Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛИМАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТАТАРБУНАРСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04379404 |
Місцезнаходження: | 68141, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, село Лиман, вулиця Героїв України, будинок 47 А |
Контактна особа: |
Лященко Людмила Іванівна +380484494219 lymanska_silrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 23:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 324 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 245,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 00:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 00:02 |
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).pdf | |
20 листопада 2019 00:02 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf | |
20 листопада 2019 00:02 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx | |
20 листопада 2019 00:02 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf | |
20 листопада 2019 00:02 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf | |
19 листопада 2019 23:57 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо додатків до
тендерної документації , пояснюємо, що її умовами не передбачено заповнення чи надання Додатку №1 та №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасників процедури закупівлі, оскільки вони не містять форм для заповнення, а містять лише вимоги надати ті чи інші необхідні документи та / або довідки чи гарантійні листи у довільній формі за підписом і печаткою учасника процедури закупівлі.
Умовами тендерної документації не передбачено редагування додатку №4 та №5 тендерної документації, а лише заповнення передбачених полів даними формами (зокрема роздрукована форма завіряється підписом та печаткою учасника, зазначається П.І.Б. підписанта та його посада, сканується та завантажується учасником у систему ProZorro через будь-який авторизований електронний майданчик). Внесення в дані форми змін, у т. ч. щодо їх умов, вимог, пунктів та граф, недопустимо, про що до речі зазначено у самих формах.
Файл (Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx), який потребує редагування викладений у форматі "docx".
Скарги до процедури
Дата подання: 16 грудня 2019 14:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-11-000019 ● 79e93c7564894279a398d8e516e2c8bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2019 Одеса № 435
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.12.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 435
Витяг
з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-11-19-003427-b 19.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-12 11:07:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:201509110000-3 Тверде паливо (Пелета соняшникова, вугілля марки АО (25-50)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-19-003427-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» відповідно до підпункту 1 пункту 1 протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 б/н, у той час як учасником ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпунктів 1-4 частини
«Для юридичних осіб – учасників закупівлі» пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) надано наступні документи:
- протокол загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 01.07.2019 № 2, відповідно до якого Осиповича Павла Георгійовича звільнено з посади Директора ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та призначено на вказану посаду Доровську Христину Володимирівну;
- наказ від 04.07.2019 № 2 щодо вступу на посаду Директора ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» Доровської Христини Володимирівни;
- довідку від 26.11.2019 № 26-11/09-19 про відсутність довіреності (доручення);
- довідку від 26.11.2019 № 26-11/02-19 про здійснення діяльності
ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» на підставі модельного статуту;
- довідку від 26.11.2019 № 26-11/08-19 відповідно до якої підтверджено повноваження Директора ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» Доровської Христини Володимирівни щодо підпису договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, тендерної пропозиції та завірення копій документів, що надані у складі тендерної пропозиції, представляти інтереси ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» тощо;
Також учасником ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» додатково надано модельний статут та протокол загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 10.04.2017 № 1 щодо обрання модельного статуту, положення про виконавчий орган ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», затверджене протоколом загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 13.04.2017 № 1/1, протокол загальних зборів учасників ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 13.04.2017 № 1/1, виписку та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» відповідно до підпункту 2 пункту 1 протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 б/н, у той час як відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ ТД за власним бажанням учасник процедури закупівлі може надати окрім обов’язкових ще й додаткові документи та інформацію, які на його думку підтверджують/засвідчують його відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» та даною ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-16 09:43:09
ПОЯСНЕННЯ - відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону
Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону.
За результатами даного розгляду тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги "ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-11-19-003427-b ● c186d70fa95545f4ab3fe297b5c47878], затвердженої рішенням тендерного комітету від «12» листопада 2019 року (надалі - тендерна документація або ТД), оскільки:
1). Відповідно до умов пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію або оригінал протоколу (або виписки/витягу з протоколу або рішення засновника) засновників / загальних зборів учасників юридичної особи про призначення директора та наказ про призначення директора
Натомість учасником процедури закупівлі надано протокол установчих зборів учасників ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" №1 від “10” квітня 2017 р. (детальніше слід дивитись файл – “3. Протокол установочних зборів Учасників.pdf”) про призначення директором Осиповича Павла Георгійовича, але не зважаючи на вищезазначені вимоги тендерної документації, наказ про призначення директором Осиповича Павла Георгійовича у складі тендерної пропозиції учасника — не надано
- чим порушено умови пп. 2) “Для юридичних осіб — учасників процедури закупівлі” п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації;
2). Відповідно до вимог ч. 3 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та згідно умов п. 1 Розділу І Додатку №2 до ТД, Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 цього Закону, про що Замовником було зазначено, а також встановлено умову, що така інформація не подається учасниками у складі їх тендерної пропозиції.
Натомість учасником процедури закупівлі не зважаючи на вищезазначені вимоги надано у складі його тендерної пропозиції документ за вих. № 26-11/16-19 від 26.112019 р. (детальніше слід дивитись файл – “16. Довідка ст.17.pdf”), що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”
- чим порушено умови п. 1 Розділу І Додатку №2 тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-17 17:46:46
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2019 Одеса № 444
Про зупинення рішення про
початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-11-19-003427-b.c1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-19-003427-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 19 листопада 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 11.12.2019 № 435 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-17 19:10:39
Повідомлення про визнання торгів такими, що не відбулися
Повідомляємо, що відкриті торги "ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-11-19-003427-b ● c186d70fa95545f4ab3fe297b5c47878] визнано такими, що не відбулися, відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв'язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі даних товарів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Південного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2019 (UA-M-2019-12-11-000019 ● 79e93c7564894279a398d8e516e2c8bc), повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення встановленого порушення та відповідні рішення тендерного комітету по ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та ФОП «Нікітенко Дмитро Володимирович» наразі не є дійсними, оскільки їх скасовано на підставі рішення тендерного комітету про визнання відкритих торгів такими, що не відбулися. Інформація про відміну торгів оприлюднена 17 грудня 2019 та вільна до перегляду за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-19-003427-b . На підставі вищевикладених фактів, просимо Південний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
2019-12-21 17:33:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-12-23 10:44:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" |
277 805,00
UAH з ПДВ
|
229 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
314 750,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" |
324 080,00
UAH з ПДВ
|
314 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БОРТЕЦЬКА ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА |
324 500,00
UAH з ПДВ
|
324 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" #41280662 |
Відхилено |
229 900,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 21:41
|
ФОП "НІКІТЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3303012097 |
Переможець |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 21:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 грудня 2019 19:08 |
Коментар щодо відміни: | Відкриті торги "ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (пелета соняшникова та вугілля марки АО (25-50))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-11-19-003427-b ● c186d70fa95545f4ab3fe297b5c47878] визнано такими, що не відбулися, відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв'язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі даних товарів. |
17 грудня 2019 19:07
|
Протокол_відміна_(Пелети та вугілля)_17-12-2019.pdf |