Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" (картриджі "Samsung")
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-11-20-000666-a a99a96d98b4b4222a598a1bf7589efcd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лялiна Наталiя Миколаївна

+380612246342 lyalina_doz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров`я Запорiзької обласної державної адмiнiстрацiї
Код ЄДРПОУ: 02012869
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запорiжжя, пр.Соборний буд.164
Контактна особа: Лялiна Наталiя Миколаївна
+380612246342
lyalina_doz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:52
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
"Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" (картриджі "Samsung)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:52
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:47
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваші запитання.
1. Ні, ми не допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких будуть відрізнятися від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації. Це не буде відповідати Технічним вимогам закупівлі. Департамент охорони здоров`я Запорізької ОДА має на меті придбати саме заявлений товар.
2. Форма цінової пропозиції єдина для всіх учасників. Зверніть увагу на прикріплені документи.
3. Да, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ будемо згідно чинного законодавства, а саме: розглядатимемо його ціну як остаточну.
Слід зауважити, що Система сама визначить черговість розгляду пропозицій. Розглядатимемо від найнижчої ціни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 2 472,00
UAH з ПДВ
2 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 3 480,00
UAH з ПДВ
3 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 14:06
Статут.pdf
22 листопада 2019 14:06
Рішення 2.jpg
22 листопада 2019 14:06
Рішення 1.pdf
22 листопада 2019 14:06
Рішення 1.jpg
22 листопада 2019 14:06
Наказ на призначення.jpg
22 листопада 2019 14:06
дов статистика2.jpg
22 листопада 2019 14:06
дов статистика.jpg
22 листопада 2019 14:06
дов дпі.jpg
22 листопада 2019 14:06
витяг СТЛ.pdf
22 листопада 2019 14:06
виписка 2.jpg
22 листопада 2019 14:06
cвид реестр СТЛ.pdf
22 листопада 2019 14:06
cвид НДС СТЛ.pdf
22 листопада 2019 14:06
Відгук.jpg
22 листопада 2019 14:06
Лист-відгук СУМ ДУ.pdf
22 листопада 2019 14:06
Рішення 29.01.19.jpg
22 листопада 2019 14:06
1.jpg
22 листопада 2019 14:06
технічна специфікація 22.11.pdf
22 листопада 2019 14:06
Пропозиція 22.11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 2 472,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 16:32

Документи

27 листопада 2019 16:32
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
2 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 16:32
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 13:41
договiр укладений
04 грудня 2019 13:38