Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень комунального лікувально-профілактичного закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158»
Очікувана вартість
7 026,00 UAH
UA-2019-11-19-002521-b 3d529c9942274ccab1200af5c28a8ad2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень комунального лікувально-профілактичного закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158». ( Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконується згідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об’єкту капітального ремонту (далі - Акт). Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акту Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 листопада 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:00
Додаток до Дог. 159.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 7 026,00
UAH
19 листопада 2019 16:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:05
Договір 159 технагляд.pdf укладений
19 листопада 2019 16:03