Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сарделька та ковбаса лікарська
Очікувана вартість
598 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000804-a bf0d98e90f514a4199c2cd9931ae61a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисак Микола Іванович

+380937342468 CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 41829167
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Контактна особа: Мисак Микола Іванович
+380937342468
CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 13:07
Очікувана вартість: 598 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кг
Сарделька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
400 кг
Ковбаса лікарська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 12:31
ТД сарделька.doc
20 листопада 2019 12:31
ДОДАТОК 5 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
20 листопада 2019 12:31
ДОДАТОК 4(ЛИСТ ГАРАНТІЯ СТ 17).doc
20 листопада 2019 12:31
ДОДАТОК 3(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).doc
20 листопада 2019 12:31
ДОДАТОК 2(КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СТ17).doc
20 листопада 2019 12:31
ДОДАТОК 1 (ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-000804-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГОЛДПРО", Код ЄДРПОУ:38008210
Дата подання: 12 грудня 2019 17:49
Звернення
Звернення
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 11.12.2019 року № 27/20 тендерним комітетом Комунальної установи Сокальської районної ради Львівської області «ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ» пропозицію ФОП Микита Іван Степанович було визнано переможцем торгів UA-2019-11-20-000804-a та прийнято рішення про намір укласти договір. Це рішення прийняте на підставі того, що, на думку членів тендерного комітету, тендерна документація та пропозиція ФОП Микита Іван Степанович відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛДПРО» звертає увагу тендерного комітету на наступні невідповідності тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович умовам тендерної документації:
1. Всупереч вимозі п. 2 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі документів тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутній документ для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
2. Всупереч вимозі п. 7 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі документів тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутній лист згода з проектом договору з підписом та печаткою учасника закупівлі.
3. Всупереч вимозі п. 5 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутня копія документу, що підтверджує відповідність складських, виробничих приміщень діючим санітарним правилам та нормам (акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкта, висновок, довідка, експлуатаційний дозвіл). Звертаємо увагу Замовника на те, що предмет закупівлі є продуктом тваринного походження та вимагає дотримання певного температурного режиму зберігання. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», учасник, який займається діяльністю з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження зобов’язаний мати експлуатаційний дозвіл. Експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Без дотримання норм законодавства та санітарних (гігієнічних) вимог, учасник закупівлі не може отримати експлуатаційний дозвіл, і тим самим він не має права здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного. походження.
4. У складі тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович подано Акт від 03-04. 12. 2019 року складений за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Зокрема, опис виявлених порушень вимог законодавства містить відомості про те, що потужність не утримується належним чином у чистоті, а також 19 інших порушень законодавства України, в тому числі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Зокрема, опис виявлених порушень вимог законодавства містить відомості про те, що потужність не утримується належним чином у чистоті, а також 19 інших порушень законодавства України, в тому числі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам на виконання ст.17 Закону згідно Додатку № 2 до ТД. П. 3 розділу 4 тендерної документації передбачає, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленими статтею 16 Закону.
Просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Микиту Івана Степановича та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2019 17:19
На Ваше звернення інформуємо наступне:
1. Згідно вимог тендерної документації,а саме додатку 2 ФОП Микита І.С. надав гарантійний лист щодо підтвердження вжиття заходів із захисту довкілля під час постачання товару.
2. Згідно вимог тендерної документації,а саме додатку 2 ФОП Микита І.С. надав лист гарантію з проектом договору тендерної документації закупівлі.
3. Серед наших вимог щодо інших документів тендерної документації додатку 2 передбачалося надання копії документу, який підтверджує відповідність складських, виробничих приміщень діючим санітарним правилам та нормам, це має бути один із перелічених документів: акт, або висновок, або довідка або експлуатаційний дозвіл. Учасник подав Акт.
4. В Акті від 03-04.12.2019 року складеним за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров*я та благополуччя тварин, поданим ФОП Микитою І.С. зазначені певні недоліки які не стали причиною для складання припису, припинення обігу харчових продуктів згідно ст..67 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» та припинення експлуатаційного договору або державної реєстрації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович 508 300,00
UAH з ПДВ
508 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДПРО" 550 750,00
UAH з ПДВ
550 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІРНА" 568 500,00
UAH з ПДВ
568 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 14:43
IMG_0001.pdf
05 грудня 2019 13:56
санст.pdf
05 грудня 2019 13:56
ст.17.pdf
05 грудня 2019 13:56
сарделька.pdf
05 грудня 2019 13:56
ПДВ.pdf
05 грудня 2019 13:56
паспорт та інд.код.pdf
05 грудня 2019 13:56
нак.25.jpg
05 грудня 2019 13:56
док.pdf
05 грудня 2019 13:56
дов.сарделька.jpg
05 грудня 2019 13:56
гарантія договір.jpg
05 грудня 2019 13:56
03-12-25.PDF

Публічні документи

05 грудня 2019 13:29
Електронний підпис
05 грудня 2019 13:25
Установчі документи.pdf
05 грудня 2019 13:25
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 13:25
Паспорт директора.pdf
05 грудня 2019 13:25
Листи та довідки.pdf
05 грудня 2019 13:25
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Микита Іван Степанович

ТОВ "ГОЛДПРО"

ТОВ "ГІРНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Переможець 508 300,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
508 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 10:51
Файл (5) (1).PDF зміни до договору
11 березня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 12:17
Файл (9) (1).PDF зміни до договору
13 січня 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:16
03-12-62 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:43
Файл (13) (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 10:32
Файл (3) (1).PDF зміни до договору
17 листопада 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 14:52
File (2) (1).PDF зміни до договору
05 серпня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 17:19
File (2) (1).PDF зміни до договору
13 лютого 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 17:16
File (1) (1).PDF зміни до договору
13 лютого 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:25
Договір (1).PDF зміни до договору
26 грудня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:56
File.PDF укладений
26 грудня 2019 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням арифметичної помилки на 1 аркуші договору.
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 03-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковау года
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та укладення додаткової угоди на суму що не перевищої 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/62
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML