Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
виконання робіт з ліквідації аварійної ситуації на каналізаційній мережі по об’єкту «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м. Києві», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015)
Очікувана вартість
20 720 223,62 UAH
UA-2019-11-19-002652-b ● 70d01d76cc604833a169cb8e53cb140f
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Ірина Комелева +380442007310 komeleva.kvk.kapstroy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Каналізаційний колектор Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі збудований у 1973 р., загальна довжина - 4,5 км, матеріал труб - залізобетон.
Колектор забезпечує водовідведення ж/м Виноградар, Пуща-Водиця та Вітряні Гори (частково) із загальною кількістю мешканців близько 90 тис. чол.
Внаслідок дії газової корозії на матеріал труби колектору, відбулась значна втрата її цілісності, утворення свищів та винос ґрунту, внаслідок чого 12.07.2019 р. сталась аварійна ситуація, обумовлена вимивання ґрунту та просіданням, як самого колектору так і камери К25б. В свою чергу, просідання камери, ще більше прискорило деформацію та руйнування робочої труби колектору (як вхідної так і вихідної) та самої камери.
Внаслідок комплексної дії всіх цих явищ крім провалу, утворилось просідання ґрунту та дорожнього покриття, у вигляді еліпсу розмірами 35x40 м на всю ширину проїзної частини вулиці Мостицької, із поширенням її на пішохідну доріжку і зелену зону впритул до будівлі КДЦ Подільського району (поліклініка) на вулиці Мостицькій, 9.
Протоколом Надзвичайної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 15.07.2019 № 23 відповідно до Класифікатору надзвичайних ситуацій, затвердженого та введеного в дію наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457, ситуацію, що сталась на каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі, було визнано як надзвичайну та віднесено до категорії «Надзвичайна ситуація техногенного характеру» код 10810 «Аварії на каналізаційних системах із скиданням і викиданням забруднюючих речовин» місцевого рівня (відповідно до підпунктів 1, 2 пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368 «Про затверджені я Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природне о характеру за їх рівням»).
ПрАТ «АК «Київводоканал» було визначено відповідальним за виконання терміном 15.08.2019:
- робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі;
- забезпечення цілодобове чергування представників на час проведення робіт.
Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) після отримання обґрунтовуючих матеріалів вирішити в установленому законодавством порядку питання фінансування виконання аварійно-відновлювальних робіт на каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 №415 «Про затвердження Порядку використання коштів резервного фонду бюджету».
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 18.10.2019 № 1835 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету міста Києва» ПрАТ «АК «Київводоканал» для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі м. Києва з резервного фонду бюджету міста Києва на поворотній основі виділено 25 081,759 тис.грн.
У зв’язку з чим необхідно укласти договір щодо для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру по об’єкту «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м.Києва».
На підставі Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м.Києва» від 31.10.2019 № 1406-19Е та документації вартість робіт з ліквідації аварійної ситуації по даному об’єкту, які необхідно виконати становить 20 720 223,62 грн з ПДВ.
Для здійснення закупівель має бути застосована одна з процедур торгів, передбачених ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ.
Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, при нагальній потребі у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, замовником застосовується переговорна процедура закупівлі.
Враховуючи Протокол Надзвичайної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 15.07.2019 № 23, Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, для робіт з ліквідації аварійної ситуації на каналізаційній мережі по об’єкту «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м. Києві», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015), обрано переговорну процедуру закупівлі.
Колектор забезпечує водовідведення ж/м Виноградар, Пуща-Водиця та Вітряні Гори (частково) із загальною кількістю мешканців близько 90 тис. чол.
Внаслідок дії газової корозії на матеріал труби колектору, відбулась значна втрата її цілісності, утворення свищів та винос ґрунту, внаслідок чого 12.07.2019 р. сталась аварійна ситуація, обумовлена вимивання ґрунту та просіданням, як самого колектору так і камери К25б. В свою чергу, просідання камери, ще більше прискорило деформацію та руйнування робочої труби колектору (як вхідної так і вихідної) та самої камери.
Внаслідок комплексної дії всіх цих явищ крім провалу, утворилось просідання ґрунту та дорожнього покриття, у вигляді еліпсу розмірами 35x40 м на всю ширину проїзної частини вулиці Мостицької, із поширенням її на пішохідну доріжку і зелену зону впритул до будівлі КДЦ Подільського району (поліклініка) на вулиці Мостицькій, 9.
Протоколом Надзвичайної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 15.07.2019 № 23 відповідно до Класифікатору надзвичайних ситуацій, затвердженого та введеного в дію наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457, ситуацію, що сталась на каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі, було визнано як надзвичайну та віднесено до категорії «Надзвичайна ситуація техногенного характеру» код 10810 «Аварії на каналізаційних системах із скиданням і викиданням забруднюючих речовин» місцевого рівня (відповідно до підпунктів 1, 2 пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368 «Про затверджені я Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природне о характеру за їх рівням»).
ПрАТ «АК «Київводоканал» було визначено відповідальним за виконання терміном 15.08.2019:
- робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі;
- забезпечення цілодобове чергування представників на час проведення робіт.
Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) після отримання обґрунтовуючих матеріалів вирішити в установленому законодавством порядку питання фінансування виконання аварійно-відновлювальних робіт на каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 №415 «Про затвердження Порядку використання коштів резервного фонду бюджету».
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 18.10.2019 № 1835 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету міста Києва» ПрАТ «АК «Київводоканал» для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру каналізаційному колекторі Д = 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі м. Києва з резервного фонду бюджету міста Києва на поворотній основі виділено 25 081,759 тис.грн.
У зв’язку з чим необхідно укласти договір щодо для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру по об’єкту «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м.Києва».
На підставі Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м.Києва» від 31.10.2019 № 1406-19Е та документації вартість робіт з ліквідації аварійної ситуації по даному об’єкту, які необхідно виконати становить 20 720 223,62 грн з ПДВ.
Для здійснення закупівель має бути застосована одна з процедур торгів, передбачених ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ.
Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, при нагальній потребі у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, замовником застосовується переговорна процедура закупівлі.
Враховуючи Протокол Надзвичайної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 15.07.2019 № 23, Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, для робіт з ліквідації аварійної ситуації на каналізаційній мережі по об’єкту «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м. Києві», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015), обрано переговорну процедуру закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 16:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт з ліквідації аварійної ситуації на каналізаційній мережі по об’єкту «Ліквідація аварійної ситуації на каналізаційному колекторі д=1500-2000 мм по вул. Мостицькій в м. Києві», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, Київ, Київ, Мостицька, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно умов договору (Оплата виконаних робіт проводиться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту виконаних робіт. На підставі окремої заявки Підрядника Замовник на власний розсуд має право надавати Підряднику аванс для придбання матеріалів, виробів, конструкцій.) | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
19 листопада 2019 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 16:16 |
Експертна оцінка.pdf | |
19 листопада 2019 16:16 |
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір переговор.docx | |
19 листопада 2019 16:16 |
n9yga5vd4g_kmda__1835.pdf | |
19 листопада 2019 16:16 |
Протокол МЧС.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОЛІТ" #36192716 |
Переможець |
20 720 223,62
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:37
|
Звіт про виконання договору мост.pdf | укладений |
30 грудня 2020 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 14:19
|
звіт_ду_аварія_мотицька_04_05.doc | зміни до договору |
06 травня 2020 14:12
|
ДУ3 графік.pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2020 15:09
|
ДЦ ДУ2.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2020 14:49
|
ДУ2 (1).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2020 14:49
|
звіт_ду_аварія_мотицька_20_02.doc | зміни до договору |
21 лютого 2020 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:50
|
звіт_ду_аварія_мотицька_23_12.doc | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:46
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:46
|
Графік.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 13:56
|
Договір__Мостицька.pdf | укладений |
26 листопада 2019 13:48
|
ДЦ Мостицька.pdf | укладений |
26 листопада 2019 13:48
|
Графік Мостицька.pdf | укладений |
26 листопада 2019 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», далі – «Замовник» в особі заступника генерального директора - директора департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал» Кислого Миколи Івановича , який діє на підставі Положення та довіреності № 331 від 08.11.2019 року, з однієї сторони, та Приватне Підприємство «Водоліт», далі – «Підрядник», в особі директора Лисенко Дмитра Михайловича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали цю додаткову угоду № 1 (далі –Угода) до Договору підряду № 1700/6/16-19 від 26.11.2019 р., (надалі – Договір), про наступне: 1. Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт та внести зміни до розділу 5 Договору та викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт до 30 квітня 2020 року. Окремі етапи робіт деталізуються у графіку виконання робіт, оформленому Сторонами, що є невід’ємною частиною Договору.». 2. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов′язковість щодо себе. 3. Цю Угоду складено українською мовою на 1 (одній) сторінці, у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і є невід′ємною частиною Договору. 5. Додатком до Угоди є Графік виконання робіт в новій редакції. 6. Юридичні адреси, реквізити та підписи Сторін ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: ПрАТ "АК "Київводоканал" ПП «Водоліт» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька,1а 02165 м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 10а, кВ.37 Код ЄДРПОУ 03327664 тел. 044-364-19-95 UA 393057490000002600030998102 UA433510050000026002229473200 у АТ «УкрСиббанк» в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» МФО 351005 Код банку 305749 Свідоцтво платника ПДВ № 100344124 Свідоцтво № 100319654 Код ЄДРПОУ 36192716 Код платника ПДВ 033276626652 ІПН 361927126529 Заступник генерального директора – директор департаменту експлуатації каналізаційного господарства Директор ________________ Кислий М.І. ________________ Лисенко Д.М. |
Номер договору про закупівлю: | 1700/6/16-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», далі – «Замовник» в особі заступника генерального директора - директора департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал» Кислого Миколи Івановича , який діє на підставі Положення та довіреності № 331 від 08.11.2019, з однієї сторони, та Приватне Підприємство «Водоліт», далі – «Підрядник», в особі директора Лисенка Дмитра Михайловича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, надалі разом іменуються «Сторони», а кожна окремо «Сторона», уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі –Угода) до Договору підряду № 1700/6/16-19 від 26.11.2019 р., (надалі – Договір), про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити вартість та обсяги робіт на 7 551 925,54 грн з ПДВ та внести зміни до розділу 2 Договору шляхом викладення пункту 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за даним Договором становить 10 973 581,73 грн. (десять мільйонів дев’ятсот сімдесят три тисячі п’ятсот вісімдесят одна грн. 73 коп.) без ПДВ, ПДВ 20% - 2 194 716,35 грн. (два мільйони сто дев’яносто чотири тисячі сімсот шістнадцять грн. 35коп.). Разом з ПДВ 13 168 298,08 (тринадцять мільйонів сто шістдесят вісім тисяч двісті дев’яносто вісім грн. 08 коп.) Склад та вартість робіт визначається на основі діючого Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та 6 настанов у розвиток ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, відповідно до погодженої Сторонами, підписаної Договірної ціни та Кошторису. Прийнята Замовником і Підрядником вартість робіт по Договору не може змінюватися однією Стороною без погодження з другою.». 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: Договірна ціна. 3. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обовʼязковість щодо себе. 4. Цю Угоду складено українською мовою на 1 (одній) сторінці, у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і є невідʼємною частиною Договору. 6. До Договору додаються: - Договірна ціна. 7. Всі додатки до даної Угоди є його невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Юридичні адреси, реквізити та підписи Сторін ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: ПрАТ "АК "Київводоканал" ПП «Водоліт» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька,1а 02165 м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 10а, кВ.37 Код ЄДРПОУ 03327664 тел. 044-364-19-95 UA 393057490000002600030998102 UA433510050000026002229473200 у А Т«УкрСиббанк» в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» МФО 351005 Код банку 305749 Свідоцтво платника ПДВ № 100344124 Свідоцтво № 100319654 Код ЄДРПОУ 36192716 Код платника ПДВ 033276626652 ІПН 361927126529 Заступник генерального директора – директор департаменту експлуатації каналізаційного господарства Директор ________________ Кислий М.І. ________________ Лисенко Д.М. |
Номер договору про закупівлю: | 1700/6/16-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 3 до договору підряду № 1700/6/16-19 від 26.11.2019 р. м. Київ "04" травня 2020 р. Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», далі – «Замовник» в особі заступника генерального директора - директора департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал» Кислого Миколи Івановича , який діє на підставі Положення та довіреності № 331 від 08.11.19 року, з однієї сторони, та Приватне Підприємство «Водоліт», далі – «Підрядник», в особі директора Лисенко Дмитра Михайловича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали цю додаткову угоду № 3 (далі –Угода) до Договору підряду № 1700/6/16-19 від 26.11.2019 р., (надалі – Договір), про наступне: 1. Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт та внести зміни до розділу 5. Договору та викласти п.5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт до 31 серпня 2020 року. Окремі етапи робіт деталізуються у графіку виконання робіт, оформленому Сторонами, що є невід’ємною частиною Договору.» 2. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов′язковість щодо себе. 3. Цю Угоду складено українською мовою на 1 (одній) сторінці, у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і є невід′ємною частиною Договору. 5. Додатком до Угоди є Графік виконання робіт в новій редакції. 5. Юридичні адреси, реквізити та підписи Сторін ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: ПрАТ "АК "Київводоканал" ПП «Водоліт» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька,1а 02165 м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 10а, кВ.37 Код ЄДРПОУ 03327664 тел. 044-364-19-95 UA 393057490000002600030998102 UA433510050000026002229473200 у А Т«УкрСиббанк» в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» МФО 351005 Код банку 305749 Свідоцтво платника ПДВ № 100344124 Свідоцтво № 100319654 Код ЄДРПОУ 36192716 Код платника ПДВ 033276626652 ІПН 361927126529 Заступник генерального директора – директор департаменту експлуатації каналізаційного господарства Директор ________________ Кислий М.І. ________________ Лисенко Д.М. |
Номер договору про закупівлю: | 1700/6/16-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |