший код 51610000-1 що не є предметом закупівлі. Вважаємо, що формулювання даного пункту не є коректне, та вимагаємо видалити вимогу в якої зазначено «монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення» або додати до предмету закупівлі позицію під кодом 51610000-1 Послуги зі встановлення комп’ютерної техніки та обладнання для обробки інформації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання також
відповідно до Додатку 3 до тендерної документації - 1.3. Гарантійний лист, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення) повинні здійснюватися за рахунок продавця (Учасника). Місце поставки: - 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27.
Документація
Дата подання: 22 листопада 2019 12:13
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:15
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації - 1.3. Гарантійний лист, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення) повинні здійснюватися за рахунок продавця (Учасника). Місце поставки: - 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 27. Так потрібно.
Документація
Дата подання: 22 листопада 2019 12:13
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:17
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на що учасник у складі своєї пропозиції. Системні блоки будуть розглядатись лише на базі процесора Intel Core щоб забезпечите цілісність роботи усіх компонентів системи.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-000880-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК", Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 13 грудня 2019 10:21
Оскарження обрання переможця
Шановний тендерний комітете!

Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери в зборі; ноутбук).
Учасник фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович, якого обрано переможцем, у складі своєї пропозиції надає недостовірну інформацію про необхідні технічні і якісні характеристики ноутбуку Lenovo V330 -15IKB (81AX00QBRA), що зазначено у його Технічній специфікації.
Згідно із вимогами Додатка 3 об’єм жорсткого диску ноутбуку має бути 500ГБ (або більше), а Lenovo V330 -15IKB (81AX00QBRA), який пропонує учасник фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович має тільки 128 ГБ SSD.
Вимагаємо від вас, шановний тендерний комітете, дотримуватись власних вимог до даної закупівлі, переглянути своє рішення про обрання переможця та дискваліфікувати фізичну особу-підприємця Северін Микиту Володимировича за невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Просимо об'єктивно оцінювати пропозиції всіх учасників.

З повагою, ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК»!

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 грудня 2019 11:53
Причина: .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 699 762,00
UAH з ПДВ
699 762,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 830 336,94
UAH з ПДВ
830 336,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 17:16
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:13
Технічні специфікації.zip
05 грудня 2019 17:13
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 10:57
Електронний підпис
18 грудня 2019 10:56
Dovidka_19347380640670731022.pdf
17 грудня 2019 10:59
Електронний підпис
05 грудня 2019 23:23
Електронний підпис
05 грудня 2019 23:15
Електронний підпис
05 грудня 2019 23:13
Паспорт+код оригінал.pdf
05 грудня 2019 23:13
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 23:13
Порівняльна таблиця.pdf
05 грудня 2019 23:12
Виписка з ЄДР оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Відхилено 699 762,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:55
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Переможець 830 336,94
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
830 336,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:18
ДУ.jpeg зміни до договору
28 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:49
Договір.pdf укладений
28 грудня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.11 Договору та викласти його в наступній редакції «Постачальник зобов’язується до 10.02.2020 року поставити Покупцеві товар, зазначений в п.1.2. даного договору, а Покупець - прийняти і оплатити такий товар в порядку і на умовах, визначених даним договором.» до п.5.1. Договору та викласти його в наступній редакції «Термін поставки товару до 10.02.2020 р.». Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML