Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Активний мікшерний пульт
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-19-002576-b d7be96ba904f4eacb8390f6051454312
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гришко Людмила Вікторівна

+380442795951 lmerkulova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка"
Код ЄДРПОУ: 02224560
Вебсайт: http://ft.org.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто, площа Івана Франка, 3
Контактна особа: Гришко Людмила Вікторівна
+380442795951
lmerkulova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 16:11
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 16:11
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:45
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Активний мікшерний пульт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, площа Івана Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Активний мікшерний пульт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:06
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТЗ метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Усі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у ДОДАТКУ 4 до цієї Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Демидович Ігор Олексійович 91 000,00
UAH з ПДВ
77 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондарець Надія Леонідівна 92 453,00
UAH з ПДВ
77 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 93 100,00
UAH з ПДВ
77 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 20:31
Довідка з НАЗК

Публічні документи

Публічні документи

04 грудня 2019 15:45
Довідка без печатки.pdf
04 грудня 2019 15:45
Уст.док.підп..pdf
04 грудня 2019 15:45
лист-згода театр.pdf
04 грудня 2019 15:45
Довідка театр.pdf
04 грудня 2019 15:45
проект договору театр.pdf
04 грудня 2019 15:45
тех вимоги театр.pdf
04 грудня 2019 15:45
пропозиція театр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Демидович Ігор Олексійович

ФОП Бондарець Надія Леонідівна

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Демидович Ігор Олексійович
#2894420216
Переможець 77 775,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Демидович Ігор Олексійович
#2894420216
77 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:18
Звіт укладений
02 січня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:00
Договір укладений
20 грудня 2019 09:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 77 775,00
UAH