Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Робочі станції та монітори, згідно ДК 021-2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000825-c ● ca068045a6cc4536ab6570c50a0f914a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10 |
Код ЄДРПОУ: | 01993931 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 59-Б |
Контактна особа: |
Барабаш Олена Іванівна kmkl10_bug@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 312 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 штуки
Робочі станції та монітори, згідно ДК 021-2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 59-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 15:07 |
ТД _комп_ютер 2019 КО.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації звучить слово еквівалент. 20% до остаточної суми не добавляється.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 грудня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій