Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
21 750,00 UAH
UA-2019-11-20-000122-a ● 39cec72991584f638b63b0a99f80c028
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485464 |
Вебсайт: | http://www.solor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 |
Контактна особа: |
Власенко Інна Володимирівна 380442070996 FinSolom@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 21 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41 каб. 338
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 09:35 |
Оголошення.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат документу
Дата подання: 21 листопада 2019 11:45
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:34
1. З метою уникнення помилок при заповнені специфікації, будь ласка, завантажте файл в форматі Word.
2. Згідно технічних вимог тендерної документації, білизна папіру не менше 167. Уточніть, будь ласка, сферу застосування папіру. Дякуємо.
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати усім технічним вимогам відповідно додатку №1.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:59
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати усім технічним вимогам відповідно додатку №1. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-000122-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Погорєлов Дмитро Павлович, Код ЄДРПОУ:2867208017
Дата подання: 26 листопада 2019 16:52
Оскарження визначення учасника - переможця
Згідно вимог тендерної документації Замовника, всі документи учасників повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF та містити розбірливі зображення.
Документи тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", яке визнано переможцем, надані у вигляді архіву, який не відкривається. Тому, не зрозуміло, яким чином Замовник обрав переможця, який завантажив нечитабельні документи. Вважаємо це порушенням умов проведення тендерної закупівлі, а визнання переможця - неправомірним.
Розгорнути
Згорнути
Документи тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", яке визнано переможцем, надані у вигляді архіву, який не відкривається. Тому, не зрозуміло, яким чином Замовник обрав переможця, який завантажив нечитабельні документи. Вважаємо це порушенням умов проведення тендерної закупівлі, а визнання переможця - неправомірним.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 09:47
У відповідь на Вашу вимогу-скаргу від 26.11.2019 № UA-2019-11-10-000122-a.b1 фінансове управління Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє , що документи ТОВ «Український папір» (яке визнано переможцем) надані в архівному файлі у форматі PDF.
У відповідь на Вашу вимогу-скаргу від 26.11.2019 № UA-2019-11-10-000122-a.b1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
11 241,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 16:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.PDF | укладений |
03 грудня 2019 14:04
|