Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зовнішні мережі водопостачання та каналізації по вул. Стуса,3 м.Мукачево, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-11-19-003054-b adba70c12ed94f168ec9ce42867cc283
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Зовнішні мережі водопостачання та каналізації по вул. Стуса,3 м.Мукачево, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. В.Стуса,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з моменту укладення цього договору та отримання оригіналу рахунку Підрядника на оплату авансу, надає Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі 30% від вартості обсягу робіт за цим Договором, що складає 42 000,00 грн. строком на 10 календарних днів. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

19 листопада 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕГА-КАРПАТИ"
#42074902
Переможець 140 000,00
UAH
19 листопада 2019 17:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 17:17
договір 183.pdf укладений
19 листопада 2019 17:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Зовнішні мережі водопостачання та каналізації по вул. Стуса,3 м.Мукачево, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 1 роботи 140 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140 000,00
UAH