Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Natural gas
Natural gas
Очікувана вартість
5 508 100,00 UAH
UA-2019-11-19-002591-b ● d28695b0e03a4e4c996a9a80cfee7235
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти Тернопільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146044 |
Місцезнаходження: | 47740, Україна , Тернопільська область обл., смт. Великі Бірки, вул. Шкільна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олег Чапрак +380963738252 kofevarka@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Education Department of Ternopil State Administration rayonnnoyi |
National ID: | 02146044 |
Contact point: |
Oleg Chaprak +380963738252 kofevarka@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 5 508 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 508,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 19 листопада 2019 16:08 |
Enquiries until: | 10 грудня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 грудня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 508 100 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 508 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на 2020 рік, що оголошена згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року
DK 021: 2015, code 09120000-6 - Gas fuel (Natural gas). Procurement procedure - open tender with publication in English language for 2020, announced in accordance with the letter of informative nature of the Ministry of Economic Development of Ukraine №3302-06 / 29640-06 dated 14.09.2016
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
579800 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Natural gas
CPV: 09120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 16:08 |
1. Додаток 1.doc | |
19 листопада 2019 16:08 |
ТД-2020 газ. ЄВРО.doc | |
19 листопада 2019 16:08 |
5. Додаток 5.doc | |
19 листопада 2019 16:08 |
2. Додаток 2.doc | |
19 листопада 2019 16:08 |
3. Додаток 3.doc | |
19 листопада 2019 16:08 |
4. Додаток 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 19 листопада 2019 17:02
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:58
Прошу вилучити незаконну вимогу про надання «нотаріально завірену копію статуту». Навіщо витрачати зайві кошти учасника, якщо можна відсканувати у кольорі оригінал і його завантажити ?
Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання нотаріально завіреної копії статуту, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Зміст Статуту повинен відповідати вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». З огляду на це, учасник закупівлі може не подавати нотаріально засвідчену копію статуту, якщо ним буде поданий сканкопію листа в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Тобто вказана вимога за тендерною документацією надає можливість учаснику обрати більш зручний та економічний для себе спосіб подати інформацію, що міститься у статуті при цьому, забезпечивши можливість встановлення Замовником останньої діючої редакції документу, що має юридичну силу та є автентичною оригіналу.
Вказана вимога була встановлена за тендерною документацією з метою запобігання ризиків подання учасниками недостовірної інформації, яку замовник самостійно не зможе встановити, якщо не буде впевнений в автентичності оригіналу поданого ним документу.
Звертаємо увагу, що переведення закупівель в електронний вигляд сформувало достатню кількість ризиків, що пов’язані із підробкою документів учасниками процедур закупівель, оскільки, замовника усунуто від вивчення оригіналів або належним чином засвічених копій документів у складі пропозицій учасників закупівлі.
Відтак, вказана вимога за тендерною документацією відповідає принципам публічних закупівель та є законною і недискримінаційною.
Вказана вимога була встановлена за тендерною документацією з метою запобігання ризиків подання учасниками недостовірної інформації, яку замовник самостійно не зможе встановити, якщо не буде впевнений в автентичності оригіналу поданого ним документу.
Звертаємо увагу, що переведення закупівель в електронний вигляд сформувало достатню кількість ризиків, що пов’язані із підробкою документів учасниками процедур закупівель, оскільки, замовника усунуто від вивчення оригіналів або належним чином засвічених копій документів у складі пропозицій учасників закупівлі.
Відтак, вказана вимога за тендерною документацією відповідає принципам публічних закупівель та є законною і недискримінаційною.
02
Дата подання: 19 листопада 2019 17:02
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:59
Прошу вилучити незаконну вимогу «Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів. Для підтвердження реальності найманих працівників, що мають необхідні знання та досвід учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб).». Ви не маєте права встановлювати дискримінаційні вимоги учасникам тим самим обмежувати коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності вказаної вимоги:
Відповідно до статті 16, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. Виконання таких вимог учасниками закупівлі підтвердить надійність та стабільність ведення господарської діяльності учасниками закупівлі, а відтак дозволить бути впевненим у виконанні майбутнього договору про закупівлю. Встановлена вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може бути дискримінаційною.
Оскільки, постачання природного газу є процесом безперервним, а його постачання відбувається через спеціальні програмні комплекси, що взаємодіють з низкою сервісних компаній-ліцензіатів у сфері розподілу природного газу, транспортування його магістральними трубопроводами, зберіганні в підземних сховищах, розподілу та наступного обліку операторами ГРМ, важливим є наявність саме працівників, які мають досвід повного порядку адміністрування послуг постачання споживачу під час виконання такого Договору.
Саме тому, вимога щодо наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід із виконання аналогічних договорів повинна кореспондуватися саме із вимогою про надання аналогічних договорів, що дає змогу встановити як факт наявності кваліфікованих працівників так і факт виконання аналогічного договору.
Наявність працівників, які від початку дії аналогічного договору і до його повного завершення (виконання) здійснювали адміністрування такого Договору безумовно засвідчує відповідність встановленим частиною 2 статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вказані кваліфікаційні критерії, а отже і вимоги до них за тендерною документацією є взаємопов’язані та не можуть існувати окремо, внаслідок особливостей такої товарної продукції як природний газ.
Саме тому, тендерна документація і містить цілком законну та необхідну вимогу, щоб учасники підтвердили наявність працівників, які були задіяні повністю під час виконання конкретно взятого аналогічного договору постачання природного газу.
Оскільки, перетворення особи на кваліфікованого та досвідченого працівника, що володіє певною спеціалізацією потребує достатнього періоду часу, що включає в себе набуття знань, практика їх застосування та строк, що дозволяє оцінити як собі так і іншим особам свої вміння, врахувати та виправити помилки в процесі становлення як «кваліфікованого спеціаліста з досвідом роботи», Замовник закупівлі у оскаржуваній вимозі за тендерною документацією безпосередньо визначив зміст поняття «необхідний досвід роботи працівника», який для Замовника виглядає мінімально достатнім саме в тривалості «ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються». Цей період часу, на думку Замовника, є об’єктивно найменшим, щоб оволодіти належним чином знаннями, вміннями та навичками для отримання необхідного досвіду із постачання природного газу від якого залежить функціонування Замовника. При цьому, Замовником не передбачено, щоб відповідні працівники повинні мати трудовий стаж саме на певній посаді. Досвід роботи є накопичувальним показником, що набувається особою протягом всієї трудової діяльності, в тому числі, на різних посадах.
Вважаємо оскаржувану вимогу за тендерною документацією правомірною. Наявність вимоги, що досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств-постачальників природного газу.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 04.10.2019 №14267 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 13.09.2019р. №14704-Сл-24752-0919 (номер скарги UA-2019-09-03-000342-a.b12 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-09-03-000342-a) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Що стосується нібито незаконності встановлення такої вимоги як подання сканкопії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб).
У відповідності до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Відповідно до постанови «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 9 серпня 1993 р. № 611 до комерційної таємниці не належать:
установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;
документи про сплату податків і обов'язкових платежів;
інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;
документи про платоспроможність;
відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;
відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
З огляду на вказану вище інформацію вимога за тендерною документацією про надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб) повністю відповідає законодавству.
Відповідно до статті 16, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. Виконання таких вимог учасниками закупівлі підтвердить надійність та стабільність ведення господарської діяльності учасниками закупівлі, а відтак дозволить бути впевненим у виконанні майбутнього договору про закупівлю. Встановлена вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може бути дискримінаційною.
Оскільки, постачання природного газу є процесом безперервним, а його постачання відбувається через спеціальні програмні комплекси, що взаємодіють з низкою сервісних компаній-ліцензіатів у сфері розподілу природного газу, транспортування його магістральними трубопроводами, зберіганні в підземних сховищах, розподілу та наступного обліку операторами ГРМ, важливим є наявність саме працівників, які мають досвід повного порядку адміністрування послуг постачання споживачу під час виконання такого Договору.
Саме тому, вимога щодо наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід із виконання аналогічних договорів повинна кореспондуватися саме із вимогою про надання аналогічних договорів, що дає змогу встановити як факт наявності кваліфікованих працівників так і факт виконання аналогічного договору.
Наявність працівників, які від початку дії аналогічного договору і до його повного завершення (виконання) здійснювали адміністрування такого Договору безумовно засвідчує відповідність встановленим частиною 2 статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вказані кваліфікаційні критерії, а отже і вимоги до них за тендерною документацією є взаємопов’язані та не можуть існувати окремо, внаслідок особливостей такої товарної продукції як природний газ.
Саме тому, тендерна документація і містить цілком законну та необхідну вимогу, щоб учасники підтвердили наявність працівників, які були задіяні повністю під час виконання конкретно взятого аналогічного договору постачання природного газу.
Оскільки, перетворення особи на кваліфікованого та досвідченого працівника, що володіє певною спеціалізацією потребує достатнього періоду часу, що включає в себе набуття знань, практика їх застосування та строк, що дозволяє оцінити як собі так і іншим особам свої вміння, врахувати та виправити помилки в процесі становлення як «кваліфікованого спеціаліста з досвідом роботи», Замовник закупівлі у оскаржуваній вимозі за тендерною документацією безпосередньо визначив зміст поняття «необхідний досвід роботи працівника», який для Замовника виглядає мінімально достатнім саме в тривалості «ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються». Цей період часу, на думку Замовника, є об’єктивно найменшим, щоб оволодіти належним чином знаннями, вміннями та навичками для отримання необхідного досвіду із постачання природного газу від якого залежить функціонування Замовника. При цьому, Замовником не передбачено, щоб відповідні працівники повинні мати трудовий стаж саме на певній посаді. Досвід роботи є накопичувальним показником, що набувається особою протягом всієї трудової діяльності, в тому числі, на різних посадах.
Вважаємо оскаржувану вимогу за тендерною документацією правомірною. Наявність вимоги, що досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств-постачальників природного газу.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 04.10.2019 №14267 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 13.09.2019р. №14704-Сл-24752-0919 (номер скарги UA-2019-09-03-000342-a.b12 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-09-03-000342-a) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Що стосується нібито незаконності встановлення такої вимоги як подання сканкопії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб).
У відповідності до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Відповідно до постанови «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 9 серпня 1993 р. № 611 до комерційної таємниці не належать:
установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;
документи про сплату податків і обов'язкових платежів;
інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;
документи про платоспроможність;
відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;
відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
З огляду на вказану вище інформацію вимога за тендерною документацією про надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб) повністю відповідає законодавству.
03
Дата подання: 19 листопада 2019 17:03
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:59
Прошу впорядкувати Додаток № 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». У крайній правій колонці вказано «Вартість пропозиції (без урахування ПДВ), грн.», а треба вказати з ПДВ, адже це спричинить плутанину при перемножуванні і видасть некоректний результат.
Відповідь: Порядок і спосіб заповнення вказаного документу чітко визначений умовами тендерної документації. Усі колонки сформульовані з чіткими назвами та порядком їх заповнення. Учасникам необхідно уважно їх заповнити і таким чином виконати вимогу за тендерною документацією.
Наявність чи відсутність ризиків допущення помилок учасниками закупівель при заповненні Додатку 1 належить до зони відповідальності учасника процедури закупівлі. Замовник не може відповідати за організацію роботи учасника. Поряд з цим, вимога за тендерною документацією повністю відповідає положенням законодавства та не обмежує участь жодного учасника.
Наявність чи відсутність ризиків допущення помилок учасниками закупівель при заповненні Додатку 1 належить до зони відповідальності учасника процедури закупівлі. Замовник не може відповідати за організацію роботи учасника. Поряд з цим, вимога за тендерною документацією повністю відповідає положенням законодавства та не обмежує участь жодного учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-002591-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 04 грудня 2019 13:17
банківська гарнтія
Шановний Замовнику! Вашою тендерною документацією передбачено, що замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Ваша тендерна документація не містить жодної інформації щодо рахунку, який потрібно вказувати при підготовці забезпечення тендерної пропозиції. Отже, просимо вказати в тендерній документації реквізити банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку), з метою належної підготовки пропозицій потенційними учасниками
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 18:26
Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» не передбачено обов’язку при оформленні банківської гарантії для банку-гаранта та учасника закупівлі зазначати «реквізити банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку)», про які Ви запитуєте. Вказане узгоджується із бюджетним законодавством, згідно якого по завершенню бюджетного періоду, що співпадає із календарним роком, Замовник торгів закриває діючі рахунки та на початку нового бюджетного періоду відкриває нові рахунки, в т.ч. через органи ДКСУ. Відтак, зазначення рахунків Замовника дійсних станом на час проведення тендеру не гарантує їх чинність станом на завершення процедури закупівлі у 2020 році. Принагідно варто зазначити, що у згідно постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018р. №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами, внесеними згідно з постановою Правління Національного Банку України від 22.02.2019р. №41, постановою Правління Національного Банку України від 26.09.2019р. №118), починаючи з 13 січня 2020 року всі розрахунки в національній валюті будуть здійснюватися виключно за допомогою міжнародних номерів банківських рахунків (IBAN). Наразі Замовники торгів приводять дію своїх рахунків з їх відповідною зміною у формат IBAN. Отже, виконання вимоги про надання реквізитів банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку) може містити інформацію, яка буде неактуальною на момент її можливого використання. Поряд з цим, законодавством не передбачено обов’язку як для Замовника чітко визначати таку інформацію, так і учаснику надавати її банку-гаранту з метою отримання банківської гарантії. Тендерний комітет не встановив перешкод щодо отримання учасником електронної банківської гарантії без зазначення (р/р, повна адреса, назва, МФО банку Замовника). Детально в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-19-002591-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АС, Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 10 лютого 2020 09:47
Вимога про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Благогаз збут"
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» та відхилення його тендерної пропозиції з підстави:
«переможець: не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону» та за результатами завантаження запитуваних довідок як переможця закупівлі не накладено електронний цифровий підпис, що також свідчить про невиконання вимог тендерної документації і ставить під сумнів автентичність наданої інформації.
Детальна інформація додаєтья у файлі
Розгорнути
Згорнути
«переможець: не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону» та за результатами завантаження запитуваних довідок як переможця закупівлі не накладено електронний цифровий підпис, що також свідчить про невиконання вимог тендерної документації і ставить під сумнів автентичність наданої інформації.
Детальна інформація додаєтья у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 11:02
Вимогу задоволено, рішення про визначення переможцем ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" скасовано. Детально в прикріпленому файлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-19-002591-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 01 січня 2020 18:53
Дата подання: 01 січня 2020 18:53
Скарга до Антимонопольного Комітету України
Скарга відповідає вимогам статті 18 Закону "Про публічні закупівлі".
Скаржник вніс плату у відповідності до вимог статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" та у відповідності до Постанови КМУ від 23 березня 2016 року № 291 і прикріпив до скарги підтвердження про здійснення платежу.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 січня 2020 21:54
рішення від 08.01.2020 № 260.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 21:53
повідомлення про перенесення розгляду скарги № 775.pdf
Дата публікації: 20 січня 2020 23:20
Інформація про перенесення розгляду скарги № 958.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 23:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2020 № 1441.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 15:33
Рішення від 23.01.2020 № 1441.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:07
Номер скарги: UA-2019-11-19-002591-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 30 грудня 2019 20:26
Дата подання: 30 грудня 2019 20:26
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 січня 2020 21:41
Рішення від 08.01.2020 № 212 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 21:40
Про перенесення розгляду UA-2019-11-19-002591-b.c2.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 23:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2020 № 1439.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 14:53
рішення від 23.01.2020 № 1439.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 грудня 2019
Найменування: | Відділ освіти Тернопільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146044 |
Місцезнаходження: | 47740, Україна, Тернопільська область обл., смт. Великі Бірки, вул. Шкільна, буд. 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ АС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Рішення скасоване |
5 235 594,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 10:37
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Відхилено |
5 235 594,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 10:39
|
ТОВ АС #31915956 |
Переможець |
5 259 945,60
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:41
|
ДУ 8 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 16:39
|
ДУ7.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 16:23
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 17:26
|
ду5.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2020 17:24
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
09 червня 2020 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 13:19
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 12:09
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2020 16:48
|
ДУ 1 486(20)Б.pdf | зміни до договору |
10 березня 2020 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 09:59
|
Договір 486(20)Б від 28.02.2020.pdf | укладений |
28 лютого 2020 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Зменшити обсяг поставки на 74273,12 м.куб. Загальний обсяг – 505526,88 м.куб. Суму договору зменшити на 673805,74 грн з ПДВ. Загальна сума Договору 4586139,86 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Слова в тексті договору «АТ «УКРТРАНСГАЗ» замінити на «ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ». В зв’язку з новими тарифами на послуги транспортування природного газу, зменшити загальну вартість договору на 339744,40 грн з ПДВ. Загальна вартість договору 4246395,46 грн. Внести зміни до п 7.1 та 7.2 розділу 7, та до підпункту 7 пункту 13.3 розділу 13 і викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Доповнити пункт 7.1 та 7.2 розділу 7 і викласти в новій редакції. Зменшити суму договору на 493155,31 грн. Сума Договору 3753240,15 грн. з ПДВ. Обсяг предмету закупівлі залишається актуальним згідно останньої редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Доповнити пункт 7.1 розіду 7. Суму Договору зменшити на 347746,53 грн. Сума Договору 3405493,62 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.4 та 10.7 Договору. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Загальний об’єм постачання: 429 927.104 м.куб. Загальна вартість Договору становить: 2 904 457.62 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Загальний об’єм постачання: 397 031.466 м.куб. Загальна вартість Договору залишається без змін. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Загальний об'єм постачання 191 263,65 м. куб. Загальна вартість Договору становить 1406457,62 з ПДВ. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 486(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |