Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку- 2 Лоти
Очікувана вартість
169 700,00 UAH
UA-2019-11-19-003152-b 9016142339bd4c6d84f6b76735d022b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Книш

+380972216347 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Михайло Книш
+380972216347
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 17:33
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 17:33
Очікувана вартість: 169 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

26 листопада 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 11:37
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р в новій редакції.xlsx
26 листопада 2019 11:37
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р (було- стало).xlsx
19 листопада 2019 17:33
в-53 ТД (1,2,3,4,6).doc
19 листопада 2019 17:33
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р.xlsx
26 листопада 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 11:37
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р в новій редакції.xlsx
26 листопада 2019 11:37
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р (було- стало).xlsx
19 листопада 2019 17:33
в-53 ТД (1,2,3,4,6).doc
19 листопада 2019 17:33
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-003152-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство Кадр, Код ЄДРПОУ:23271204
Дата подання: 07 грудня 2019 14:44
Перевірка легальності ввезення запропонованого товару
З метою боротьби зі зростанням т.зв. "сірого" товару на ринку України, приватне підприємство "Кадр", як авторизований партнер Xerox, звертається до Замовника з проханням перевірити та просити учасників закупівлі № UA-2019-11-19-003152-b надати інформацію від представництва Xerox або офіційного дистриб'ютора в Україні, що товар, який пропонується учасниками завезено офіційно зі сплатою усіх податків та зборів. Цінові пропозиції учасників закупівлі ставлять під сумнів легальність ввезення товару на митну територію України, оскільки ціна суттєво нижча від ринкової вартості.
Мусимо звернути увагу, що на товар, який завезено неофіційно не розповсюджуються гарантійні зобов'язання виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 11:45
Вимога тедерної документації п3. Довідка в довільній формі про гарантії надання сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар при поставці. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)
Номер вимоги: UA-2019-11-19-003152-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство Кадр, Код ЄДРПОУ:23271204
Дата подання: 07 грудня 2019 14:44
Перевірка легальності ввезення запропонованого товару
З метою боротьби зі зростанням т.зв. "сірого" товару на ринку України, приватне підприємство "Кадр", як авторизований партнер Xerox, звертається до Замовника з проханням перевірити та просити учасників закупівлі № UA-2019-11-19-003152-b надати інформацію від представництва Xerox або офіційного дистриб'ютора в Україні, що товар, який пропонується учасниками завезено офіційно зі сплатою усіх податків та зборів. Цінові пропозиції учасників закупівлі ставлять під сумнів легальність ввезення товару на митну територію України, оскільки ціна суттєво нижча від ринкової вартості.
Мусимо звернути увагу, що на товар, який завезено неофіційно не розповсюджуються гарантійні зобов'язання виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 16:55
3. Довідка в довільній формі про гарантії надання сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар при поставці. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 520,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 грудня 2019 12:27
Закінчення: 06 грудня 2019 13:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 шт
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку- 2 Лоти
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, М.Пустомити , Грушевського,7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:02
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.2. Тендерної документації Учасник має право подати еквівалент товару запропонованого замовником у Додатку 4 та 5 цієї тендерної документації. п. Тендерної документації 3. У разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником, учасник подає порівняльну таблицю із зазначенням характеристик запропонованого учасником еквіваленту товару із товаром, що визначений Замовником в Додатку 4 та 5 цієї тендерної документації. Також при заповненні цінової пропозиції (Додаток 5) у колонці «Примітки» навпроти запропонованого еквіваленту ставиться помітка - «Еквівалент» Додаток 5 тендерної документації. Також зазначаємо , що пропозиція учасника є остаточною і оцінюється системою, зменшення ціни на суму ПДВ можна обговорити при підписанні договору

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА" 129 974,00
UAH з ПДВ
128 439,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Форвард прінт 109 035,60
UAH з ПДВ
107 515,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 148 796,00
UAH з ПДВ
109 035,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 149 635,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Кадр 143 448,00
UAH з ПДВ
143 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 13:30
Електронний підпис
15 грудня 2019 13:24
Додат.5 Лот1 оновлений.xlsx
15 грудня 2019 13:07
не внесено до ЄДР.pdf
15 грудня 2019 13:02
довідка.docx
15 грудня 2019 13:02
img287.pdf
04 грудня 2019 13:32
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:31
додаток 4 лот2.pdf
04 грудня 2019 13:30
додаток 4.pdf
04 грудня 2019 13:27
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:25
тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 13:25
Додат.5 Лот1.xlsx
04 грудня 2019 13:25
умови договору.pdf
04 грудня 2019 13:25
ст17.pdf
04 грудня 2019 13:25
ст 50.pdf
04 грудня 2019 13:25
сертифікат.pdf
04 грудня 2019 13:25
паспорт.pdf
04 грудня 2019 13:25
оплата.pdf
04 грудня 2019 13:25
обробка даних.pdf
04 грудня 2019 13:25
лист-гарантія.pdf
04 грудня 2019 13:25
інсталяція.pdf
04 грудня 2019 13:25
ін.pdf
04 грудня 2019 13:25
захист довкілля.pdf
04 грудня 2019 13:25
доставка.pdf
04 грудня 2019 13:25
доставка частинами.pdf
04 грудня 2019 13:25
додаток 4.pdf
04 грудня 2019 13:25
гмо.pdf
04 грудня 2019 13:25
витяг.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:34
лот1.rar

Публічні документи

05 грудня 2019 17:32
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:31
Гарантійний лист1 .pdf
05 грудня 2019 17:31
Уставні_завірені.zip
05 грудня 2019 17:31
302br_01ra_lr паспорт.pdf
05 грудня 2019 17:31
договір.pdf
05 грудня 2019 17:31
mfu.pdf
05 грудня 2019 17:31
Гарантійний лист 2.pdf
05 грудня 2019 17:31
Гарантійний лист ст.17.pdf
05 грудня 2019 17:31
Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2019 17:31
Накладна.pdf
05 грудня 2019 17:31
Довідка.pdf
05 грудня 2019 17:31
Істотні умови .pdf
05 грудня 2019 17:31
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 грудня 2019 17:31
Досвід.pdf
05 грудня 2019 17:31
Договір П10-19.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 15:35
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:22
DoC - G3411, 3415 - RTTE.PDF
04 грудня 2019 15:22
ЦП_1.PDF
04 грудня 2019 15:22
ТХ.PDF
04 грудня 2019 15:22
Проект договору.PDF
04 грудня 2019 15:22
Довідка погодж. з тх.PDF
04 грудня 2019 15:22
Довідка відповідність.PDF
04 грудня 2019 15:22
Гарантійний лист.PDF
04 грудня 2019 15:22
Гарантійний лист_4.PDF
04 грудня 2019 15:22
Гарантійний лист_3.PDF
04 грудня 2019 15:22
Гарантійний лист_2.PDF
04 грудня 2019 15:22
Довідка про санкції.PDF
04 грудня 2019 15:22
Аналог. договори.PDF
04 грудня 2019 15:22
Паспорт Горун О.П.PDF
04 грудня 2019 15:22
Ідент. код Горун О.П.PDF
04 грудня 2019 15:22
Довіреність Горун О.П.PDF
04 грудня 2019 15:22
Статут.PDF
04 грудня 2019 15:22
Наказ на директора.pdf
04 грудня 2019 15:22
Кадр ПДВ.Pdf
04 грудня 2019 15:22
довідка статистика.Pdf
04 грудня 2019 15:22
довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2019 15:22
Довідка з ЄДРПОУ_.pdf
04 грудня 2019 15:22
Витяг з реєстру.pdf
04 грудня 2019 15:21
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА"

ТОВ Форвард прінт

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Приватне підприємство Кадр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Форвард прінт
#39268096
Відхилено 107 515,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 109 035,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 115 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:16
ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА"
#3318702627
Переможець 128 439,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА"
#3318702627
128 439,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:31
Договір Лот №1.pdf укладений
23 грудня 2019 12:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 439,00
UAH