Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000518-a ● 5b30bfb99d554389a2d2987e42eb689a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992251 |
Місцезнаходження: | 90202, Україна , Закарпатська обл., м. Берегово, вул. Мужайська, 41 |
Контактна особа: |
Ковач Е.Й. +380314143295 oplberegovo@uoz-zak.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 12:13 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 12:13 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби
процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 комплект
персональний комп’ютер. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 штуки
багатофункціональний пристрій. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 11:17 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
20 листопада 2019 11:17 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
20 листопада 2019 11:17 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
20 листопада 2019 11:17 |
ТД_компютери_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:51
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Відповідно до Технічних вимог на закупівлю по предмету ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій) Додатку 3 до тендерної документації у разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент).
Таким чином, Замовником не вимагається конкретна торгова марка, фірма, патент, конструкція або тип товару, а будь-яке посилання на них у технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації передбачає їх еквівалент відповідно до зазначених технічних характеристик.
Що стосується Вашого прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника маємо намір звернути Вашу увагу на те, що відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій наступну інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, зокрема інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання скан-копій наступних документів: - Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
Таким чином, п. 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасниками у складі тендерних пропозицій Порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, де обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Стосовно допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ звертаємо Вашу увагу, що виходячи з норм чинного законодавства та з урахуванням положень п. 5 Розділу 1 тендерної документації передбачено недискримінація учасників: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Отже, участь у процедурах закупівель на рівних умовах беруть учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, в тому числі учасники організаційно-правової форми «фізична особа-підприємець», яка є неплатником ПДВ.
Згідно п. 1 Розділу 5 тендерної документації передбачена методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт.
Під час прийняття рішення про здійснення закупівлі Замовник має на меті придбати товар з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які мають бути сплачені під час поставки товару, виконання робіт чи надання послуг. У свою чергу, під час формування ціни тендерної пропозиції Ви, як Учасник, повинні сформувати ціну з урахуванням усіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України. До кінцевої вартості тендерної пропозиції повинні бути включені усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору.
На сьогоднішній день електронна система закупівель не дає можливості відокремлювати ціну предмета закупівлі від податків та зборів. У свою чергу Замовник не має права не враховувати в очікуваній вартості податки та зори, і як наслідок будь-які витрати, не враховані Учасником в ціні, оплачуватись Замовником окремо не будуть.
Замовник не буде порівнювати ціни без врахування ПДВ всіх Учасників, оскільки найбільш економічно вигідна пропозиція визначається не Замовником, а електронною системою закупівель під час електронного аукціону за результатами пониження Учасниками ціни їх тендерної пропозиції, зазначеної шляхом заповнення електронних полів під час подання пропозиції.
Відповідно до Технічних вимог на закупівлю по предмету ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій) Додатку 3 до тендерної документації у разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент).
Таким чином, Замовником не вимагається конкретна торгова марка, фірма, патент, конструкція або тип товару, а будь-яке посилання на них у технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації передбачає їх еквівалент відповідно до зазначених технічних характеристик.
Що стосується Вашого прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника маємо намір звернути Вашу увагу на те, що відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій наступну інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, зокрема інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання скан-копій наступних документів: - Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
Таким чином, п. 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасниками у складі тендерних пропозицій Порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, де обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Стосовно допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ звертаємо Вашу увагу, що виходячи з норм чинного законодавства та з урахуванням положень п. 5 Розділу 1 тендерної документації передбачено недискримінація учасників: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Отже, участь у процедурах закупівель на рівних умовах беруть учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, в тому числі учасники організаційно-правової форми «фізична особа-підприємець», яка є неплатником ПДВ.
Згідно п. 1 Розділу 5 тендерної документації передбачена методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт.
Під час прийняття рішення про здійснення закупівлі Замовник має на меті придбати товар з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які мають бути сплачені під час поставки товару, виконання робіт чи надання послуг. У свою чергу, під час формування ціни тендерної пропозиції Ви, як Учасник, повинні сформувати ціну з урахуванням усіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України. До кінцевої вартості тендерної пропозиції повинні бути включені усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору.
На сьогоднішній день електронна система закупівель не дає можливості відокремлювати ціну предмета закупівлі від податків та зборів. У свою чергу Замовник не має права не враховувати в очікуваній вартості податки та зори, і як наслідок будь-які витрати, не враховані Учасником в ціні, оплачуватись Замовником окремо не будуть.
Замовник не буде порівнювати ціни без врахування ПДВ всіх Учасників, оскільки найбільш економічно вигідна пропозиція визначається не Замовником, а електронною системою закупівель під час електронного аукціону за результатами пониження Учасниками ціни їх тендерної пропозиції, зазначеної шляхом заповнення електронних полів під час подання пропозиції.
Документація
Дата подання: 21 листопада 2019 12:25
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:22
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Нормою п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язок Замовника, в разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зазначення виразу «або еквівалент» у специфікації у складі тендерної документації.
Відповідно до Додатка 3 до тендерної документації у разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент).
Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками та/або бути не гіршим.
Отже, учасники можуть пропонувати еквівалент товару з такими ж або кращими параметрами, передбаченими Додатком до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства України, в тому числі п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та передбачено можливість закупівлі еквіваленту товару.
Стосовно розгляду системних блоків на базі AMD повідомляємо Вас, що тендерний комітет розгляне всі тендерні пропозиції, подані Учасниками. Ви, як Учасник, можете запропонувати товар, який є еквівалентом або має кращі технічні характеристики. Товар має повністю відповідати, або бути кращим заявленим технічним характеристикам Замовника, згідно вимог тендерної документації.
Нормою п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язок Замовника, в разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зазначення виразу «або еквівалент» у специфікації у складі тендерної документації.
Відповідно до Додатка 3 до тендерної документації у разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент).
Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками та/або бути не гіршим.
Отже, учасники можуть пропонувати еквівалент товару з такими ж або кращими параметрами, передбаченими Додатком до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства України, в тому числі п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та передбачено можливість закупівлі еквіваленту товару.
Стосовно розгляду системних блоків на базі AMD повідомляємо Вас, що тендерний комітет розгляне всі тендерні пропозиції, подані Учасниками. Ви, як Учасник, можете запропонувати товар, який є еквівалентом або має кращі технічні характеристики. Товар має повністю відповідати, або бути кращим заявленим технічним характеристикам Замовника, згідно вимог тендерної документації.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 листопада 2019 12:41
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:22
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Отже, замовником у тендерній документації передбачено вимоги щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Варто зазначити, що вимога тендерної документації щодо надання учасниками авторизаційного листа від однієї юридичної особи (від офіційного партнера Microsoft в Україні) носить дискримінаційний характер та може розцінюватись потенційними учасниками як штучне обмеження конкуренції. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може доповнити тендерну документацію додатковим пунктом у запропонованій Вами редакції.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Отже, замовником у тендерній документації передбачено вимоги щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Варто зазначити, що вимога тендерної документації щодо надання учасниками авторизаційного листа від однієї юридичної особи (від офіційного партнера Microsoft в Україні) носить дискримінаційний характер та може розцінюватись потенційними учасниками як штучне обмеження конкуренції. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може доповнити тендерну документацію додатковим пунктом у запропонованій Вами редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
474 900,00
UAH з ПДВ
|
429 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Туряниця І.В. |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Снік-Гал" |
493 440,00
UAH з ПДВ
|
438 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
515 297,04
UAH з ПДВ
|
489 930,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кузьма Іван Іванович |
521 800,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
527 001,36
UAH з ПДВ
|
521 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
429 999,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:36
|
ФОП Туряниця І.В. #3185612893 |
Відхилено |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:44
|
ПП "Снік-Гал" #19390535 |
Відхилено |
438 500,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:47
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
489 930,96
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:51
|
ФОП Кузьма Іван Іванович #2459003156 |
Переможець |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 16:28
|
Договір№394.pdf | укладений |
23 грудня 2019 16:27
|