Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”))
Очікувана вартість
133 500,00 UAH
UA-2019-11-19-003294-b ● 3bc324ee7f5e441fb38a262adce48731
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108777 |
Вебсайт: | http://su.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23 |
Контактна особа: |
Руслан Гришко +380542667127 umz.sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 15:16 |
Очікувана вартість: | 133 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Лебединська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 18:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 18:49 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 20 листопада 2019 16:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У технічних (якісних) вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 2 до Оголошення) чітко зазначені характеристики товару, який заплановано до закупівлі, у тому числі зазначені конкретні торгові марки без еквіваленту, що допускається у допорогових закупівлях. Тому, пропозиції учасники мають надавати відповідно до вимог закупівлі.
Пунктом 2 вказаних технічних (якісних) вимог до товару передбачено, що учасник визначає ціни на товари (із зазначенням конкретної торговельної марки, найменування, маркування і т.п.), які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.
До участі у закупівлі допускаються усі часники, як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці, незалежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні. Пропозиції учасників будуть розглядатися як остаточні та повинні включати усі податки і збори або інші обов'язкові платежі, які учасники мають включити до вартості предмету закупівлі відповідно до законодавства.
Пунктом 2 вказаних технічних (якісних) вимог до товару передбачено, що учасник визначає ціни на товари (із зазначенням конкретної торговельної марки, найменування, маркування і т.п.), які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.
До участі у закупівлі допускаються усі часники, як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці, незалежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні. Пропозиції учасників будуть розглядатися як остаточні та повинні включати усі податки і збори або інші обов'язкові платежі, які учасники мають включити до вартості предмету закупівлі відповідно до законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-003294-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна, Код ЄДРПОУ:3268721006
Дата подання: 02 грудня 2019 12:35
Оскарження рішення про відхилення пропозиції ФОП Пух К.Ю.
Шановний Замовнику. Висловлюємо Вам свою незгоду з Вашим рішенням про нашу дискваліфікацію на підставі наведених в протоколі пояснень. Згідно оголошення про проведення допорогової закупівлі, пункт 5. Відхилення пропозиції: "У разі, якщо учасник запропонував товар гірший за технічними характеристиками ніж вимагається Замовником або за вартістю вищою ніж зазначено в оголошенні на момент проведення оцінки Замовник має право дискваліфікувати учасника." Наша пропозиція відповідає повністю Технічні (якісні) вимоги до товару (Додаток № 2), а запропонований корпус Logicpower 6103-400w має кращі технічні характеристики ніж Vinga CS108B. Просимо Вас відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 13:51
Технічними (якісними) вимогами до товару (Додаток № 2 Оголошення), що є предметом закупівлі, передбачено корпус Vinga CS108B; Miditower, ATX, Micro - ATX, Mini - ITX, з блоком живлення, 400 Вт, 2xAudio, 2xUSB 2.0, однак Вами був запропонований корпус Logicpower 6103-400w; Miditower, ATX, Micro - ATX, Mini - ITX, з блоком живлення, 400 Вт, 2xAudio, 2xUSB 2.0, торговельна марка якого відрізняється від тієї, що зазначена у Технічних (якісних) вимогах до товару.Таким чином, запропонований Вами у складі пропозиції корпус не є гіршим чи кращим, а він є іншим, тобто таким, що не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-19-003294-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна, Код ЄДРПОУ:3268721006
Дата подання: 03 грудня 2019 12:52
Оскарження рішення про відхилення пропозиції ФОП Пух К.Ю.
Шановний замовнику. Я так розумію, що відповідь на попередню вимогу Ви надасте за 2хв до закінчення подання вимог/оскаржень. Тому я продовжу. Документи для закупівля готувались згідно вимог оголошення про проведення допорогової закупівлі. Наша пропозиція відповідає повністю всім вимогам. Дискваліфікація нашої пропозиції є необґрунтованою. Згідно Вашого оголошення пункт 5 Відхилення пропозиції: У разі, якщо учасник запропонував товар гірший за технічними характеристиками ніж вимагається Замовником, і немає жодного пункту, що пропозиція відхиляється якщо пропонується кращій товар. Основним критерієм оцінки закупівель через систему ProZorro є ціна, і метою цих закупівель є економія бюджетних коштів. Чи не так? Просимо Вас відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та оголосити нас переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 13:51
Технічними (якісними) вимогами до товару (Додаток № 2 Оголошення), що є предметом закупівлі, передбачено корпус Vinga CS108B; Miditower, ATX, Micro - ATX, Mini - ITX, з блоком живлення, 400 Вт, 2xAudio, 2xUSB 2.0, однак Вами був запропонований корпус Logicpower 6103-400w; Miditower, ATX, Micro - ATX, Mini - ITX, з блоком живлення, 400 Вт, 2xAudio, 2xUSB 2.0, торговельна марка якого відрізняється від тієї, що зазначена у Технічних (якісних) вимогах до товару.Таким чином, запропонований Вами у складі пропозиції корпус не є гіршим чи кращим, а він є іншим, тобто таким, що не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна |
126 300,00
UAH з ПДВ
|
126 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
130 005,00
UAH з ПДВ
|
130 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна #3268721006 |
Відхилено |
126 300,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 13:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Переможець |
130 005,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 16:39
|
Договір від 09.12.2019 № 1133 ТОВ Тірекс Юкрейн.pdf | укладений |
09 грудня 2019 16:39
|