Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000518-a 5b30bfb99d554389a2d2987e42eb689a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковач Е.Й.

+380314143295 oplberegovo@uoz-zak.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992251
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Контактна особа: Ковач Е.Й.
+380314143295
oplberegovo@uoz-zak.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:13
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:13
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби

процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 комплект
персональний комп’ютер. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 штуки
багатофункціональний пристрій. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:17
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
20 листопада 2019 11:17
Додаток 2 Проект договору.docx
20 листопада 2019 11:17
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 листопада 2019 11:17
ТД_компютери_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:51
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Відповідно до Технічних вимог на закупівлю по предмету ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій) Додатку 3 до тендерної документації у разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент).
Таким чином, Замовником не вимагається конкретна торгова марка, фірма, патент, конструкція або тип товару, а будь-яке посилання на них у технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації передбачає їх еквівалент відповідно до зазначених технічних характеристик.
Що стосується Вашого прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника маємо намір звернути Вашу увагу на те, що відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій наступну інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, зокрема інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання скан-копій наступних документів: - Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
Таким чином, п. 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасниками у складі тендерних пропозицій Порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, де обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Стосовно допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ звертаємо Вашу увагу, що виходячи з норм чинного законодавства та з урахуванням положень п. 5 Розділу 1 тендерної документації передбачено недискримінація учасників: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Отже, участь у процедурах закупівель на рівних умовах беруть учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, в тому числі учасники організаційно-правової форми «фізична особа-підприємець», яка є неплатником ПДВ.
Згідно п. 1 Розділу 5 тендерної документації передбачена методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт.
Під час прийняття рішення про здійснення закупівлі Замовник має на меті придбати товар з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які мають бути сплачені під час поставки товару, виконання робіт чи надання послуг. У свою чергу, під час формування ціни тендерної пропозиції Ви, як Учасник, повинні сформувати ціну з урахуванням усіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України. До кінцевої вартості тендерної пропозиції повинні бути включені усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору.
На сьогоднішній день електронна система закупівель не дає можливості відокремлювати ціну предмета закупівлі від податків та зборів. У свою чергу Замовник не має права не враховувати в очікуваній вартості податки та зори, і як наслідок будь-які витрати, не враховані Учасником в ціні, оплачуватись Замовником окремо не будуть.
Замовник не буде порівнювати ціни без врахування ПДВ всіх Учасників, оскільки найбільш економічно вигідна пропозиція визначається не Замовником, а електронною системою закупівель під час електронного аукціону за результатами пониження Учасниками ціни їх тендерної пропозиції, зазначеної шляхом заповнення електронних полів під час подання пропозиції.

Документація
Дата подання: 21 листопада 2019 12:25
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Нормою п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язок Замовника, в разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зазначення виразу «або еквівалент» у специфікації у складі тендерної документації.
Відповідно до Додатка 3 до тендерної документації у разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент).
Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками та/або бути не гіршим.
Отже, учасники можуть пропонувати еквівалент товару з такими ж або кращими параметрами, передбаченими Додатком до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства України, в тому числі п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та передбачено можливість закупівлі еквіваленту товару.
Стосовно розгляду системних блоків на базі AMD повідомляємо Вас, що тендерний комітет розгляне всі тендерні пропозиції, подані Учасниками. Ви, як Учасник, можете запропонувати товар, який є еквівалентом або має кращі технічні характеристики. Товар має повністю відповідати, або бути кращим заявленим технічним характеристикам Замовника, згідно вимог тендерної документації.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 листопада 2019 12:41
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:22
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Отже, замовником у тендерній документації передбачено вимоги щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Варто зазначити, що вимога тендерної документації щодо надання учасниками авторизаційного листа від однієї юридичної особи (від офіційного партнера Microsoft в Україні) носить дискримінаційний характер та може розцінюватись потенційними учасниками як штучне обмеження конкуренції. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може доповнити тендерну документацію додатковим пунктом у запропонованій Вами редакції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 474 900,00
UAH з ПДВ
429 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Туряниця І.В. 480 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 493 440,00
UAH з ПДВ
438 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 515 297,04
UAH з ПДВ
489 930,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кузьма Іван Іванович 521 800,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 527 001,36
UAH з ПДВ
521 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 20:41
Електронний підпис
07 грудня 2019 20:40
пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2019 08:28
паспорт_i_код.pdf
08 грудня 2019 08:28
копiя_паспорта.pdf
08 грудня 2019 08:28
Довідка з банку 3.pdf
08 грудня 2019 08:27
Довідка з банку 2.pdf
08 грудня 2019 08:27
витяг_EДР.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 19:29
Електронний підпис
07 грудня 2019 19:25
6. СЕРТИФІКАТИ.rar
07 грудня 2019 19:25
0.4 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
07 грудня 2019 19:25
0.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 грудня 2019 19:25
0.1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 20:42
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2019 20:42
Проект договору.pdf
07 грудня 2019 20:42
Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2019 20:42
Аналогічні договори 3.pdf
07 грудня 2019 20:42
Аналогічні договори 1-2.pdf
07 грудня 2019 20:42
Phillips.rar
07 грудня 2019 20:42
Лист про санкції.pdf
07 грудня 2019 20:42
Довідка по статті 17 ЗУ.pdf
07 грудня 2019 20:42
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 грудня 2019 20:42
Витяг з ЄДР Комел.pdf
07 грудня 2019 20:42
Статут, завірена копія.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 18:52
Електронний підпис
16 грудня 2019 18:52
Довідка ДФС.pdf
16 грудня 2019 18:51
Довідка МВС.pdf
12 грудня 2019 22:00
Електронний підпис
12 грудня 2019 21:59
Пропозиція переможця.pdf
08 грудня 2019 00:07
Електронний підпис
08 грудня 2019 00:06
3.3 Договір Міжгіря.pdf
08 грудня 2019 00:06
1.3. Витяг з ЄДР.pdf
08 грудня 2019 00:06
10._Проект_договору.pdf
08 грудня 2019 00:06
1.1. Паспорт.pdf
08 грудня 2019 00:06
12._Порiвнял_на_таблиця.pdf
08 грудня 2019 00:06
Висновок_СЕС_ПК_2018.pdf
08 грудня 2019 00:06
Висновок_СЕС_ТУ.pdf
08 грудня 2019 00:06
11._Пропозицiя.pdf
08 грудня 2019 00:06
2._Стаття_17.pdf
08 грудня 2019 00:06
3.1 Договір Хуст.pdf
08 грудня 2019 00:06
7._Захист_довкiлля.pdf
08 грудня 2019 00:06
8._Гарантiйний_термiн.pdf
08 грудня 2019 00:06
6._Анкета_учасника.pdf
08 грудня 2019 00:06
3._Довiдка_аналогiчний.pdf
08 грудня 2019 00:06
4._Працiвники.pdf
08 грудня 2019 00:06
5._МТБ.pdf
08 грудня 2019 00:06
1.2. Код.pdf
08 грудня 2019 00:06
3.2 Договір Виноградів.pdf
08 грудня 2019 00:05
3.3.1 накладна Міжгіря.pdf
08 грудня 2019 00:05
3.1.2 Відгук Хуст.pdf
08 грудня 2019 00:05
3.1.1 Накладна Хуст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Туряниця І.В.

ПП "Снік-Гал"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Кузьма Іван Іванович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 429 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:36
ФОП Туряниця І.В.
#3185612893
Відхилено 430 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:44
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Відхилено 438 500,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:47
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 489 930,96
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:51
ФОП Кузьма Іван Іванович
#2459003156
Переможець 490 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:54

Документи

11 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:34
ПР№143_-_розлг.проп..pdf

Документи

11 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:43
ПР№143_-_розлг.проп..pdf

Документи

11 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:46
ПР№143_-_розлг.проп..pdf

Документи

11 грудня 2019 16:51
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:49
ПР№143_-_розлг.проп..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кузьма Іван Іванович
#2459003156
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:28
Договір№394.pdf укладений
23 грудня 2019 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 490 000,00
UAH