Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electricity
Очікувана вартість
15 500 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000393-a e02db7f48b8440a2a05c781858c2eb7c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурда Дмитро Вікторович

380577660680 lawyerundergroundcity@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Контактна особа: Бурда Дмитро Вікторович
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunal'ne pidpryemstvo "Pidzemne misto"
National ID: 39044307
Contact point: Burda Dmytro Victorovich
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 14:09
Очікувана вартість: 15 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 460000 UAH
Publication date: 20 листопада 2019 10:49
Enquiries until: 11 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 15 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 550 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5706182.8 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Об'єкти замовника
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 10:49
TD-Dod5.pdf
20 листопада 2019 10:49
TD-Dod2.pdf
20 листопада 2019 10:49
TD-Dod4.pdf
20 листопада 2019 10:49
TD-Dod3.pdf
20 листопада 2019 10:49
TD-Dod1.pdf
20 листопада 2019 10:49
TD.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-000393-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42544369
Дата подання: 08 січня 2020 10:08
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісплюс" та ПАТ "ЕК "Баарвінок"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" вимагає скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «Енергосервісплюс» та ПАТ "ЕК "Барвінок, так як жодна з поданих тендерних пропозицій не відповідає вимогам Замовника. встановленим в тендерній документації. а саме:
1) по тендерній пропозиції ТОВ «Енергосервісплюс»:
- надана у складі тендерної пропозиції копія договору №2/12 від 12.03.2012 купівлі-продажу електроенергії, як аналогічний договір, не в повному обсязі, відсутні додатки: План-графік купівлі-продажу електричної енергії, додаткова угода№1 «Про порядок і строки оплати», довідка про стан обліку електроенергії у Покупця. (п.10.3 договору);
- відповідно до п.9.1. договору договір діє до 31.12.2012 року та згідно з п.9.3. договору його дія продовжується на слідуючий календарний рік,у випадку відсутності листа однієї із сторін про намір розірвати договір за один календарний місяць до дати закінчення строку дії цього договору. Згідно п.10.6 цього договору у випадку неузгодження сторонами Плану –графіку купівлі-продажу електричної енергії на звітний період цей договір не діє. Також учасником у складі тендерної пропозиції наданий акт № 1 від 31.12.2012 року про приймання-передачі електричної енергії за травень 2012 року. Згідно додатку 3 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду учасник надає скановану копію оригіналу довідки з інформацією про досвід виконання аналогічного договору (договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація, наведена в довідці, підтверджує досвід виконання аналогічного договору (досвід роботи на ринку постачання повинен бути не менше 3 років). Обов’язково надати відповідні документи, що підтверджують належне виконання зобов’язань (сканкопії аналогічного договору, акту приймання-передачі до нього) по аналогічному договору. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника). Як свідчать надані у складі тендерної пропозиції документи, учасником не підтверджено досвід роботи на ринку постачання не менше 3 років, оскільки відсутні додатки до договору №2/12 від 12.03.2012 купівлі-продажу електроенергії, а саме, План-графік купівлі-продажу електричної енергії, який підтверджує що договірні відносини існували відповідно до строку зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Також учасником документально не підтверджено належне виконання аналогічного договору, оскільки за період дії аналогічного договору з травня 2012 року по теперішній час, як зазначено учасником у довідці про досвід виконання аналогічного договору, надано всього лише один акт № 1 від 31.12.2012 року про приймання-передачі електричної енергії за травень 2012 року. Таким чином, учасником не виконані вимоги тендерної документації в цій частині.
- відповідно до додатку 3 тендерної документації усі надані документи повинні бути перекладені українською мовою. Всупереч вказаним вимогам учасником в складі тендерної документації надано копію договору №2/12 від 12.03.2012 купівлі-продажу електроенергії на російській мові.
- відповідно до додатку 3 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для Учасників юридичних або Учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням причин ненадання такого документу. Учасником не виконані вимоги тендерної документації та не надані обґрунтування причин ненадання наступних документів, які вимагались тендерною документацією:
- довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку Учасника, про те, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (додаток 3 тендерної документації);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (копія картки платника податків), завірена підписом учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) (додаток 3 тендерної документації);
- копія паспорту громадянина України з оригіналу документа (сторінок 1 - 6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірена належним чином, або двостороння копія паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (для учасників – фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців (додаток 3 тендерної документації));
- копія Витягу з реєстру платників єдиного податку або копії Свідоцтва платника єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку (додаток 3 тендерної документації));
- відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, в якій зазначити інформацію: - про наявність ліцензії на постачання електричної енергії та строку її дії. Учасником надана довідка щодо видачі ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії без зазначення строку її дії, що не відповідає додатку 1 тендерної документації.
2) по тендерній пропозиції ПАТ "ЕК "Барвінок»:
- відповідно до додатку 3 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для Учасників юридичних або Учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням причин ненадання такого документу.
Учасником не виконані вимоги тендерної документації та не надані обґрунтування причин ненадання наступних документів, які вимагались тендерною документацією:
- довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку Учасника, про те, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (додаток 3 тендерної документації);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (копія картки платника податків), завірена підписом учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) (додаток 3 тендерної документації);
- копія паспорту громадянина України з оригіналу документа (сторінок 1 - 6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірена належним чином, або двостороння копія паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (для учасників – фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців (додаток 3 тендерної документації));
- копія Витягу з реєстру платників єдиного податку або копії Свідоцтва платника єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку (додаток 3 тендерної документації)).
- згідно додатку 3 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду учасник надає скановану копію оригіналу довідки з інформацією про досвід виконання аналогічного договору (договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація, наведена в довідці, підтверджує досвід виконання аналогічного договору (досвід роботи на ринку постачання повинен бути не менше 3 років).
Обов’язково надати відповідні документи, що підтверджують належне виконання зобов’язань (сканкопії аналогічного договору, акту приймання-передачі до нього) по аналогічному договору. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії двох договорів, як аналогічних з Приватною фірмою «Галс»: від 18.0.2016 № 070450 купівлі –продажу електричної енергії за нерегульованим тарифом та від 14.01.2019 № 0705208 про постачання електричної енергії споживачу.
Також надано копії актів прийому передачі електроенергії за квітень-грудень 2016 року, за 2017 рік, за 2018 рік, серпень, вересень, жовтень 2019 року., реєстр актів прийому передачі за січень—жовтень 2019 року.
Учасником не підтверджено належне виконання зобов’язань за аналогічним договором, оскільки не надано актів прийому передачі електроенергії за 2019 рік, окрім серпня, вересня та жовтня. Проте, згідно довідки прогнозованих обсягів споживання електроенергії , який є додатком до договору № 0705208 від 14.01.2019 року, заявлений обсяг з лютого по грудень 2019 року. А згідно з додатковою угодою № 2018-04 від 09.11.2018 до договору № 070450 від 18.02.2016 купівлі-продажу електричної енергії, які надані учасником як аналогічні договори, планові обсяги постачання на 2019 рік з січня по грудень 2019 року.
Реєстр актів прийому передачі за січень-жовтень 2019 року не може свідчити про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором, оскільки тендерною документацією вимагається саме надання акту приймання-передачі, як документальне підтвердження належного виконання аналогічного договору.
Таким чином, учасником не виконані вимоги тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-06-000007 ● 469eab76dc1846749311f6e78eb7089e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2020 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.02.2020 № 27
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 06.02.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 06.02.2020 № 27

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2019-11-20-000393-a 20.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.02.2020 р. № 27 було проведено моніторинг закупівлі електричної енергії, код по класифікатору ДК 021:2015 – 09310000-5, номер в електронній системі закупівель UA-2019-11-20-000393-a. За результатами моніторингу Північно-східним офісом ДАСУ у системі електронних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства від 11.02.2020 р. (далі – Висновок). У Висновку не встановлено порушень щодо наступних питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель: • визначення предмета закупівлі; • відображення закупівлі у річному плані (додатку); • правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; • оприлюднення інформації щодо закупівлі; • відповідності вимог тендерної документації вимогам Закон; • своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, За наслідками моніторингу питання своєчасності надання відповіді на звернення встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів один, чотири частини першої статті 30 Закону. Питання розгляду, наявності заперечень щодо Висновку та затвердження заходів щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які відповідно до Висновку виявлені органом державного фінансового контролю, 17.02.2019р. було розглянуто на засіданні тендерного комітету КП «Підземне місто». За результатами розгляду встановлено наступне. 1) У Висновку міститься наступне твердження: «В ході моніторингу питання своєчасності надання відповіді на звернення встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону, учаснику ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» не надано відповідь на звернення, яке надійшло 08.01.2020 року». У той же час. відповідь учаснику ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» на його звернення, яке надійшло 08.01.2020 року, була надана 13.01.2020 р. листом № 10-01 (сканкопія додається). Відповідь була надіслана листом з оголошеною цінністю (сканкопії опису вкладення у лист та чеку додаються). Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Звернення ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» надійшло через електронну систему закупівель 08 січня 2020 року. У той же час, а період блокування перед початком аукціону закінчився 09 січня 2020 року о 00 год 00 хв, Аукціон відбувся 09 січня 2020 року о 14 год 09 хв. Таким чином. починаючи з 09 січня 2020 року, тобто з дня, наступного після подачі звернення ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД», не було технічної можливості для надання у встановлені строки відповіді на звернення саме через електронну систему закупівель. У той же час. нормою ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений строк надання замовником відповіді через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, тобто не пізніше 13 січня 2020 року. Оскільки норма ч.3 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» регламентує лише 5-денний строк надання замовником відповіді на звернення учасника, починаючи з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а форму надання такої відповіді не встановлює, то надання зазначеної відповіді у письмовій формі шляхом надсилання поштового відправлення з оголошеною цінністю, не є порушенням норми ч.3 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі». Таким чином, за результатами проведених заходів встановлено, що відповідь на звернення учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» було надано своєчасно, без порушення строку, встановленого у абз.2 ч.1 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі». 2) У Висновку міститься наступне твердження: «В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» не відповідає умовам тендерної документації в частині не підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Так, підпунктом 3.3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання сканкопії аналогічного договору. Однак, учасник ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надав сканкопію аналогічнго договору від 12.03.2012 №2/12 не в повному обсязі, а саме відсутні додатки до договору, які відповідно до пункту 10.3 договору від 12.03.2012 №2/12 є його невід’ємними частинами. <…> Відповідно до пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів один, чотири частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозиції учасників ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» та ПАТ «ЕК «Барвінок» допустив їх до аукціону визначив ПАТ «ЕК «Барвінок» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 28.01.2020 №0705465». Стосовно даних тверджень повідомляємо, що відповідно до ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Із зазначених у Висновку питань КП «Підземне місто» у порядку ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» надіслало запит на адресу ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» від 23.12.2019 р. вих.№ 448/1-12. На даний запит учасник ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» листом від 26.12.2019 р. вих.№ 348 (сканкопія додається) надав наступні роз’яснення. У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надало сканкопію договору № 2/12 від 12.03.2012 р. між ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» та ПАТ «Шосткінський завод хімічних реактивів». У складі вказаної сканкопії не надані невід’ємні додатки - план-графік купівлі-продажу електричної енергії, додаткова угода № 1, довідка про стан обліку електроенергії у покупця - виходячи з наступного. Вимога про надання копії аналогічного договору міститься у п.3.3 Додатку №3 до тендерної документації, відповідно до якого учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів). У той же час, відповідно до абз.2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Таким чином. оскільки у даній закупівлі здійснюється закупівля електричної енергії, то вимога замовника до учасника про встановлення кваліфікаційні критерії про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), та визначення переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, є неправомірною. Крім того, п/п.3.3 Додатку №3 до тендерної документації передбачено надання сканкопії аналогічного договору, а саме обов’язково надати відповідні документи, що підтверджують належне виконання зобов’язань (сканкопії аналогічного договору, акту приймання-передачі до нього) по аналогічному договору. Із тексту тендерної документації замовника не вимагалось обов’язкового надання невід’ємних додатків до Договору. У дужках перелічено документи, якими підтверджується наявність аналогічних господарських зобов’язань в Учасника. Відповідно до ч.2 ст.27 Закону «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Оскільки відповідно до абз.2 ч.3 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, то вказана інформація може бути визначена конфіденційною. Тому інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. не підлягає розкриттю. Статтею 420 Цивільного кодексу України визначено, що комерційна таємниця є об’єктом інтелектуальної власності. Відповідно майнові права інтелектуальної власності на комерційну таємницю належать особі, яка правомірно визнала інформацію комерційною таємницею, якщо інше не встановлено договором. У відповідності до ст. 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. У свою чергу, ст.162 Господарського кодексу України визначає, що суб’єкт господарювання, який є власником технічної, організаційної або іншої комерційної інформації, має право на захист від незаконного використання цієї інформації третіми особами за умов, що ця інформація має комерційну цінність у зв’язку з тим, що вона невідома третім особам і до неї немає вільного доступу інших осіб на законних підставах, а власник інформації вживає належних заходів до охорони її конфіденційності. Відповідно до змісту ст. 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Склад та обсяг відомостей, які становлять комерційну таємницю підприємства, визначаються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 09.08.1993 р. № 611. У відповідності до Постанови КМУ № 611, установлено, що комерційну таємницю не становлять: установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами; інформація за всіма встановленими формами державної звітності; дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; документи про сплату податків і обов'язкових платежів; інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушенн0я законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; документи про платоспроможність; відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Із зазначеного вбачається, що комерційною інформацією у сфері укладення та виконання контрактів і договорів є: умови розрахунків, в тому числі особливі умови (знижки, відстрочки платежів і т.д.); відомості про кількість і номенклатуру товарів; відомості про ціни, в тому числі про структуру цін; відомості про хід виконання контрактів і договорів; відомості про невиконані зобов'язання. Отже, виходячи зі змісту зазначених положень Цивільного та Господарського кодексів відомості є комерційною таємницею. Також відповідно до наказу директора ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» документи та відомості. які містять плани та графіки купівлі-продажу електричної енергії, відомості про стан обліку електроенергії у покупців, про порядок та строки оплати відносяться до конфіденційної інформації та становлять комерційну таємницю підприємства. Тому, з метою недопущення використання конкурентами і, відповідно, завдання економічної та іншої шкоди ПрАТ «Шостинський завод хімічних реактивів», а також розповсюдження без згоди Споживача конфіденційної інформації за договором вказані додатки до договору № 2/12 від 12.03.2012 р. між ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» та ПАТ «Шосткінський завод хімічних реактивів» ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» надати не має можливості». З урахуванням даного роз’яснення, після розгляду документів тендерної пропозиції тендерним комітетом КП «Підземне місто» було прийняте рішення про допущення учасника ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» до аукціону із закупівлі електричної енергії, код по класифікатору ДК 021:2015 – 09310000-5, номер в електронній системі закупівель UA-2019-11-20-000393-a. 3) У Висновку міститься наступне твердження: «В ході моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ПАТ «ЕК «Барвінок» не відповідає умовам тендерної документації. Так, умовами підпункту 3.3 (підпункт 9 пункту 4) Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Примітками Додатку 3 визначена вимога чинності документів на момент подання тендерної пропозиції. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ПАТ «ЕК «Барвінок» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 20.05.2015, де зазначено номер рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість 37513000096699, що не відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 р. №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні». Враховуючи, що до реєстру внесено зміни в частині реквізитів рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, витяг втратив чинність. Таким чином, наданий учасником-переможцем ПАТ «ЕК «Барвінок» витяг з реєстру платників податку на додану вартість не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів один, чотири частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозиції учасників ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» та ПАТ «ЕК «Барвінок» допустив їх до аукціону визначив ПАТ «ЕК «Барвінок» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 28.01.2020 №0705465.» У ході заходів стосовно даного порушення було встановлено наступне. Відповідно до п.6 та 7 постанови Національного банку України від 28.12.2018 р. № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку № 41 від 22.02.2019 р., № 118 від 26.09.2019 р.): «6. Банки України та їх клієнти, Державна казначейська служба України з 05 серпня 2019 року до 12 січня 2020 року в документах на переказ коштів заповнюють: 1) реквізити “Код банку платника/отримувача/стягувача” та “Рахунок платника/отримувача/стягувача” або 2) реквізит “Рахунок платника/отримувача/стягувача” за стандартом IBAN. У реквізиті “Код банку платника/отримувача/стягувача” зазначається нуль. 7. Банки України, Державна казначейська служба України з 05 серпня 2019 року до 12 січня 2020 року в міжбанківських електронних розрахункових документах системи електронних платежів Національного банку України заповнюють: 1) реквізит “IBAN”, якщо в документах на переказ коштів реквізит “Рахунок платника/отримувача/стягувача” заповнено за стандартом IBAN. У реквізитах “Код банку” і “Рахунок клієнта” зазначаються нулі; 2) реквізити “Код банку” та “Рахунок клієнта”, якщо в документах на переказ коштів заповнено реквізити “Код банку платника/отримувача/стягувача” та “Рахунок платника/отримувача/стягувача”. У реквізиті “IBAN” зазначається нуль». Окрім того, постановою правління НБУ від 26.09.2019 за № 118 «Про внесення зміни до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162» встановлено наступне: «В абзаці першому пунктів 6 та 7 постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами) слова та цифри "до 31 жовтня 2019" замінити словами та цифрами "2019 року до 12 січня 2020"». Таким чином, відповідно до норм постанови Національного банку України від 28.12.2018 р. № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні», про яку йдеться у Висновку, банки України та Державна казначейська служба України до 12 січня 2020 року в міжбанківських електронних розрахункових документах системи електронних платежів Національного банку України дозволялось використовувати і реквізит “Рахунок платника/отримувача/стягувача” за стандартом IBAN, і реквізити “Код банку” та “Рахунок клієнта”, якщо в документах на переказ коштів у реквізиті “IBAN” зазначається нуль. Крім того, відповідно до повідомлення, яке було оприлюднено на сайті Державної казначейскої служби України 09 січня 2020 року (посилання: https://www.treasury.gov.ua/ua/news/novi-rahunki-do-uvagi-platnikiv-podatkiv-bankivskih-ustanov-yuridichnih-ta-fizichnih-osib ), «...з 1 січня 2020 року Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) перейшла на ведення бухгалтерського обліку за Планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 №1203, із змінами та доповненнями (далі – План рахунків №1203). Відповідно з 01.01.2020 року введено в дію нові рахунки для зарахування податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів, рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ, системі електронного адміністрування реалізації пального і спирту етилового, рахунки для зарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та депозитні рахунки митних органів, рахунки для зарахування власних надходжень, відкриті за Планом рахунків №1203 з урахуванням міжнародного номеру банківського рахунка IBAN, який налічує 29 знаків, відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про запровадження міжнародного банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами). Звертаємо увагу, що рахунки, які були відкриті за Планом рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 28.11.2000 №119 (далі – План рахунків №119) з 01.01.2020 закриті. Нові рахунки клієнтів Казначейства введено в дію з 2 січня 2020 року». У той же час, документи тендерної пропозиції, у тому числі Витяг з реєстру платників ПДВ, було подано учасником ПАТ «ЕК «Барвінок» через електронну систему закупівель 18 грудня 2019 року. Таким чином. беручі до уваги, що документи тендерної пропозиції ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» подані 18.12.2019 року, а запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» здійснювалось до 12.01.2020 р., порушення у наданих ПАТ «ЕК «Барвінок» документах відсутні. Крім того, відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та власному офіційному веб-сайті: - дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ; - інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації. Інформація оприлюднюється із зазначенням дати оприлюднення і дати оновлення інформації. Вказану інформацію було перевірено на сайті Державної фіскальної служби за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv, де містяться відкриті дані реєстру платників ПДВ. Тобто, у реєстрі платників ПДВ відсутні дані про реквізити рахунку платника у системі електронного адміністрування ПДВ. З урахуванням даних положень нормативних документів, після розгляду документів тендерної пропозиції тендерним комітетом КП «Підземне місто» було прийняте рішення про допущення учасника ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» до аукціону із закупівлі електричної енергії, код по класифікатору ДК 021:2015 – 09310000-5, номер в електронній системі закупівель UA-2019-11-20-000393-a. Також повідомляємо, що в ході проведення заходів на виконання Висновку, учасник ПАТ «ЕК «Барвінок» надав оновлений витяг з реєстру платників ПДВ від 21.01.2020 року (сканкопія додається). 4) Крім того, згідно з абз.3 ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. Також, відповідно до ч.2 ст.32 Закону «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, учасники закупівлі мали можливість оскаржити рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Однак жоден з учасників не скористався правом на оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника у порядку, визначеному ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». 5) Відповідно до частини восьмої ст.7-1 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з цим на засіданні тендерного комітету прийняте рішення здійснити заходи по недопущенню у подальшому при розробці тендерної документації Замовника зазначення у ній вимог щодо надання учасником інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема у реєстрі платників ПДВ, а також подання учасниками документів, які містять комерційну таємницю. Також прийняте рішення надати наступну інформацію про причини неможливості усунення вказаних у Висновку порушень. По вказаній закупівлі закінчився строк подання тендерних пропозицій, проведений електронний аукціон та підписаний договір на закупівлю. Укладений договір про закупівлю в судовому порядку не оскаржувався. Також повідомляємо, що вказані у Висновку порушення не матимуть негативний вплив для бюджетів, оскільки КП «Підземне місто» здійснює господарську діяльність за рахунок власних коштів та не отримує фінансування з місцевих чи державного бюджетів. Додатки 1. Відповідь на звернення учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» (лист від 13.01.2020 р. вих. № 10-01). 2. Опис вкладення у лист з оголошеною цінністю та чеку від 13.01.2020 р. 3. Лист ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС» від 26.12.2019 р. вих.№ 348. 4. Витяг з реєстру платників ПДВ ПАТ «ЕК «Барвінок» від 21.01.2020 р. Голова тендерного комітету КП «Підземне місто» Бурда Д.В.

2020-02-18 13:55:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За наслідками моніторингу питання своєчасності надання відповіді на звернення встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 січня 2020
UA-2019-11-20-000393-ae02db7f48b8440a2a05c781858c2eb7c
Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна, Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Учасник Документи Рішення
ПАТ "ЕК "Барвінок" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

16 січня 2020 12:24
Електронний підпис
16 січня 2020 12:16
ЦП.pdf
16 січня 2020 12:16
Довідка ДФС України
16 січня 2020 12:16
Постанова
16 січня 2020 12:16
Довідка ГУМВС України
16 січня 2020 12:07
Постанова
18 грудня 2019 17:32
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:32
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:31
Гаратия.7z
18 грудня 2019 17:31
_16 Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 17:31
_13. Довідка про санкції.pdf
18 грудня 2019 17:30
_9 Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2019 17:30
_8.2 Контракт.pdf
18 грудня 2019 17:30
_8.1 Протокол обрання.pdf
18 грудня 2019 17:30
_7 Довідка про учасника.pdf
18 грудня 2019 17:30
_6 Статут.pdf
18 грудня 2019 17:30
_5 Постанова.pdf
18 грудня 2019 17:30
_1.7 Довідка бенефіціар.pdf

Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 09:40
Інші документи.pdf
20 грудня 2019 09:40
Довідки ст.17.PDF
20 грудня 2019 09:40
Витяг ЄДР.PDF

Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:33
19749_DKBO_B__0_0=BVO__.pdf.zip
20 грудня 2019 18:29
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:29
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:26
Документ_ЄДР_1006120744.zip
20 грудня 2019 18:26
Додаток 1 ТД.PDF
20 грудня 2019 18:26
Довідка про санкції.PDF
20 грудня 2019 18:26
Цінова пропозиція.PDF
20 грудня 2019 18:26
Статут.PDF
20 грудня 2019 18:26
Свідоцтво_ПДВ.PDF
20 грудня 2019 18:26
Довідка про ліцензію.PDF
20 грудня 2019 18:26
Постанова ліцензія.PDF
20 грудня 2019 18:26
Лист про сайт.PDF
20 грудня 2019 18:25
Гарантійний лист.PDF
20 грудня 2019 18:25
Витяг 20122019 ПДВ.pdf
20 грудня 2019 18:25
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД"

ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" 15 475 167,76
UAH з ПДВ
15 399 846,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС 15 499 133,72
UAH з ПДВ
15 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 12:24
Електронний підпис
16 січня 2020 12:16
ЦП.pdf
16 січня 2020 12:16
Довідка ДФС України
16 січня 2020 12:16
Постанова
16 січня 2020 12:16
Довідка ГУМВС України
16 січня 2020 12:07
Постанова
18 грудня 2019 17:32
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:32
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:31
Гаратия.7z
18 грудня 2019 17:31
_16 Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 17:31
_13. Довідка про санкції.pdf
18 грудня 2019 17:30
_9 Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2019 17:30
_8.2 Контракт.pdf
18 грудня 2019 17:30
_8.1 Протокол обрання.pdf
18 грудня 2019 17:30
_7 Довідка про учасника.pdf
18 грудня 2019 17:30
_6 Статут.pdf
18 грудня 2019 17:30
_5 Постанова.pdf
18 грудня 2019 17:30
_1.7 Довідка бенефіціар.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:33
19749_DKBO_B__0_0=BVO__.pdf.zip
20 грудня 2019 18:29
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:29
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:26
Документ_ЄДР_1006120744.zip
20 грудня 2019 18:26
Додаток 1 ТД.PDF
20 грудня 2019 18:26
Довідка про санкції.PDF
20 грудня 2019 18:26
Цінова пропозиція.PDF
20 грудня 2019 18:26
Статут.PDF
20 грудня 2019 18:26
Свідоцтво_ПДВ.PDF
20 грудня 2019 18:26
Довідка про ліцензію.PDF
20 грудня 2019 18:26
Постанова ліцензія.PDF
20 грудня 2019 18:26
Лист про сайт.PDF
20 грудня 2019 18:25
Гарантійний лист.PDF
20 грудня 2019 18:25
Витяг 20122019 ПДВ.pdf
20 грудня 2019 18:25
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "ЕК "Барвінок"
#33675278
Переможець 15 399 846,14
UAH з ПДВ
15 січня 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок"
#33675278
15 399 846,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 21:27
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 березня 2021 21:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:35
Доп.угода_20%.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 13:45
Dogovir_e-e_Dod_1.pdf укладений
29 січня 2020 13:39
Dogovir_e-e_Dod_3.pdf укладений
29 січня 2020 13:39
Dogovir_e-e_Dod_2.pdf укладений
29 січня 2020 13:39
Dogovir_e-e.pdf укладений
29 січня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020) продовжити дію Договору № 0705465 від 28.01.2020 до 28 лютого 2021 року - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі 3 079 969,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі (15 399 846,14 грн.), оскільки видатки на цю мету затверджено згідно з фінансовим планом Замовника
Номер договору про закупівлю: 0705465
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 631, ч. 2 ст. 632, ч. 1 ст. 651, ст. ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 13.2 Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних видатків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 0705465
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 15 541 246,53
UAH (в тому числі ПДВ 2 590 207,75 UAH)