Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (Комп'ютерна техніка)
Очікувана вартість
64 333,00 UAH
UA-2019-11-19-002638-b 9f9e95f8c33846d6a20f31b63b4a84db
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 16:50
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:59
Очікувана вартість: 64 333,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування місцевий (обласний) бюджет. Датою поставки Товару є дата фактичної передачі Товару від Продавця Покупцю згідно Накладної. Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:15
Оголошення компьютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Закупівля, про яку йдеться мова у вашому запитанні є допороговою, тому не підлягає дії Закону України "Про публічні закупівлі". Здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП"Прозорро" від 19.03.2019 №10. Даним наказом не передбачено, що Замовник обов"язково повинен зазначати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто зазначення "або" еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Таким чином умови даної Закупівлі не порушують жодного з принципів закупівель і не являються дискримінаційними. Кожен учасник має можливість приймати участь в даній Закупівлі, якщо він має замовлений нами товар належної якості.
До участі в закупівлі допускаються учасники будь-якої форми власності. Очикуєма вартість закупівлі є остаточною, вище якої учасник не може надавати свої пропозиції, тобто, якщо учасник є платником будь-якого податку, то сума податку входить в загальну суму пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-002638-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Муха Віталій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3001419294
Дата подання: 04 грудня 2019 12:04
До уваги Замовника!
Шановний Замовнику!
Просимо звернути Вашу увагу на те, що учасником торгів ТОВ "КОМПАКОМ-2000" було запропоновано у складі тендерної пропозиції Microsoft Windows 10 Professional 64-bi, а учасником торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" - Microsoft Windows 10 Professional 64-bit 1pk DVD (OEM) (FQC-08909) (OEM - версія для збирачів ПК, мова російська) (ліцензійна версія).
Проте, згідно тендерної документації п. 3.3. «Технічні вимоги до предмету закупівлі» в Оголошенні Замовником вимагалося Microsoft Windows 10 Professional 64-bit 1pk DVD (OEM) (оем версії з новими ПК, мова - українська або російська) (ліцензійна версія коробкова).
Жоден з вищевказаних учасників не надав саме коробкової версії, а це суперечить технічним умовам закупівлі.
Просимо прийняти це до уваги та переглянути рішення щодо визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 16:06
На Вашу вимогу щодо оскарження результату кваліфікації переможця ТОВ "КомпаКом-2000" за предметом закупівлі: Персональний комп’ютер (код ДК 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), повідомляємо наступне: У відповідності до статті 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись ст. 28 Закону ми розглянули пропозицію учасника, який за результатами електронного аукціону надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію за предметом закупівлі: Персональний комп’ютер (код ДК 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), на її відповідність вимогам тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій даної закупівлі є ціна. За результатами розгляду технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі наші фахівці дійшли висновку, що характеристики предмета закупівлі, які запропоновані ТОВ "КомпаКом-2000" є найбільш економічно вигідними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації і нашим потребам. Стосовно Ваших зауважень щодо порушень ТОВ "КомпаКом-2000" наші фахівці при поставці перевірять відповідність до вимог. Дякуємо Вам за уважність. Ваша думка важлива для нас. З повагою тендерний комітет
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 42 000,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 45 990,00
UAH з ПДВ
45 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 58 896,00
UAH з ПДВ
58 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 13:03
Авторизаційний лист (3).pdf
26 листопада 2019 13:03
Досвід 2000.rar
26 листопада 2019 13:03
Документы Компаком 2000_1.rar
26 листопада 2019 13:03
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
26 листопада 2019 13:03
Сервіс_центри.pdf
26 листопада 2019 13:03
ДОГОВІР.pdf
26 листопада 2019 13:03
Гарантійний лист 1.pdf
26 листопада 2019 13:03
propozitsiya_ 42000.pdf
26 листопада 2019 13:03
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 14:55
Електронний підпис
25 листопада 2019 14:54
гарантійний строк.pdf
25 листопада 2019 14:54
довідка про ліцензію.pdf
25 листопада 2019 14:54
довідка про право підпису.pdf
25 листопада 2019 14:54
договір та специфікація.pdf
25 листопада 2019 14:54
згода з умовами договору.pdf
25 листопада 2019 14:54
сертифікати.pdf
25 листопада 2019 14:54
установчі документи.pdf
25 листопада 2019 14:53
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 42 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:04

Документи

03 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:02
Протокол Компакам.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:02
Протокол Компакам.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 08:41
Договір Компаком Компьютери.PDF укладений
06 грудня 2019 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 000,00 UAH)