Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сифони, змішувачі та інші вироби для ванної кімнати та кухні
Очікувана вартість
344 183,00 UAH
UA-2019-11-19-003128-b f7e715997b5b4fbc9a1823c324221194
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:47
Очікувана вартість: 344 183,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 720,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
сифони, змішувачі та інші вироби для ванної кімнати та кухні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 17:27
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
19 листопада 2019 17:27
вироби для ванної кімнати ВГМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:03
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" 288 800,00
UAH з ПДВ
220 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" 294 269,10
UAH з ПДВ
220 701,83
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІВІНІ" 274 533,06
UAH з ПДВ
245 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 317 024,70
UAH з ПДВ
266 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:05
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:04
Платіжне доручення.PDF
10 грудня 2019 13:04
Довідка МВС.PDF
10 грудня 2019 13:04
Довідка корупція.pdf
10 грудня 2019 13:04
Довідка ДПІ.PDF
06 грудня 2019 16:31
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:23
Тендерна_пропозиція.PDF
03 грудня 2019 15:23
Статут.pdf
03 грудня 2019 15:23
Наказ Казаров.PDF
03 грудня 2019 15:23
Довідка_обладнання.PDF
03 грудня 2019 15:23
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
03 грудня 2019 15:23
Витяг з ПДВ.pdf
03 грудня 2019 15:23
Виписка з ЄДРЮО.pdf
03 грудня 2019 15:23
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:30
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:29
Витяг з ЄДР 20.11.2019.pdf
28 листопада 2019 17:29
Відомості про підприємство.pdf
28 листопада 2019 17:29
Довіреність Зубар О.Ж..pdf
28 листопада 2019 17:29
Наказ Зубар О.Ж..pdf
28 листопада 2019 17:29
СТАТУТ 2018.pdf
28 листопада 2019 17:29
30.06.2015 Протокол зборів1.pdf
28 листопада 2019 17:29
ВИПИСКА З ЄДР на 04,05,2017.pdf
28 листопада 2019 17:29
11 Проект договору.pdf
28 листопада 2019 17:29
9-1 Довідка щодо довкілля.pdf
28 листопада 2019 17:29
9 Технічна.pdf
28 листопада 2019 17:29
8 Довідка ст. 17.pdf
28 листопада 2019 17:29
7 Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 17:29
5 Довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 17:29
3 Довідка щодо ціни.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 17:16
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:15
Договор 100619 (44410000-7).PDF
03 грудня 2019 17:15
Лист відгук.pdf
03 грудня 2019 17:15
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 17:15
Довідка працівники.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Паспорт.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Виписка ЄДР.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Рішення №1.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Наказ №2.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Рішення №2.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Рішення №7.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Статут.pdf
03 грудня 2019 17:15
копія Наказ №1.pdf
03 грудня 2019 17:14
кВідомості ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2019 17:14
копія Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"

ТОВ "ЛІВІНІ"

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"
#38760205
Переможець 220 700,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"
#38760205
220 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:56
К 275.pdf укладений
27 грудня 2019 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,06
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)