Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
7 100,00 UAH
UA-2019-11-20-000300-c 9118644d07b641f2b5a7ab2b5ad32861
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Неліпович Інна Вікторівна

+380414327497 internat_brd@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Неліпович Інна Вікторівна
+380414327497
internat_brd@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 11:30
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:05
Очікувана вартість: 7 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пач.
Папір А4-80 г/м.кв .білизна (500 арк)(джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пач
Папір газетний сірий А4, 250 арк (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна на завязках А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка картонна швидкозшивач, А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Файли формат А-4, 40 мкм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ручка кулькова з змінним стержнем, гумовий грип, з ергономічними вставками (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Стержень кульковий синій (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка сегрегатор зшивач А4 70мл (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 пач
Скоби для степлера №24 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Книга канцелярська 48 білих аркушів клітинка (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Книга канцелярська 96 білих аркушів клітинка (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Гумка стиральна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Бумага копірувальна ,А4 100 шт (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пач
Скріпки 25мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Скотч прозорий 48 мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Олівець простий графітовий, твердість грифеля-НВ (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Клей ПВА, суперковпачком, 100мл (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Коректор-ручка, 8мл. (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Коректор-кісточка (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Зошит загальний 96 аркушів в клітинку (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка швидозшивач пластикова А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:13
оголошення канцтовари (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 4 721,46
UAH з ПДВ
4 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 6 638,04
UAH з ПДВ
4 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" 5 898,00
UAH з ПДВ
5 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДД ГРУП" 6 045,00
UAH з ПДВ
6 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 16:59
ОЦП.pdf
22 листопада 2019 11:13
Smart Line.pdf
22 листопада 2019 11:13
ч.2 ст17.pdf
22 листопада 2019 11:13
ст17 ст28.pdf
22 листопада 2019 11:13
Сертифікат швидкозшивач.pdf
22 листопада 2019 11:12
Сертифікат зошити.pdf
22 листопада 2019 11:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 листопада 2019 11:12
реєстратор.pdf
22 листопада 2019 11:12
Протокол.pdf
22 листопада 2019 11:12
Папір газетний.pdf
22 листопада 2019 11:12
Наказ.pdf
22 листопада 2019 11:12
загальні відомості.pdf
22 листопада 2019 11:12
Документи.pdf
22 листопада 2019 11:12
Довідка щодо оподаткування.pdf
22 листопада 2019 11:12
Довідка ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 11:12
дов_дка санцкц_ї.pdf
22 листопада 2019 11:12
дов_дка про субп_дрядник_в.pdf
22 листопада 2019 11:12
дов_дка про довк_лля.pdf
22 листопада 2019 11:12
гарант_я якост_.pdf
22 листопада 2019 11:12
Витяг ПДВ Ромус.pdf
22 листопада 2019 11:12
витяг 5.11.2019.pdf
22 листопада 2019 11:12
висновок_скотч_Пакінг_2016.pdf
22 листопада 2019 11:12
висновок Buromax,3926,22962.pdf
22 листопада 2019 11:12
висновок клей ПВА.pdf
22 листопада 2019 11:12
Вироби з пластику(О,Е,CFS,F).pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 09:22
Лист Укрпапір 05 04 20109.PDF
22 листопада 2019 09:22
інформація.pdf
22 листопада 2019 09:22
Виписка.pdf
22 листопада 2019 09:22
ЄДРПОУ 1.JPG
22 листопада 2019 09:22
витяг ___.pdf
22 листопада 2019 09:22
лист згода.pdf
22 листопада 2019 09:22
ЦП 22.11.19.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 11:46
Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022.jpg
21 листопада 2019 11:46
PRO80.jpg
21 листопада 2019 11:46
висновок_Axent.pdf
21 листопада 2019 11:46
паспорт_код.pdf
21 листопада 2019 11:46
відомості_про_учасника.pdf
21 листопада 2019 11:46
витяг_рпєп.pdf
21 листопада 2019 11:46
витяг_єдрпоу.pdf
21 листопада 2019 11:46
виписка_єдрпоу.pdf
21 листопада 2019 11:46
пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:46
згода_опд.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 17:22
Тендер Бердичев.xls
21 листопада 2019 17:20
Тендер Бердичев.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 4 399,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 10:38

Документи

26 листопада 2019 10:38
Рішення №246.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
4 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 10:38
Рішення №246.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №410.pdf укладений
03 грудня 2019 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 399,00
UAH (в тому числі ПДВ 733,17 UAH)