Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень 1-го поверху головного корпусу шкірно-венерологічного диспансеру №3 Святошинського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Верховинна, 13
Очікувана вартість
109 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000605-c aa25041d23da466b835ff153e32d5cf1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круглякова Любов Петрівна

063 656 20 97 l_krugliakova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР №3 СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05416254
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 13
Контактна особа: Круглякова Любов Петрівна
063 656 20 97
l_krugliakova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 109 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень 1-го поверху головного корпусу шкірно-венерологічного диспансеру №3 Святошинського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Верховинна, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 13:49
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

завантажде тд
Дата подання: 20 листопада 2019 20:28
Дата відповіді: 21 листопада 2019 21:57
тендерна документація відсутня.
Відповідь: Тендерна документація наявна в даній закупівлі
Немає тд
Дата подання: 21 листопада 2019 22:56
Дата відповіді: 23 листопада 2019 14:51
Немає тд
Відповідь: Тендерна документація наявна в документах закупівлі

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000069 ● 3a687f3bceee4db29dcfeb4fd85cc315
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2019-11-20-000605-c 20.11.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-27 11:10:46

Запитання щодо виявленого порушення

Відповідно до прийнятого рішення про початок моніторингу від 25.11.19 не зрозуміла суть зауваження. Прохання вказати щодо якої інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, виявлено порушення?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Електронний цифровий підпис накладено

2019-11-28 14:59:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.) • усунуто

-

2019-12-05 14:07:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД" 101 179,74
UAH з ПДВ
101 179,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 17:21
СТАТУТ ДІАМАНТ БУД.rar
05 грудня 2019 17:21
Відомості з ЄДРПОУ0001.pdf
05 грудня 2019 17:21
Відомості з ЄДРПОУ0002.pdf
05 грудня 2019 17:21
43_СД_ССР_4.pdf
05 грудня 2019 17:21
Про_досвiд_роботи.pdf
05 грудня 2019 17:21
Диплом_керiвника.pdf
05 грудня 2019 17:21
43_ДЦ_ДЦ_3.pdf
05 грудня 2019 17:21
43_СД_ССР_5.pdf
05 грудня 2019 17:21
43_СД_ОПР.pdf
05 грудня 2019 17:21
Акт огляду обєкту.jpg
05 грудня 2019 17:21
Про_вiдсутнiст__санкцiй.pdf
05 грудня 2019 17:21
Довiдка_-_лiцензiя.pdf
05 грудня 2019 17:21
43_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
05 грудня 2019 17:21
43_СД_ИВРЛС_2-1-1.pdf
05 грудня 2019 17:21
Скани договорів-2.zip
05 грудня 2019 17:21
Скани_договорiв-3.zip
05 грудня 2019 17:21
Скани_договорiв-1.rar
05 грудня 2019 17:21
43_СД_ДФ_2-1-1.pdf
05 грудня 2019 17:21
43.ims
05 грудня 2019 17:21
43_СД_ВОБ.pdf
05 грудня 2019 17:21
ВИТЯГ ПДВ.pdf
05 грудня 2019 17:21
Проект_договору.pdf
05 грудня 2019 17:21
Довiдка_-IТ_працiвники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій