Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морожена хек
Очікувана вартість
1 355 200,00 UAH
UA-2019-11-20-000455-c 8c95f9e9755c41b7b91d7fa45e8b7b25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисак Микола Іванович

+380937342468 CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 41829167
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Контактна особа: Мисак Микола Іванович
+380937342468
CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:04
Очікувана вартість: 1 355 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 552,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17600 кг
Риба морожена хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 12:21
ТД хек.doc
20 листопада 2019 12:21
ДОДАТОК 5 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
20 листопада 2019 12:21
ДОДАТОК 4(ЛИСТ ГАРАНТІЯ СТ 17).doc
20 листопада 2019 12:21
ДОДАТОК 3(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).doc
20 листопада 2019 12:21
ДОДАТОК 2(КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СТ17).doc
20 листопада 2019 12:21
ДОДАТОК 1 (ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про усунення незаконної вимоги
Дата подання: 22 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:20
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога п. 10 розділу Інші документи тендерної документації містить вимогу, що прямо суперечить положенням ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". А саме: абз. 2 п. 9 ст. 9 цього Закону вказує, що У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Тобто Ваша вимога є незаконною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо ....... - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
Враховуючи вище сказане, дана вимога стосується до юридичної особи , яка згідно ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” якщо засновник юридичної особи є юридична особа. Якщо згідно чинного законодавста України не передбачається внесення інформації про кінцевого бенефіціарного власника , то звичайно такого учасника не буде відхилено..

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-000455-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГОЛДПРО", Код ЄДРПОУ:38008210
Дата подання: 12 грудня 2019 17:45
Звернення з вимогою
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 11.12.2019 року № 28/20 тендерним комітетом Комунальної установи Сокальської районної ради Львівської області «ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ» пропозицію ФОП Микита Іван Степанович було визнано переможцем торгів UA-2019-11-20-000455-c та прийнято рішення про намір укласти договір. Це рішення прийняте на підставі того, що, на думку членів тендерного комітету, тендерна документація та пропозиція ФОП Микита Іван Степанович відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛДПРО» звертає увагу тендерного комітету на наступні невідповідності тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович умовам тендерної документації:
1. Всупереч вимозі п. 2 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі документів тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутній документ для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
2. Всупереч вимозі п. 7 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі документів тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутній лист згода з проектом договору з підписом та печаткою учасника закупівлі.
3. Всупереч вимозі п. 5 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутня копія документу, що підтверджує відповідність складських, виробничих приміщень діючим санітарним правилам та нормам (акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкта, висновок, довідка, експлуатаційний дозвіл). Звертаємо увагу Замовника на те, що предмет закупівлі є продуктом тваринного походження та вимагає дотримання певного температурного режиму зберігання. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», учасник, який займається діяльністю з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження зобов’язаний мати експлуатаційний дозвіл. Експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Без дотримання норм законодавства та санітарних (гігієнічних) вимог, учасник закупівлі не може отримати експлуатаційний дозвіл, і тим самим він не має права здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного. походження.
4. У складі тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович подано Акт від 03-04. 12. 2019 року складений за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Зокрема, опис виявлених порушень вимог законодавства містить відомості про те, що потужність не утримується належним чином у чистоті, а також 19 інших порушень законодавства України, в тому числі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Зокрема, опис виявлених порушень вимог законодавства містить відомості про те, що потужність не утримується належним чином у чистоті, а також 19 інших порушень законодавства України, в тому числі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам на виконання ст.17 Закону згідно Додатку № 2 до ТД. П. 3 розділу 4 тендерної документації передбачає, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленими статтею 16 Закону.
Просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Микиту Івана Степановича та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2019 17:21
На Ваше звернення інформуємо наступне:
1. Згідно вимог тендерної документації,а саме додатку 2 ФОП Микита І.С. надав гарантійний лист щодо підтвердження вжиття заходів із захисту довкілля під час постачання товару.
2. Згідно вимог тендерної документації,а саме додатку 2 ФОП Микита І.С. надав лист гарантію з проектом договору тендерної документації закупівлі.
3. Серед наших вимог щодо інших документів тендерної документації додатку 2 передбачалося надання копії документу, який підтверджує відповідність складських, виробничих приміщень діючим санітарним правилам та нормам, це має бути один із перелічених документів: акт, або висновок, або довідка або експлуатаційний дозвіл. Учасник подав Акт.
4. В Акті від 03-04.12.2019 року складеним за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров*я та благополуччя тварин, поданим ФОП Микитою І.С. зазначені певні недоліки які не стали причиною для складання припису, припинення обігу харчових продуктів згідно ст..67 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» та припинення експлуатаційного договору або державної реєстрації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович 1 161 600,00
UAH з ПДВ
1 161 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДПРО" 1 267 200,00
UAH з ПДВ
1 267 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІРНА" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 14:43
IMG_0001.pdf
05 грудня 2019 13:57
санст.pdf
05 грудня 2019 13:57
ст.17.pdf
05 грудня 2019 13:57
риба.pdf
05 грудня 2019 13:57
ПДВ.pdf
05 грудня 2019 13:57
паспорт та інд.код.pdf
05 грудня 2019 13:57
нак.19.jpg
05 грудня 2019 13:57
док.pdf
05 грудня 2019 13:57
дов.риба.jpg
05 грудня 2019 13:57
гарантія договір.jpg
05 грудня 2019 13:57
03-12-19.PDF

Публічні документи

05 грудня 2019 13:19
Електронний підпис
05 грудня 2019 13:15
Установчі документи.pdf
05 грудня 2019 13:15
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 13:15
Паспорт директора.pdf
05 грудня 2019 13:15
Листи та довідки (2).pdf
05 грудня 2019 13:15
3. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 09:29
Перелік ЗАКЛАДІВ 2.jpg
05 грудня 2019 09:29
Перелік ЗАКЛАДІВ 1.jpg
05 грудня 2019 09:29
ЛИСТИ.rar
05 грудня 2019 09:29
ДОСВІД ТОВ ГІРНА.rar
05 грудня 2019 09:29
Документи.rar
05 грудня 2019 09:29
ВІДОМОСТІ.jpg
05 грудня 2019 09:29
Технічні вимоги РИБА.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Микита Іван Степанович

ТОВ "ГОЛДПРО"

ТОВ "ГІРНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Переможець 1 161 600,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Микита Іван Степанович #2794716130

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

25.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
1 161 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 12:07
Файл (6) (1).PDF зміни до договору
13 січня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:20
03-12-63 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:58
Файл (7) (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:36
Файл (2) (1).PDF зміни до договору
26 листопада 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 10:05
Файл (2) (1).PDF зміни до договору
17 листопада 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 15:15
File (6) (1).PDF зміни до договору
05 серпня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 14:47
File (1) (1).PDF зміни до договору
12 березня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 17:22
File (3) (1).PDF зміни до договору
13 лютого 2020 17:21
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:02
File.PDF укладений
26 грудня 2019 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та укладення додаткової угоди на суму що не перевищої 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 03-12/63
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML