Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50)
Очікувана вартість
324 500,00 UAH
UA-2019-11-19-003427-b c186d70fa95545f4ab3fe297b5c47878
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лященко Людмила Іванівна

+380484494219 lymanska_silrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛИМАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТАТАРБУНАРСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04379404
Місцезнаходження: 68141, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, село Лиман, вулиця Героїв України, будинок 47 А
Контактна особа: Лященко Людмила Іванівна
+380484494219
lymanska_silrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 23:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:56
Очікувана вартість: 324 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89500 кг
Пелета соняшникова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68141, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, установи Лиманської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
8000 кг
Вугілля марки АО (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68141, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, установи Лиманської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 00:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 00:02
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).pdf
20 листопада 2019 00:02
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf
20 листопада 2019 00:02
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx
20 листопада 2019 00:02
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf
20 листопада 2019 00:02
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
19 листопада 2019 23:57
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 листопада 2019 10:21
Дата відповіді: 23 листопада 2019 00:12
Постачальник повинен мати власні та/або орендовані ваги на території_____________________________району, які будуть використовуватися для контрольногозважування Товару. Дана вимога Договору є дискримінаційною. Просимо виключити.
Відповідь: Тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить дискримінаційних вимог.
Документи у ДОКС
Дата подання: 20 листопада 2019 15:14
Дата відповіді: 23 листопада 2019 00:08
Просимо викласти документи тендерноъ документації у форматі придатному для копіюванння, так як ТД містить форми документів. Дякуємо.
Відповідь: Повідомляємо, що тендерна документація викладена у форматі "pdf" (Portable Document Format (PDF) — відкритий формат файлу, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді. Portable Document Format (PDF) - міжнародний стандарт, номер ISO 32000-1:2008. Детальніше за посиланням - https://uk.wikipedia.org/wiki/PDF) та є вільною для завантаження, перегляду та друку, а тому будь-хто має змогу вільно її передруковувати та поширювати. Причому, слід зауважити, що Закон України “Про публічні закупівлі”, чітких вимог до формату файлів тендерної документації не встановлює. А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо додатків до
тендерної документації , пояснюємо, що її умовами не передбачено заповнення чи надання Додатку №1 та №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасників процедури закупівлі, оскільки вони не містять форм для заповнення, а містять лише вимоги надати ті чи інші необхідні документи та / або довідки чи гарантійні листи у довільній формі за підписом і печаткою учасника процедури закупівлі.
Умовами тендерної документації не передбачено редагування додатку №4 та №5 тендерної документації, а лише заповнення передбачених полів даними формами (зокрема роздрукована форма завіряється підписом та печаткою учасника, зазначається П.І.Б. підписанта та його посада, сканується та завантажується учасником у систему ProZorro через будь-який авторизований електронний майданчик). Внесення в дані форми змін, у т. ч. щодо їх умов, вимог, пунктів та граф, недопустимо, про що до речі зазначено у самих формах.
Файл (Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx), який потребує редагування викладений у форматі "docx".
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 листопада 2019 15:35
Дата відповіді: 23 листопада 2019 00:12
Шановний Замовнику, вимога, що довідка від переможця повина бути видана не раніше дати оголошення про проведення даних торгів є дискримінаційноюю вимогою, так як Довідка МВС (про відстуність судимости) видається на запит особи у відношені якої видається така довідка та діє протягом 30 днів. Крім того, відповідно порядку видачі даних довідок, строк виготовлення в органах МВС складає 30 календарних днів. Просимо виключити дану вимогу та замінити її
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить дискримінаційних вимог.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-19-003427-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 16 грудня 2019 14:15
Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
СКАРГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником - Лиманською Сільською Радою Татарбунарського Району Одеської Області було проведено відкриті торги Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-19-003427-b, на закупівлю: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3, Тверде паливо (пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50))" Аукціон за даною закупівлею відбувся 05.12.2019 року. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли чотири учасника: 1. ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД»; 2. ФОП «НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ»; 3. ПрАТ «ВО «ОБПАЛИВО»; 4. ФОП БОРТЕЦЬКА ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА. Ціна учасника ТОВ «НТК –ТРЕЙД ЛТД» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник, Протоколом без номера від 06.12.2019 року, відхилив тендерну пропозицію даного учасника з порушенням вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Статтею 3 Закону передбачено, що одним з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав. 1. Замовником було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» у зв’язку з тим, що по- перше, Учасник не виконав вимогу пп. 2) пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: учасником процедури закупівлі надано протокол установчих зборів учасників ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" №1 від “10” квітня 2017 р. (детальніше слід дивитись файл – “3. Протокол установочних зборів Учасників.pdf”) про призначення директором Осиповича Павла Георгійовича, але не зважаючи на вищезазначені вимоги тендерної документації, наказ про призначення директором Осиповича Павла Георгійовича у складі тендерної пропозиції учасника — не надано - чим порушено умови пп. 2) “Для юридичних осіб — учасників процедури закупівлі” п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з п.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника, зокрема: 1). Копію або оригінал протоколу (або виписки/витягу з протоколу або рішення засновника) засновників / загальних зборів учасників юридичної особи про призначення директора / керівника або уповноваженої особи; 2). Копію або оригінал наказу (або розпорядження) про призначення директора / керівника або уповноваженої особи; 3). Копію чи оригінал статуту або оригінал довіреності чи оригінал доручення, які дають право відповідній посадовій/уповноваженій особі учасника процедури закупівлі на підписання документів. (Примітка: у разі якщо учасник процедури закупівлі діє на підставі модельного статуту, то в такому разі він надає лист- пояснення у довільній формі замість статуту). 4). Довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про підтвердження повноважень директора / керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його тендерної пропозиції та яка підтверджує, що керівник (директор, генеральний директор та ін.) має право підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надані наступні документи: 1. Копія Протоколу загальних зборів № 2 Учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 01 липня 2019 року ( Файл «3.2. Протокол загальних зборів 2»), за змістом якого вбачається, що Доровська Христина Володимирівна призначена директором ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». 2. Оригінал Наказу № 2 від 04 липня 2019 року ( файл «7. Наказ про призначення директора»), відповідно змісту якого, Доровська Христина Володимирівна вступає на посаду Директора ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» з 04 липня 2019 року. 3. Оригінал та копія Модельного статуту (файл «2. Модельний статут») 4. Довідку вих. №26-11/02-19 від 26.11.2019 року (файл «1. Довідка про модельний статут») з поясненням, що ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» діє на підставі модельного статуту та посиланням на Протокол загальних зборів яким затверджено, що Товариство здійснює діяльність на підставі модельного статуту. 5. Оригінал та копію Протоколу № 1 установчих зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 10 квітня 2017 року ( файл «3. Протокол установочних зборів Учасників»), яким підтверджується, що ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» використовує у своїй діяльності Модельний статут. 6. Довідку № 26-11/08-19 від 26.11.2019 року (файл «8. Довідка щодо підпису документів») про підтвердження повноважень директора Доровської Х.В. на право підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі. 7. Довідку вих. № 26-11/09-19 від 26.11.2019 року. (файл «9. Довідка про відсутність довіреності») яка підтверджує повноваження директора- Доровської Х.В. на здійснення дій від імені Товариства без довіреності, доручення, тощо. За змістом кожного документу, який надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» вбачається, що директором ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» станом на дату подання тендерної пропозиції є Доровська Христина Володимирівна. Вищевикладене підтверджує, що ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» у повному обсязі виконало вимоги пп. 2) пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: надало документи для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». Отже, тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації у повному обсязі. Натомість, тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та в обґрунтування зазначено недостовірну інформацію. З невідомих причин, Замовник ігнорує подані ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» документи. Твердження тендерного комітету Замовника про те, що тендерна пропозиція ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не відповідає умовам тендерної документації – є безпідставним, необґрунтованим та таким що порушує принципи публічних закупівель та права учасника - ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». 2. Замовником було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» у зв’язку з тим, що, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надає документ, що підтверджує відсутність підстав визначених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до умов п. 1 Розділу І Додатку №2 до тендерної документації, Учасник на підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону (окрім її пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі. Згідно з п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, За власним бажанням, учасник процедури закупівлі, може надати окрім обов’язкових ще й додаткові документи та інформацію, які на його думку підтверджують/засвідчують його відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що встановлені Законом та даною тендерною документацією. У складі ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», на виконання вимог тендерної документації та вимог Закону надано: 1. Довідку № 26-11/16-19 від 26.11.2019 року ( файл «16. Довідка ст.17») щодо відсутності підстав визначених ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» з поясненнями по пунктах ст. 17 Закону. ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» керуючись чинним законодавством України, з метою підтвердження відсутність підстав для відмови в участі процедури закупівлі (ст. 17 Закону) надало довідку у довільній формі чим виконало вимоги тендерної документації. Відповідно до п.3 ч. 3 ст.17 Закону, Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 цього Закону. Закон містить положення, що забороняють Замовнику вимагати від учасників документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, але не містить положення про заборону чи обмеження учасників надавати інформацію/документи про підтвердження відсутності таких підстав у учасника. Крім того, невідомо, яким чином надання додаткової інформації впливає на змість тендерної пропозиції учасника та нівелює потенціал учасника. Відповідно до ч. 1 ст. 30, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: -не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; -не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: -відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; -не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене у Замовника не було законного права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», так як тендерна пропозиція Скаржника у повному обсязі відповідає вимогам Закону та умовам тендерної документації. В супереч вимог чинного Закону, Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та приймає рішення про визначення переможцем ФОП «НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ». ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не погоджується з такими рішеннями та вважає дії замовника протиправними. Дії Замовника щодо акцептування учасника через неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі і претендує на визнання його тендерної пропозиції найкращою та на укладення Договору з Замовником у майбутньому. Зазначаємо, що Скаржник є учасником вугільного ринку та має досвід з постачання вугільної продукції. Підсумовуючи вищевикладене, рішеннями Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та рішення про визначення переможцем ФОП «НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету на 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 19.12.2019 №18917.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 15:24

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 14:15
Скарга

Документи Органу Оскарження

19 грудня 2019 15:24
Рішення від 19.12.2019 №18917.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-11-000019 ● 79e93c7564894279a398d8e516e2c8bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2019 Одеса № 435

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.12.2019


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 435
Витяг
з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення

4. UA-2019-11-19-003427-b 19.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-12 11:07:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:201509110000-3 Тверде паливо (Пелета соняшникова, вугілля марки АО (25-50)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-19-003427-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» відповідно до підпункту 1 пункту 1 протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 б/н, у той час як учасником ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпунктів 1-4 частини
«Для юридичних осіб – учасників закупівлі» пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) надано наступні документи:
- протокол загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 01.07.2019 № 2, відповідно до якого Осиповича Павла Георгійовича звільнено з посади Директора ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та призначено на вказану посаду Доровську Христину Володимирівну;
- наказ від 04.07.2019 № 2 щодо вступу на посаду Директора ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» Доровської Христини Володимирівни;
- довідку від 26.11.2019 № 26-11/09-19 про відсутність довіреності (доручення);
- довідку від 26.11.2019 № 26-11/02-19 про здійснення діяльності
ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» на підставі модельного статуту;
- довідку від 26.11.2019 № 26-11/08-19 відповідно до якої підтверджено повноваження Директора ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» Доровської Христини Володимирівни щодо підпису договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, тендерної пропозиції та завірення копій документів, що надані у складі тендерної пропозиції, представляти інтереси ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» тощо;
Також учасником ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» додатково надано модельний статут та протокол загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 10.04.2017 № 1 щодо обрання модельного статуту, положення про виконавчий орган ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», затверджене протоколом загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 13.04.2017 № 1/1, протокол загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 13.04.2017 № 1/1, виписку та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» відповідно до підпункту 2 пункту 1 протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 б/н, у той час як відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ ТД за власним бажанням учасник процедури закупівлі може надати окрім обов’язкових ще й додаткові документи та інформацію, які на його думку підтверджують/засвідчують його відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» та даною ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 09:43:09

ПОЯСНЕННЯ - відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону

Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону.
За результатами даного розгляду тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги "ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-11-19-003427-b ● c186d70fa95545f4ab3fe297b5c47878], затвердженої рішенням тендерного комітету від «12» листопада 2019 року (надалі - тендерна документація або ТД), оскільки:
1). Відповідно до умов пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію або оригінал протоколу (або виписки/витягу з протоколу або рішення засновника) засновників / загальних зборів учасників юридичної особи про призначення директора та наказ про призначення директора
Натомість учасником процедури закупівлі надано протокол установчих зборів учасників ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" №1 від “10” квітня 2017 р. (детальніше слід дивитись файл – “3. Протокол установочних зборів Учасників.pdf”) про призначення директором Осиповича Павла Георгійовича, але не зважаючи на вищезазначені вимоги тендерної документації, наказ про призначення директором Осиповича Павла Георгійовича у складі тендерної пропозиції учасника — не надано
- чим порушено умови пп. 2) “Для юридичних осіб — учасників процедури закупівлі” п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації;
2). Відповідно до вимог ч. 3 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та згідно умов п. 1 Розділу І Додатку №2 до ТД, Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 цього Закону, про що Замовником було зазначено, а також встановлено умову, що така інформація не подається учасниками у складі їх тендерної пропозиції.
Натомість учасником процедури закупівлі не зважаючи на вищезазначені вимоги надано у складі його тендерної пропозиції документ за вих. № 26-11/16-19 від 26.112019 р. (детальніше слід дивитись файл – “16. Довідка ст.17.pdf”), що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”
- чим порушено умови п. 1 Розділу І Додатку №2 тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-17 17:46:46

Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2019 Одеса № 444

Про зупинення рішення про
початок моніторингу

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-11-19-003427-b.c1 в електронній системі закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-19-003427-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 19 листопада 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 11.12.2019 № 435 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-17 19:10:39

Повідомлення про визнання торгів такими, що не відбулися

Повідомляємо, що відкриті торги "ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-11-19-003427-b ● c186d70fa95545f4ab3fe297b5c47878] визнано такими, що не відбулися, відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв'язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі даних товарів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок Південного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2019 (UA-M-2019-12-11-000019 ● 79e93c7564894279a398d8e516e2c8bc), повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення встановленого порушення та відповідні рішення тендерного комітету по ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та ФОП «Нікітенко Дмитро Володимирович» наразі не є дійсними, оскільки їх скасовано на підставі рішення тендерного комітету про визнання відкритих торгів такими, що не відбулися. Інформація про відміну торгів оприлюднена 17 грудня 2019 та вільна до перегляду за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-19-003427-b . На підставі вищевикладених фактів, просимо Південний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-12-21 17:33:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-12-23 10:44:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 277 805,00
UAH з ПДВ
229 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 314 750,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 324 080,00
UAH з ПДВ
314 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОРТЕЦЬКА ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА 324 500,00
UAH з ПДВ
324 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 19:33
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:19
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:15
16. Довідка ст.17.pdf
04 грудня 2019 13:15
14. Проект договору.pdf
04 грудня 2019 13:15
13.Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 13:15
11. Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 13:15
6.2. Витяг з ЄДР.pdf
04 грудня 2019 13:15
6.1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2019 13:15
2. Модельний статут.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 15:39
7_Dovidka_МВС_19338407840140688318.pdf
04 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
04 грудня 2019 12:33
5-2 Витяг РПЄП.pdf
04 грудня 2019 12:33
5-1 Довідка з банку.pdf
04 грудня 2019 12:33
4-3 Витяг ЄДР.pdf
04 грудня 2019 12:33
4-1 Копія паспорту.pdf
04 грудня 2019 12:33
1 Технічна частина.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 16:27
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:26
виписка з протоколу 21.pdf
04 грудня 2019 16:26
виписка з протоколу 11.pdf
04 грудня 2019 16:19
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:18
тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 16:18
протоколи 01 и 1.pdf
04 грудня 2019 16:18
Протокол 21.pdf
04 грудня 2019 16:18
оригинал протокол 11.pdf
04 грудня 2019 16:18
Оригинал протокол 2-13.pdf
04 грудня 2019 16:18
Оригинал протокол 2.pdf
04 грудня 2019 16:18
Оригинал протокол 1-16.pdf
04 грудня 2019 16:18
Наказ про призначення.pdf
04 грудня 2019 16:18
лист згода.pdf
04 грудня 2019 16:18
19.статут.pdf
04 грудня 2019 16:18
12 видаткова накладна.pdf
04 грудня 2019 16:17
довідка підпис.pdf
04 грудня 2019 16:17
15.проект договору.pdf
04 грудня 2019 16:17
5.Копія сер генет АО 25-50.pdf
04 грудня 2019 16:17
3.гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ФОП "НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ФОП БОРТЕЦЬКА ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 229 900,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 21:41
ФОП "НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3303012097
Переможець 230 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 21:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 21:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3303012097
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 грудня 2019 19:08
Коментар щодо відміни: Відкриті торги "ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-11-19-003427-b ● c186d70fa95545f4ab3fe297b5c47878] визнано такими, що не відбулися, відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв'язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі даних товарів.