Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (столи)
Очікувана вартість
137 355,00 UAH
UA-2019-11-20-000491-b 398fc489cc5c4f03a5bda47c47535320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 10:37
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:37
Початок аукціону: 06 грудня 2019 13:12
Очікувана вартість: 137 355,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 687,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 шт
столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти управління освіти Енергодарської міської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1 Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення та в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника залишку освітньої субвенції. 4.2 Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2019 році Замовнику коштів залишку освітньої субвенції. 4.3 Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 10 календарних днів. 4.4 Перебіг терміну відстрочки обумовленої в пп. 4.3 цього договору починається з моменту повідомлення Замовником Учасника (поштою, електронною поштою, тощо).4.5 Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 10:33
Додаток 5 до ТД.pdf
20 листопада 2019 10:33
Додаток 4 до ТД.pdf
20 листопада 2019 10:33
Додаток 3 до ТД.pdf
20 листопада 2019 10:33
Додаток 2 до ТД.pdf
20 листопада 2019 10:32
Тендерна документація.pdf
20 листопада 2019 10:32
Додаток 1 до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-000491-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТМ "БРІК", Код ЄДРПОУ:43068219
Дата подання: 13 грудня 2019 15:16
Оскарження відхилення
За результатами розгляду тендерної пропозиції Ви відхиляєте нашу пропозицію з наступних підстав:
1. Не надано довідку з ДПІ про наявні на обліку відкриті рахунки, нами надано пояснювальний лист про ненадання довідки, який Ви не приймаєте до уваги. Згідно якого Закону України повинен надаватись цей документ ? Ця довідка не регламентується законодавством України. Згідно Регламенту Державної Податкової Інспекціїї такі довідки виконуються на протязі одного місяця. Нами надано запит на отримання довідки у Дарницьку ДПІ м.Києва № 46821/10 від 03.12.2019р.Також надано довідку з банку про відкриття рахунків.
2. Відповідно до ст.16 надано довідку і документи , що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази, а саме договір оренди транспортного засобу, акт прийому -передачі транспортного засобу та копію технічного паспорту. Ви пишите не надані підтверджуючі документи факту наявності в учасника матеріально-технічної бази,а саме копія технічного паспорту та договір оренди цього транспорту. Просимо уважно передивлятися документи і не писати, що документи відсутні, якщо вони є в наявності.
3. Яким законодавчим актом підтверджується присутність директора на підписанні договору, ця вимога являється дискримінаційною, так як учасники з інших регіонів не завжди мають змогу виїжджати на місце підписання договору, тим більше, що існує можливість відправки документів транспортними компаніями. Це не являється суттєвим порушенням.Гарантійний лист на погодження з істотними умовами договору надано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 11:27
1. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у ст.3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
У свою чергу, відповідно до ст.23 Закону: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Стосовно зазначення в пояснювальному листі Учасника інформації про те, що учасником наданий запит на отримання довідки у Дарницьку ДПІ м. Києва за вих. №46821/10 від 03.12.2019 повідомляємо, що самостійно замовник не може перевірити дану інформацію і встановити наявність запиту Учасника на отримання довідки до Дарницького ДПІ м. Києва за вих.№46821/10 від 03.12.2019 та підтвердження його поштового відправлення, або відправлення електронною поштою, або надання особисто (із зазначенням вхідного номеру документу Дарницького ДПІ м. Києва). В свою чергу Учасником не підтверджено поштове відправлення, або відправлення електронною поштою, або надання особисто (із зазначенням реєстраційного індексу та дати реєстрації документу), що підтверджує відправлення Учасником та отримання Дарницьким ДПІ м. Києва запиту за вих. №46821/10 від 03.12.2019. Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТМ «БРІК» правомірно відхилена Замовником з вищенаведених підстав.
2. Стосовно наявності транспортного засобу повідомляємо наступне. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТМ «БРІК» надана копія договору оренди транспортного засобу з реєстраційним номером АА5952ЕО із зазначенням інформації, що це транспортний засіб вантажний бортовий тентований марки ГАЗ 330232-750 2019 року випуску і належить ФОП Огороднік Павлу Вікторовичу. Копію технічного паспорту на транспортний засіб з реєстраційним номером АА5952ЕО вантажний бортовий тентований марки ГАЗ 330232-750 2019 року випуску власник ФОП Огороднік Павло Вікторович не наданий учасником у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до даних публічних реєстрів, транспортний засіб з реєстраційним номером АА5952ЕО це автомобіль модель: CHEVROLET AVEO, рік випуску 2005, тип авто: Легковий, тип кузова: Седан-b, VIN-код:Y6DSF69YE5B328763.
Таким чином учасником у складі тендерної пропозиції надана недостовірна інформація про наявність матеріально-технічної бази на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження.
Надана у складі тендерної пропозиції Учасника копія технічного паспорту CXE 170193 не має ніякого відношення до транспортного засобу з реєстраційним номером АА5952ЕО, і підтверджує наявність у ФОП Огороднік Павло Вікторович транспортного засобу з реєстраційним номером АА9552ЕО вантажний бортовий тентований марки ГАЗ 330232-750 2019 року випуску і належить ФОП Огороднік Павлу Вікторовичу. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження, транспортного засобу з реєстраційним номером АА9552ЕО власником якого є ФОП Огороднік Павло Вікторович.
Таким чином наявність матеріально-технічної бази на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження Учасником не підтверджена.
3. Стосовно присутності директора на підписанні договору повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.7 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (зі змінами) замовника містить розроблений замовником проект договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, встановлених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови проекту договору в інших випадках, не передбачених ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» змінюватися не будуть, в наслідок чого немає необхідності додаткового узгодження умов договору за допомогою засобів електронного зв'язку (електронної пошти). Відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Тому, відповідно до п.3 розділу VI тендерної документації (зі змінами), замовником встановлено, що: «…Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю та погодження з істотними умовами договору і можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. У разі незгоди учасника особисто прибути для укладання договору та відсутності відповідного гарантійного листа, а також не погодження з істотними умовами договору або відсутності гарантійного листа щодо погодження з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації». Відповідно до ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, що надає достатньо часу для прибуття за адресою замовника для укладення договору про закупівлю, як фізичним особам-підприємцям, так і іншим особам, які діють від імені юридичної особи.
Зрозуміло, що така позиція може бути сприйнята, як акт недовіри до партнера, але якщо йдеться про безпеку закупівлі товару за державні кошти, враховуючи очікувану вартість закупівлі 137 355,00 грн., такий крок може реально зменшити ризик підписання договору особою, не уповноваженою на вчинення правочинів. Оскільки, це щонайменш дозволить під час укладання договору встановити цивільну правоздатність та дієздатність особи, яка має повноваження на укладення договору про закупівлю, а також підпис на договорі та підпис, що міститься в паспорті, і, таким чином, зробити висновок про ідентичність чи не ідентичність підписів на обох документах.
Також, звертаємо увагу на те, що приймати участь у тендері з використанням електронної системи закупівель Prozorro мають право вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, без урахування місця знаходження учасника.
Отже, враховуючи вищенаведене, вимога замовника, викладена в тендерній документації, щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю та погодження з істотними умовами договору і можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, не є дискримінаційною, і не суперечить нормам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», та іншим нормативно-правовим актам України.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТМ "БРІК" 110 583,00
UAH з ПДВ
109 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравцова І.В. 137 350,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сердюк А.В. 136 065,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 10:36
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:35
18.11 укрсиббанк18112019.pdf
04 грудня 2019 16:41
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 16:41
установчі документи.pdf
04 грудня 2019 16:41
Лист пояснення щодо АТ.pdf
04 грудня 2019 16:41
Договір Аншар.pdf
04 грудня 2019 16:41
Довідка про рахунки.pdf
04 грудня 2019 16:41
Довідка про ПДВ.pdf
04 грудня 2019 16:41
Відомості учасника.pdf
04 грудня 2019 16:41
Вимоги ст 17 .pdf
04 грудня 2019 16:41
Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 16:17
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2019 16:17
Свідоцтво платн.ЄП.pdf
04 грудня 2019 16:17
Паспорт.pdf
04 грудня 2019 16:16
Довідка поставки.pdf
04 грудня 2019 16:16
Висновок на фурнітуру.pdf
04 грудня 2019 16:16
Висновок на кромку.pdf
04 грудня 2019 16:16
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2019 16:16
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:03
Копія ІНК.pdf
04 грудня 2019 16:03
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 грудня 2019 16:03
Технічне завдання.pdf
04 грудня 2019 16:03
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 16:03
Копії накладних.pdf
04 грудня 2019 16:03
Відгук.pdf
04 грудня 2019 16:02
Довідка з податкової.pdf
04 грудня 2019 16:02
Довідка з відомостями.pdf
04 грудня 2019 16:02
Довідка з ПРИВАТБАНКУ.pdf
04 грудня 2019 16:02
Довідка з ОТП.pdf
04 грудня 2019 16:02
Технічна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 16:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТМ "БРІК"

ФОП Кравцова І.В.

ФОП Сердюк А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТМ "БРІК"
#43068219
Відхилено 109 896,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 12:01
ФОП Кравцова І.В.
#3003509785
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 12:04
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:20
Договір укладений
21 грудня 2019 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH