Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
333 295,84 UAH
UA-2019-11-19-002685-b 8d052e5611404128a30133a534a482d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Митрофанова

+380563671048 zakupivli_ternosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23068809
Місцезнаходження: 51500, Україна , Дніпропетровська обл., ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7,
Контактна особа: Тетяна Митрофанова
+380563671048
zakupivli_ternosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 16:55
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 16:55
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:51
Очікувана вартість: 333 295,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 666,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39481 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51500, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул.Чкалова,103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:21
Договір ГАЗ дод 5.doc
19 листопада 2019 16:21
ТД.doc
19 листопада 2019 16:21
додатки 1,2,3,4.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000043 ● dccba70bd64c401c8adcd770b346a72e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.01.2020 № 8

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.01.2020 №8

Витяг з перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-11-19-002685-b
19.11.2019
Відділ освіти Тернівської міської ради (код ЄДРПОУ 23068809) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-09 17:55:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 09120000-6 - Газове паливо (оголошення за номером ID: UA-2019-11-19-002685-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель установлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 06.12.2019, при цьому договір постачання природного газу укладений 01.01.2020, що перевищує строк, визначений частиною 2 статті 32 Закону. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 .
Чому за результатами закупівлі за номером UA-2019-11-19-002685-b укладено договір з порушенням строків, визначених частиною 2 статті 32 Закону про закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-10 10:41:31

пояснення до запиту

тендерним комітетом було проведено закупівлю Природний газ ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-19-002685-b. Переможцем закупівлі було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" датою 06.12.2019 року. В строк 16.12.2019 Шепель Вікторією Борисівною (член тендерного комітету) було отримано документи, а саме договір від ТОВ Смід Груп (скриншот про отримання документу з сайту перевізника «Нова Пошта» додається у вигляді прикріпленого файлу). Строк завершення процедури 26.12.2019 року, але лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2020 рік від 27.12.2019 року (сканкопія довідки додається у вигляді прикріпленого файлу ).Установи в процесі діяльності керуються бюджетним законодавством та беручи до уваги, що бюджетні зобов’язання — це зобов’язання, які посадові особи установи беруть, коли розміщують замовлення, укладають договори, придбавають товари, послуги, роботи, які слід оплатити, дотримуючи Бюджетного кодексу України (БК), зокрема частин першої і другої статті 48, тобто бюджетним зобов’язання буде тоді, коли його установа взяла за: загальним фондом — у межах бюджетних асигнувань, які встановлює кошторис, та враховуючи порядок реєстрації бюджетних зобов’язань (Порядок №309), за збігом даних обставин, строк укладання договору до 26.12.2019 року був неможливим.
Фактично договір було отримано до 26.12.2019 року, але вважаючи на непередбачені обставини (строк формування бюджету) договір був зареєстрований від 01.01.2020 року.
Просимо Вас за для безперебійного функціонування установи (забезпечення теплом в зимовий період) комунального закладу «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Тернівської міської ради Дніпропетровської області врахувати всі обставини.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано (додаткова угода від 14.01.2020 року до договору від 01.01.2020 №1 постачання природного газу)

2020-01-14 13:34:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" 173 321,59
UAH з ПДВ
171 347,54
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" 244 333,30
UAH з ПДВ
173 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 222 672,84
UAH з ПДВ
215 478,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 222 672,84
UAH з ПДВ
217 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:49
МВС грудень.pdf
09 грудня 2019 16:49
Довідка п5.ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 16:49
довідка ДФС.pdf
05 грудня 2019 16:19
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:19
Оновлена тп1.pdf
05 грудня 2019 16:18
Оновлена тп.pdf
04 грудня 2019 12:01
Електронний підпис
04 грудня 2019 12:01
ФХП грудень.pdf
04 грудня 2019 12:01
Тп.pdf
04 грудня 2019 12:01
тв.pdf
04 грудня 2019 12:01
Статут СМІД ГРУП.pdf
04 грудня 2019 12:01
Рішення Учасника.pdf
04 грудня 2019 12:01
пропозиція тт.pdf
04 грудня 2019 12:01
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 12:01
Опис товару.pdf
04 грудня 2019 12:00
Опис документів.pdf
04 грудня 2019 12:00
Наказ на директора.pdf
04 грудня 2019 12:00
Лист перс. дані.pdf
04 грудня 2019 12:00
ДСТУ.pdf
04 грудня 2019 12:00
Довіреність.pdf
04 грудня 2019 12:00
довідка.pdf
04 грудня 2019 12:00
Довідка ч. 2 ст 17 Закону.pdf
04 грудня 2019 12:00
Довідка ст.17.pdf
04 грудня 2019 12:00
Довідка про санкції.pdf
04 грудня 2019 12:00
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
04 грудня 2019 12:00
Відгук УЕК.pdf
04 грудня 2019 12:00
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2019 11:59
Акт УЕК.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 10:17
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:12
Наказ на Соболь Т.В..pdf
04 грудня 2019 10:12
Реєстр НКРЄ.pdf
04 грудня 2019 10:12
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 10:12
Довідка щодо помилок.pdf
04 грудня 2019 10:12
Довідка МТЗ.pdf
04 грудня 2019 10:12
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 3.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 4.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 9.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 5.pdf
04 грудня 2019 10:12
ГЛ якість газу ГОСТ.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 10.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 8.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 6.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 2.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 1.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 п 7.pdf
04 грудня 2019 10:12
ст 17 ч 2.pdf
04 грудня 2019 10:12
ГЛ щодо дотримання ППГ.pdf
04 грудня 2019 10:11
Витяг від 25.11.2019р.pdf
04 грудня 2019 10:11
Сертифікат ISO.pdf
04 грудня 2019 10:11
Лист-відгук ПТУ-74.pdf
04 грудня 2019 10:11
Статут.pdf
04 грудня 2019 10:11
ВИТЯГ з ПДВ.pdf
04 грудня 2019 10:11
Тендерна пропозиція 2.pdf
04 грудня 2019 10:11
Тендерна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 10:27
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:27
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 10:27
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 10:27
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 10:27
Інша інформація.pdf
04 грудня 2019 10:27
Вимоги до статті 17.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 09:36
Електронний підпис
04 грудня 2019 03:14
Електронний підпис
21 листопада 2019 19:23
Електронний підпис
21 листопада 2019 19:21
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
21 листопада 2019 19:21
Статут.pdf
21 листопада 2019 19:21
Сертифікат ISO 9001;2015.pdf
21 листопада 2019 19:21
Роз'яснення до ліцензії.pdf
21 листопада 2019 19:21
Протокол загальних зборів.pdf
21 листопада 2019 19:21
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 19:21
Постанова про ліцензію.pdf
21 листопада 2019 19:21
Наказ про призначення.pdf
21 листопада 2019 19:21
Лист-згода на обробку даних.pdf
21 листопада 2019 19:21
Лист-гарантія щодо законів.pdf
21 листопада 2019 19:21
Лист-відгук ВО Троїцької ср.pdf
21 листопада 2019 19:21
Копія договору зберігання.pdf
21 листопада 2019 19:21
Копія Витягу ПДВ.pdf
21 листопада 2019 19:21
Копія виписки ЛТД.pdf
21 листопада 2019 19:21
Договір оренди.pdf
21 листопада 2019 19:21
Довідки статті 17.pdf
21 листопада 2019 19:21
Довідка щодо довкілля.pdf
21 листопада 2019 19:21
Довідка уповноважена особа.pdf
21 листопада 2019 19:21
Довідка про техн. хар -ки.pdf
21 листопада 2019 19:21
Довідка потужності.pdf
21 листопада 2019 19:21
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
21 листопада 2019 19:20
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 19:20
Витяг ЄДР 31.10.2019.pdf
21 листопада 2019 19:20
Баланс 2018р.pdf
21 листопада 2019 19:20
Акти Тернопільске впу № 4.pdf
21 листопада 2019 19:20
Акти ВО Троїцької ср.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"
#41761118
Переможець 171 347,54
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"
#41761118
171 347,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 13:32
допгаз 001.jpg укладений
14 січня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:28
газ_0001.pdf укладений
02 січня 2020 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі вимог ч.2 ст.32 ЗУ "Про публічні закупівлі"