Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
21 750,00 UAH
UA-2019-11-20-000122-a 39cec72991584f638b63b0a99f80c028
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Власенко Інна Володимирівна

380442070996 FinSolom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485464
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Власенко Інна Володимирівна
380442070996
FinSolom@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 11:05
Очікувана вартість: 21 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 218,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41 каб. 338
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 09:35
Оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формат документу
Дата подання: 21 листопада 2019 11:45
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:34
1. З метою уникнення помилок при заповнені специфікації, будь ласка, завантажте файл в форматі Word. 2. Згідно технічних вимог тендерної документації, білизна папіру не менше 167. Уточніть, будь ласка, сферу застосування папіру. Дякуємо.
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати усім технічним вимогам відповідно додатку №1.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:59
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати усім технічним вимогам відповідно додатку №1. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-000122-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Погорєлов Дмитро Павлович, Код ЄДРПОУ:2867208017
Дата подання: 26 листопада 2019 16:52
Оскарження визначення учасника - переможця
Згідно вимог тендерної документації Замовника, всі документи учасників повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF та містити розбірливі зображення.
Документи тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", яке визнано переможцем, надані у вигляді архіву, який не відкривається. Тому, не зрозуміло, яким чином Замовник обрав переможця, який завантажив нечитабельні документи. Вважаємо це порушенням умов проведення тендерної закупівлі, а визнання переможця - неправомірним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 09:47
У відповідь на Вашу вимогу-скаргу від 26.11.2019 № UA-2019-11-10-000122-a.b1 фінансове управління Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє , що документи ТОВ «Український папір» (яке визнано переможцем) надані в архівному файлі у форматі PDF.
У відповідь на Вашу вимогу-скаргу від 26.11.2019 № UA-2019-11-10-000122-a.b1

Документи

27 листопада 2019 09:42
лист.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 11 763,00
UAH з ПДВ
11 241,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Погорєлов Дмитро Павлович 12 300,00
UAH з ПДВ
11 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2019 16:09
Електронний підпис
24 листопада 2019 16:09
Документи.rar

Публічні документи

22 листопада 2019 10:40
Пропозиція.pdf
22 листопада 2019 10:40
Висновок СЕС папір.pdf
22 листопада 2019 10:40
Лист про право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП Погорєлов Дмитро Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 11 241,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 листопада 2019 16:01
Інформація.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
11 241,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 16:01
Інформація.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.PDF укладений
03 грудня 2019 14:04