Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградського міського ліцею Павлоградської міської ради Дніпропетровської області та учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням
Очікувана вартість
200 570,00 UAH
UA-2019-11-20-000237-b c60de064c10c44ae9bc61219433265f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Котенко

+380505633040 liceum_pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25725649
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Західнодонбаська, буд. 29 А
Контактна особа: Юлія Котенко
+380505633040
liceum_pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:38
Очікувана вартість: 200 570,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 002,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградського міського ліцею Павлоградської міської ради Дніпропетровської області та учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул.Західнодонбаська,29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 200 570,00
UAH
199 531,30
UAH
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 200 570,00
UAH
199 567,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 08:31
Електронний підпис
17 грудня 2019 08:30
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
17 грудня 2019 08:30
довідка із дфс.PDF
12 грудня 2019 15:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:23
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:22
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ ДО 08.12.zip
26 листопада 2019 18:37
Пропозиція.PDF
26 листопада 2019 18:37
Проект договору.PDF
26 листопада 2019 18:37
Гарант лист щодо вимог.PDF
26 листопада 2019 18:37
Технічні вимоги.PDF
26 листопада 2019 18:37
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
26 листопада 2019 18:37
ПРАЦІВНИКИ СВІДОЦТВО НАССР.pdf
26 листопада 2019 18:37
ПІДТВЕРДЖ НАЯВН ОБЛАДНАННЯ.pdf
26 листопада 2019 18:37
ПЕРСОН ДАНІ ПРАЦІВНИКІВ.PDF
26 листопада 2019 18:37
Лист про Статут.PDF
26 листопада 2019 18:37
Лист про оподаткування.PDF
26 листопада 2019 18:37
Лист про захист довкілля.PDF
26 листопада 2019 18:37
КПР нові Статутні.rar
26 листопада 2019 18:37
ЗАБЕЗПЕЧ ПРИМІЩЕННЯМ ЮДІНА.rar
26 листопада 2019 18:37
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
26 листопада 2019 18:37
Довідки ст. 17.PDF
26 листопада 2019 18:37
Довідка про працівників.PDF
26 листопада 2019 18:37
ДОВІДКА ПРО МТБ0001.PDF
26 листопада 2019 18:37
Довідка про авто.PDF
26 листопада 2019 18:37
гаран.лист мед. книги.PDF
26 листопада 2019 18:37
Відомості про учасника.PDF
26 листопада 2019 18:37
витяг з ЄДР 19.11.2019р..PDF
26 листопада 2019 18:37
анкета учасника.PDF
26 листопада 2019 18:37
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 2018.rar
26 листопада 2019 18:37
ISO 22000 2007 2019.pdf
26 листопада 2019 18:37
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 09:48
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:31
протокол директор.pdf
28 листопада 2019 18:31
приказ директор.pdf
28 листопада 2019 18:31
виписка єдрпоу.pdf
28 листопада 2019 18:31
склад.rar
28 листопада 2019 18:31
аналогічний договір.rar
28 листопада 2019 18:31
авто.rar
28 листопада 2019 18:31
IMG-fd509991b06bd2babef710d4a604e63b-V.jpg
28 листопада 2019 18:31
IMG-dde9a2bc91eda7f0e6ca72f7bd528871-V.jpg
28 листопада 2019 18:31
IMG-cc91114b5f3b5abfa1a5b67c5ef9cf6b-V.jpg
28 листопада 2019 18:31
IMG-b25d8218d602ef707c960b6693c79418-V.jpg
28 листопада 2019 18:31
технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 18:31
ст.17.pdf
28 листопада 2019 18:31
пропозиція.pdf
28 листопада 2019 18:31
проект договору.pdf
28 листопада 2019 18:31
персональні данні.pdf
28 листопада 2019 18:31
згода договір.pdf
28 листопада 2019 18:31
загальні відомості.pdf
28 листопада 2019 18:31
довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 18:31
довідка мтб.pdf
28 листопада 2019 18:31
довідка аналог.договір.pdf
28 листопада 2019 18:31
гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "МІКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 199 531,30
UAH
16 грудня 2019 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
199 531,30
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 23:09
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:31
Дод.угода №7 від 23.12.2020р..pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 13:55
Дод.угода №6 від 08.12.2020р..pdf зміни до договору
11 грудня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 14:34
Дод.угода №5 від 08.12.2020р..pdf зміни до договору
08 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 13:12
Дод.угода №4 від 27.05.2020р..pdf зміни до договору
27 травня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 15:03
Дод.угода №3 від 29.04.2020р..pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 12:46
Дод.угода №2 від 31.03.2020р..pdf зміни до договору
31 березня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 12:45
Додаток до Дод.уг. №1 від 14.01.2020р..pdf зміни до договору
16 січня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 15:45
Дод.угода №1 від 14.01.2020р..pdf зміни до договору
14 січня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:14
Договор харчування 03.01.2020р.pdf укладений
03 січня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна у п.4.1;5.1;6.2.5
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол тендерного комітету
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням фактичних видатків Замовника в результаті введення карантину зменшити суму Договору на 29 022,03 грн. (Двадцять дев’ять тисяч двадцять дві гривні 03 коп.) без ПДВ по КПК 0611020 та викласти пп. 3.1 розділу III Договору у наступній редакції :«3.1. Ціна цього Договору становить: 170509,27 грн. (Сто сімдесят тисяч п’ятсот дев’ять гривень 27 коп.), без ПДВ .У т.ч. по КПК 0611020 153709,27 грн. Без ПДВ р/р UA278201720344270002000024110 по КПК 0613140 16800,00 грн. Без ПДВ р/р UA338201720344240003000024110. Ціна за одиницю послуги вказана в Специфікації. Вартість надання послуги кожного дня однакова».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням фактичних видатків Замовника в результаті введення карантину Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 58 044,06 грн. (П’ятдесят вісім тисяч сорок чотири гривні 06 коп.) без ПДВ по КПК 0611020 та викласти пп. 3.1 розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору у наступній редакції : «3.1. Ціна цього Договору становить: 112 465,21 грн. (Сто дванадцять тисяч чотириста шістдесят п’ять гривень 21 коп.), без ПДВ .У т.ч. по КПК 0611020 95 665,21 грн. Без ПДВ р/р UA278201720344270002000024110 по КПК 0613140 16 800,00 грн. Без ПДВ р/р UA338201720344240003000024110. Ціна за одиницю послуги вказана в Специфікації. Вартість надання послуги кожного дня однакова.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з внесенням змін до кошторису, а саме перерозподілом коштів між КПКВК 0611020 Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами) та КПКВК 0613140 Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 676,65 грн. (Шістсот сімдесят шість гривень 65 коп.) без ПДВ у тому числі: по КПКВК 0611020 – збільшити суму на 16 123,35 грн. по КПКВК 0613140 – зменшити суму на 16 800,00 грн., та викласти пп. 3.1 розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору у наступній редакції : «3.1. Ціна цього Договору становить: 111 788,56 грн. (Сто одинадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 56 коп.), без ПДВ по КПК 0611020 111 788, 56 грн. Без ПДВ р/р UA278201720344270002000024110. Ціна за одиницю послуги вказана в Специфікації. Вартість надання послуги кожного дня однакова.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з внесенням змін до кошторису, згідно рішення сесії Павлоградської міської ради від 04.12.2020 р. № 28-2/VIII, зменшити загальну суму Договору на 18273,13 грн. (Вісімнадцять тисяч двісті сімдесят три гривні 13 коп.) без ПДВ та викласти пп. 3.1 розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору у наступній редакції : «3.1. Ціна цього Договору становить: 93 515,43 грн. (Дев’яносто три тисячі п’ятсот п’ятнадцять гривень 43 коп.), без ПДВ по КПК 0611020 93 515,43 грн. Без ПДВ р/р UA278201720344270002000024110. Ціна за одиницю послуги вказана в Специфікації. Вартість надання послуги кожного дня однакова.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з внесенням змін до кошторису, згідно рішення сесії Павлоградської міської ради від 04.12.2020 р. № 28-2/VIII, зменшити загальну суму Договору на 1074,89 грн. (Одна тисяча сімдесят чотири гривні 89 коп.) без ПДВ та викласти пп. 3.1 розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору у наступній редакції : «3.1. Ціна цього Договору становить: 92 440,54 грн. (Дев’яносто дві тисячі чотириста сорок гривень 54 коп.), без ПДВ по КПК 0611020 92 440,54 грн. Без ПДВ р/р UA278201720344270002000024110. Ціна за одиницю послуги вказана в Специфікації. Вартість надання послуги кожного дня однакова.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням фактичних видатків Замовника, зменшити загальну суму Договору на 6 425,77 грн. (Шість тисяч чотириста двадцять п’ять гривень 77 коп.) без ПДВ та викласти пп. 3.1 розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору у наступній редакції : «3.1. Ціна цього Договору становить : 86 014,77 грн. (Вісімдесят шість тисяч чотирнадцять гривень 77 коп.), без ПДВ по КПК 0611020 86 014,77 грн. Без ПДВ р/р UA278201720344270002000024110. Ціна за одиницю послуги вказана в Специфікації. Вартість надання послуги кожного дня однакова.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 014,77
UAH